jeg arbejder skiftevis morgen og aftenvagt hverdag, når jeg har morgenvagt er det fra 8-16 og aften fra 11.30- 21.30, så jeg er jo aldrig hejmme...
hver morgen skifter jeg, og gør børnene klar til børnehave og vuggestue, mens tonny ordner madpakke, og så aflevere jeg den ene.
skal jeg først møde 11.30 går tiden tit med at gøre rent hjemme, og nogle gange tager jeg ud til hesten (som heldigvis ikke er min egen, for så var det da for sjældent at jeg så den), har jeg en fri dag, tager jeg også derud hvis vejret egner sig.
inden jeg fik mit arbejde trænede jeg tit i sportsclub, men efter har jeg faktisk ikke brugt det, og har lige sagt mit abonnement op, da jeg nok aldrig får tid med det arbejde...
når jeg kommer hjem fra arbejde 21.30 har jeg jo ikke set mine børn hele dagen, men der sover de jo så må nøjes med at kigge på at de sover...
arbejder jeg morgenvagt altså kl. 8 henter jeg børnene kl. 16 og så hjem og rydde op og gøre rent handle ind og lave mad, putte børnene og så kan jeg endelig slappe af kl. 20 ca...
min mand, er dog god til at tage over når han kan se at jeg stresser...
Med mit arbejde har jeg 3 aftenvagter 1 dagvagt og weekend vagt hver anden weekend (11-21.30 begge dage), så jeg er sjældent hjemme... hvilket min mand, børn og jeg er trætte af, så jeg er igang med at søge nyt arbejde...
og hesten tja han får vist alt for lidt opmærksomhed fra min side af for tiden...