Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

hvad formår i
Forfatter: 
Dato:  07-05-2007 19:08

er der nogen af jer som formår at ride seriøst eller bare lidt seriøst, arbejde, stort hus, 5 børn og mand??? Det skal lige siges at dette henvender sig til jer som samtidig ikke har mulighed for at have hest hjemme... Hvis det lykkes jer hvordan bære i jer så ad med at overskue det hele???

Lea!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-05-2007 19:20

Jeg tillader mig lige at svare selv om jeg har mine heste hjemme.

Jeg vil næsten vove at påstå at jeg ville have mere tid til at ride mine heste hvis de var opstaldet ude med fuldpas end jeg har nu de er hjemme. Jeg bruger gerne 1 time til 1½ om dagen om vinteren bare på fodring, ind og udlukning, mugning og diverse ting der lige skal ordnes. Det er selvfølgelig noget nemmere om sommeren, men stadig diverse ting der lige skal ordnes.

Så jeg tror jeg ville få redet mere hvis hestene var opstaldet ude...

Jeg har to børn og to heste. Rider i gennemsnit nok 2-3 dage om ugen tilsammen på de to heste. På en god uge måske 4 dage...

Og hvis jeg ikke havde deltidsarbejde ville det nok være endnu mindre.

Mvh. Maibrit.

Ponysadel sælges

Babyudstyr sælges

Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Uha da!
Forfatter: 
Dato:  07-05-2007 19:24

Nu har jeg ikke hest og rider heller ikke - men i aften fik jeg faktisk tanken, at der dælme er meget at lave i sådan en familie!

Vi har to børn, fuldtidsarbejde og hus - syntes vi spurter rundt hele dagen og laver mad, rydder op, gør rent og vasker tøj...

Hver gang den ene ende af huset er i orden, så kan man starte forfra i den anden - suk!

TinaR

Mor til Filippa 06.06.2003 og Mikkeline 26.02.2005

- og skruk ;o)

0
0
Svar på denne tråd

ja lige præcis
Forfatter: 
Dato:  07-05-2007 22:02

Måske er mit problem at det jeg faktisk elsker næsten allermest netop er fodring, mugning og pasning i det hele taget og jeg elsker så at kunne tage på tur også, men ville også gerne ride mere seriøst.. Men vi er på kanten til at være fattige, så ved vi ikke får gård de næste mange år... og jeg er desværre ikke nem at stille tilfreds når hesten står ude og er også den type, at jeg så mener jeg bør tage derud hver dag.. smil.. i forvejen har jeg et problem med at stresse nemt hvis ikke jeg føler at jeg lever op til mine egne krav og de er ikke ligefrem lave.. smil.. og måske er det fordi jeg havde hestene hjemme før jeg mødte min kommende mand, men vi kunne ikke være i mit hus med børnene, så det blev hans hvilket er ok, men troede bare vi ville finde en gård ret hurtigt.. men typisk mig lige at glemme udgifterne.. smil

Lea!

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 11:47

jeg arbejder skiftevis morgen og aftenvagt hverdag, når jeg har morgenvagt er det fra 8-16 og aften fra 11.30- 21.30, så jeg er jo aldrig hejmme...

hver morgen skifter jeg, og gør børnene klar til børnehave og vuggestue, mens tonny ordner madpakke, og så aflevere jeg den ene.

skal jeg først møde 11.30 går tiden tit med at gøre rent hjemme, og nogle gange tager jeg ud til hesten (som heldigvis ikke er min egen, for så var det da for sjældent at jeg så den), har jeg en fri dag, tager jeg også derud hvis vejret egner sig.

inden jeg fik mit arbejde trænede jeg tit i sportsclub, men efter har jeg faktisk ikke brugt det, og har lige sagt mit abonnement op, da jeg nok aldrig får tid med det arbejde...

når jeg kommer hjem fra arbejde 21.30 har jeg jo ikke set mine børn hele dagen, men der sover de jo så må nøjes med at kigge på at de sover...

arbejder jeg morgenvagt altså kl. 8 henter jeg børnene kl. 16 og så hjem og rydde op og gøre rent handle ind og lave mad, putte børnene og så kan jeg endelig slappe af kl. 20 ca...

min mand, er dog god til at tage over når han kan se at jeg stresser...

Med mit arbejde har jeg 3 aftenvagter 1 dagvagt og weekend vagt hver anden weekend (11-21.30 begge dage), så jeg er sjældent hjemme... hvilket min mand, børn og jeg er trætte af, så jeg er igang med at søge nyt arbejde...

og hesten tja han får vist alt for lidt opmærksomhed fra min side af for tiden...

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

kender du musse's fortid, hun er en pony på 33-36 år, ca. 142stg. Musse er desværre død, hun blev aflivet den. 17/8-06 pga. alderdom.

www.heste-n

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider