Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Babysams vogne?
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 16:53

Vi skal snart ud og se på barnevogn og er lidt i syv sind.

Egentlig ville jeg helst have en Odder med hård kaleche- men prisen er jo en anelse pebret , så vi kigger lidt efter billigere alternativer.

Vi har så set på Babysams Scandia Go:

Synes den er eddersmart!

Men er der nogen der har erfaring med den? Den koster 2000,- mindre end en Odder og så er lift, pusletaske, ekstra taske og 2 madrasser med i købet... 3999,- for alt det lyder jo ikke så dyrt- men det hjælper jo ikke, hvis den så kun holder 1 år! Vi havde da tænkt at få i hvert fald et barn mere engang, og det skulle en Odder jo nok kunne holde til.

Men erfaringer med billigere barnevogne modtages med kyshånd!

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 18:26
Kender den ikke personligt, men een fra vuggestuen har den, og hun er glad for den og det lange liggemål. Men den er IKKE en Oddervogn. Odder bliver produceret i Odder, og Scandia bliver i Polen, men ejes af Odder/Babysam fabrikken.
0
0
Svar på denne tråd

Nu siger hun
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 09:50
jo heller ikke, at der er en Odder!
Vi har en Simo fra ønskebørn. Den er vi rigtig glade for...

***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside

Mor til Mikkel d. 03-04-07

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 10:08
marja: Citat fra trådstarter:Vi havde da tænkt at få i hvert fald et barn mere engang, og det skulle en Odder jo nok kunne holde til.
0
0
Svar på denne tråd

Maria-..
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 13:18

Maria har nu ret- det jeg mener er, at en Odder nok skal kunne holde til et par børn. Men kan den her billigere vogn af andet mærke også det? For hvis ikke den kan det, så kan det måske lige så godt betale sig at investere de 2000,- ekstra i en Odder. Så man ikke skal ud og købe ny vogn til den næste...

Det er jo en hel videnskab med de barnevogne! Jeg synes i hvert fald det er svært at vælge...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider