Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Kronisk bækkenløsning
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 02:36

Hej med jer!¨

Jeg har døjet med mit bækken siden fødsel nr 3 og det er desvære ikke blevet bedre :-(

Er der nogle af jer der har erfaringer med "kroisk" bækkenløsning? Og evt behandlinger mm. Råd modtages med kys hånd :-)

Venlige hilsener

fra

Maria C`armeur

&

Vicktoria`s Secret

Nu mor til tre Prinser og en lille Prinsesse

Samt Pony mor in spe...

Welsh cob vallak fra 2004 sælges se præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

ikke kronisk
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 21:11

Jeg har ingen erfaring med kronisk bækkenløsning, men jeg har haft rigtig god erfaring med Kranio Sakral terapi. Du kan læse mere her www.google.dk/search?hl=da&q=Kranio+ Sakral+terapi&btnG=Google- s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK

Hvad siger din læge?

Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd

Av for den
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 11:06

Jeg kan også kun varmt anbefale kranio sakral. Det burde være en menneskeret at alle kom til sådan en.

Min egen lægen snakker operation fordi jeg har pådraget mig en skade efter min sidste fødsel. En såkaldt fremfalden skedevæg, som bevirker at en slimhinde nærmest falder ud i bunden. Og her er knibeøvelser altså ikke nok.

Men Eva, min kranio sakral dame, mener at hun kan fikse det, sammen med mine knibeøvelser. Så jeg kniber derud af, og så må vi jo se.

Jeg har en venninde som ikke har noget godt at sige om kronisk bækkenløsning. Hun er nu pensionist pga hendes lidelse. Men hun har så heller ikke ville prøve alternative metoder. Hun har troet på den danske lægestand, og indvilliget i diverse operationer, som ikke har hjulpet spor.

Held og lykke med dit helbred

Med venlig hilsen Gitte

Leder efter en som vil komme hjem til os og undervise mine børn på deres ponyer ca. en gang om ugen.

Vi bor nær Pandrup og Saltum

Glæder mig til at høre fra dig!

0
0
Svar på denne tråd

tusind tak
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 00:57

For linket :-)

Ja hvad siger ´min læge... ikke så meget :-( andet end det nok ikke bliver bedre og at man ikke "gør" så meget ved det når det er i lettere grad men man kan komme til div fys/varmtvand svømning mm.

Så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke...

Venlige hilsener

fra

Maria C`armeur

&

Vicktoria`s Secret

Nu mor til tre Prinser og en lille Prinsesse

Samt Pony mor in spe...

Welsh cob vallak fra 2004 sælges/Evt udlån

se præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

delte menninger
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 06:27

kranio sakral terapi er der mange delte meninger om. Jeg kender en masse hvor alle deres smerter osv er pist væk (feks min gamle mester. Hun var lam i venstre side og efter en masse behandlinger kunne hun pludselig bruge kroppen igen. Det var vildt at se den forvandling der skete med hende) men har også prøvet det på min egen krop og der virkede det ikke. (jeg var inde på Stanly Rosenberg institutet)

Jeg går nu på 5. år med en bækkendysfunktion. Minder lidt om bækkenløsning dog sidder mit bækken skævt (og drejet) og kan ikke rettets op = ubeskriveligt mange smerter konstant-.

Jeg har prøvet alt og alle slags alternative behandlere men desværre er der intet der hjælper så jeg håber der en dag bliver opfundet en operation så jeg kan få det godt igen. Det er mit håb og så at månen falder ned imorgen og vupti så springer jeg rundt og har det perfekt...

Håber virkelig du finder ud af noget som kan hjælpe dig så du får det bedre.

Mvh

Linda Patricia Eskehøj

Rønnebjerggård

Ejer af den skønneste dalmatiner

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 21:05

som en lidt "stiv" læge du har! Hvis det var mig, der havde hvad du har, så ville jeg prøve Kranio Sakral! Det er da en lille pris, hvis det hjælper! Det gør ikke ondt, men det kan være lidt dyrt! Men ikke dyrere end fys eller varmtvands behandling.

Jeg kan kun sige prøv det prøv det .

Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider