Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hvor stor kan man blive
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 21:38

Øv, hvor jeg ligner en flodhest - eller dvs. egentlig sidder det lidt pænere denne gang - tror jeg nok.

Jeg løber skrigende bort hver gang jeg ser et kamera, så jeg ved det ikke. Billederne fra sidst viser nok noget om, hvordan jeg så ud, men det er ikke billeder jeg har det rigtig godt med at alle mulige ser.

Men jeg ved dog, at jeg er kæmpegravid nu her, hvor der stadig er knap 3 måneder til forventet fødsel.

Kan slet ikke overskue, hvordan pokker den mave på nogen måde kan blive større? For den stopper jo nok ikke med at vokse.

Der er heller ikke plads i maven mere. Mine indvolde slås i forvejen om den trange plads, og junior vil have mere!

Suk, jeg håber godt nok at scanningen på onsdag viser, at fødslen bliver rykket en måned eller to frem

Mine elever (jeg er lærer i et 10.klassecenter) mobber mig, og spørger mig fx, om jeg ikke vil trille ned i byen, hvis der er noget, de mangler ;-)

Hvor store var I på dette tidspunkt - også kæmpe??? Nu er det jo nr. to, så det har nok en vis betydning.

"Man skal vælge de krige, man vil tabe, med omhu"

citat Niels Hausgaard

0
0
Svar på denne tråd

forskelligt
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 21:53

men ved min ene datter var jeg MEGET STOR, idet der var 4-5 l. fostervand ved fødslen, det fyldte - hun var kun 3400 gr i forhold til at jeg normalt føder børn på over 4 kg..var hun lille bitte ( 4000 + 4500 + 4700 og så lige en på 3600 gr )

så du kan sagtens være meget meget stor allerede nu.

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

Sååå stor!!!
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 13:51

Hmm...-hvor stor man kan blive?

Jeg blev stor -har ikke engang billedet på denne pc, men skal se hvad jeg kan gøre når den anden kommer hjem igen.

Jeg var stor da jeg ventede pigerne og det hele sad lige på maven.

Bare spørg dem herindefra der kan huske det...

Annemarie

(Laura & Emma - 20/7/06)

If you can dream it, you can do it!!!

Lædergrime sælges.

Brun følgrime med mæssing.

Fejlkøb, aldrig brugt.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 16:53

næsten 1½ meter rundt om vommen da jeg ventede Filippa - så er der vist ikke flere Smileyer til at illustrere det!

TinaR

Mor til Filippa 06.06.2003 og Mikkeline 26.02.2005

- og skruk ;o)

0
0
Svar på denne tråd

ØV ØV ØV ØV ØV BØV!
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 21:18

jeg havde lige håbet at nogen sagde, "nej, du gror ikke mere; det går bare helt i stå de sidste tre måneder"... SUK...

4-5 liter fostervand; det er dælme ellers ikke så lidt!

hilsen Hvalrossen, der om kort tid udvikler sig til en søelefant - og på sigt måske Loch Ness-uhyret

citat Niels Hausgaard

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 22:54

Så stor var jeg sidste sommer da jeg ventede min søn nr. 2..

Tog 30 kg på.. og fødte en søn på 4700 g som lå og svømmede rundt i over 2 liter fostervand...

Du må da lige tage et billed af maven så vi kan se

Gift med den skønneste mand og sammen har vi 2 prinser og endnu en prins i maven.

Den heldige ejer af Frieseren, Ninja, på 1 år.

0
0
Svar på denne tråd

Techt...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 11:40

ja, det kan man da kalde en mave... Så stor er min ikke endnu, men det varer ikke længe med den hastighed jeg vokser med.

Det er ret utroligt; for halvanden måned siden kunne man knap nok se, at jeg var gravid.

Får lige lagt et billede ind på et tidspunkt.

citat Niels Hausgaard

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider