Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Argh...-dagplejepladser.
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 14:31

-årh, jeg trænger til at komme af med lidt galle..

Sagen er den jeg skal starte på arbejde d. 7/6/07...-men men...-der er ingen DP-pladser at få til mine piger selvom der er pasningsgaranti i vores kommune.

Jeg er så frusteret at jeg hyler hele tiden og ik ved hvad jeg skal gøre.

Det eneste de har at sige er at der MÅSKE er 1 plads til d. 1 august... -hvad skal jeg med 1 plads når jeg har to børn

Har hørt noget om at man selv kan passe sine egne børn i hjemmet ind til at der dukker pladser op, men passer det og hvor finder man ud af det henne?

Og hvad med mit arbejde, de kan da ik vente på mig...

Årh, kære HN'er ved godt i ik kan gøre noget, trængte bare til at komme af med det.

Annemarie

(Laura & Emma - 20/7/06)

If you can dream it, you can do it!!!

Lædergrime sælges.

Brun følgrime med mæssing.

Fejlkøb, aldrig brugt.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 15:05

Der er noget med at kommunen kan give tilskud til "hjemmepasning" af børn under børnehavealder, tror det er omk. 3000 kr. pr. stk., så måske kunne du få en til at passe dem hjemme, indtil I får plads?

Men det er da godt nok træls at I ikke kan få plads, håber der er plads til Vigdis i DP til august.

Mvh. Lotte_L

Rolf.. 13.01.99
Roar.. 13.01.99
Vigdis 20.09.06

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd

dagpleje
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 15:17

Jeg har samme problem, jeg kan heller ikke få passet min den ældste datter, med mindre at jeg vil ligge og køre 40km hver vej og det nægter jeg.

Jeg går pt på barsel med min yngste, så det er ikke det store problem at have min datter hjemme også.

Men jeg forhørte mig på komunen om jeg ikke kunne få tilskud til at passe min datter hjemme indtil der kom en plads der lå tætter på. MEN det kunne jeg IKKE, vores kommune giver ikke tilskud til at børnene bliver passet hjemme ved forældrene.

De giver kun tilskud hvis du kan finde en privat person der vil passe dine børn.

Så skal du selv betale denne person det en normal dagpleje plads koster og så giver kommune resten.

Sommergræs tilbydes mellem Randers, Hobro og Mariager

Pris 200kr eller gratis mod hjælp af mine heste.

Se min Profil

Fjordhest plag (vallak) med papire fra 2006 sælges

Skriv besked eller se min profil for m

0
0
Svar på denne tråd

Føler med dig
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 15:19

Jeg har til dato ikke hørt om nogen der bare har fået en plads til den tid de skulle (altså, lovet eller pasningsgaranti)

Det er SÅ meget for dårligt.

Ida skulle starte 1. maj sidste år, og der skulle jeg starte på arbejde d. 4 maj.

Øh, hun fik så en plads d. 5 maj!! Flot - så kan man også rigtig få kørt sit barn ind, med 9 timer fra dag 1!!! Langt ude - heldigvis blev jeg fyret på grund af konkurs - så jeg slap da for at skulle kaste hende ud i det på den måde.

Jeg aner ikke hvad du skal gøre - ville bare dele min medfølelse - det er nemlig skide frustrerende - og som om det ikke er svært nok for en i forvejen at skulle aflevere sine unger

Christel
(baby pigetøj sælges billigt - se præs.)
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)

0
0
Svar på denne tråd

Pasningsgaranti...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 15:40

Hvis du har ansøgt rettidigt om dagplejeplads (i vores kommune er dette senest 2 måneder efter fødslen, men det svinger lidt fra kommune til kommune), og kommunen har pasningsgaranti, så er det deres problem at skaffe dig en plads...

Hvor lang tids barsel har du afholdt? - Alternativt, hvor gamle er dine piger?

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

hvis de ikke nødvendigvis
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 16:51

skal i dp, så kan du ansætte en til at passe dine børn med tilskud fra kommunen, det bliver ikke ret dyrt for jer. hvis du kunne finde en du vil overlade dem til, så kunne det jo være en løsning.

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

i viborg
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 22:35

er problemmet det samme... vi blev plantet 2 forskellige steder med mine 2, i hver sin ende af byen, da min DP holdt, og de havde vidst i over 6 mdr at hun skulle holde, alligevel kom det som en overraskelse 14 dage før hun holdt, at tiden var gået så stærkt, og jeg havde enda rykket mange gange for en plads...

her i byen gik folk simpelthen til avisen for at få nogle pladser, og det hjalp... jeg nøjes dog med at banke hårdt i bordet, og fik da også de 2 pladser jeg ville have, dagen før mandens barsel (som han var nødsaget til at tage) sluttede...

mit råd gå der ned hverdag, og ryk for en plads, til sidst blir de træt af dig og gir dig en... dem der ikke gør noget kommer bagerst i køen...

det er selvfølge også trælst for kommunen, for der er mangel på pladser, her i byen har de oprettet flere vuggestuepladser og børnehave pladser pga manglen...

oliver stod for 8 mrd. siden som nr 26 i køen (blir jo snart 3 så ville gerne have ham direkte i børnehave), og for 2 mdr. siden som nr. 36 der havde lige været 150 tilflyttende børn på kort tid... og d. 1/4 startede han i børnehave, pga. at jeg bankede i bordet...

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

kender du musse's fortid, hun er en pony på 33-36 år, ca. 142stg. Musse er desværre død, hun blev aflivet den. 17/8-06 pga. alderdom.

www.heste-n

0
0
Svar på denne tråd

Takker for jeres ord...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 22:44

Jeg sendte papirene ind 6 uger efter fødslen, så det burde ik komme som nogen overraskelse at jeg skal bruge 2 pladser, samme sted til dem.

Min barsel slutter d. 6/6, så jeg har ik mere og trække på og pigerne fyldte 9 mdr. den 20 april.

Ligenu har jeg mest lyst til at sige mit job op og så selv passe pigerne ind til der er en plads til dem, kan ik rigtig lige overskue tingene lige pt.

Annemarie

(Laura & Emma - 20/7/06)

Lædergrime sælges.

Fejlkøb, aldrig brugt.

0
0
Svar på denne tråd

diana og andre
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 12:22

i odense kommune skal du have afleveret det med dagpleje inden de er en måned.

Hvordan ansøger man om det med hjælp til en i hjemmet???

0
0
Svar på denne tråd

Christel
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 13:33

Du skriver, at du aldrig har hørt om nogen der fik plads når de skulle... det har du så nu ;-)

Fik plads til begge piger præcis på det tidspunkt jeg ville og hos den dagpleje jeg ønskede - det var i den daværende "Korsør Kommune".

Held og lykke med pladserne - det må være en rigtig trist situation.

TinaR

Mor til Filippa 06.06.2003 og Mikkeline 26.02.2005

- og skruk ;o)

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 14:09

Jeg får et svar på onsdag om jeg er købt eller solgt...

Synes virkelig ik jeg kan overskue hvis jeg skal vente til august...-puha da...

Annemarie

(Laura & Emma - 20/7/06)

Lædergrime sælges.

Fejlkøb, aldrig brugt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider