er problemmet det samme... vi blev plantet 2 forskellige steder med mine 2, i hver sin ende af byen, da min DP holdt, og de havde vidst i over 6 mdr at hun skulle holde, alligevel kom det som en overraskelse 14 dage før hun holdt, at tiden var gået så stærkt, og jeg havde enda rykket mange gange for en plads...
her i byen gik folk simpelthen til avisen for at få nogle pladser, og det hjalp... jeg nøjes dog med at banke hårdt i bordet, og fik da også de 2 pladser jeg ville have, dagen før mandens barsel (som han var nødsaget til at tage) sluttede...
mit råd gå der ned hverdag, og ryk for en plads, til sidst blir de træt af dig og gir dig en... dem der ikke gør noget kommer bagerst i køen...
det er selvfølge også trælst for kommunen, for der er mangel på pladser, her i byen har de oprettet flere vuggestuepladser og børnehave pladser pga manglen...
oliver stod for 8 mrd. siden som nr 26 i køen (blir jo snart 3 så ville gerne have ham direkte i børnehave), og for 2 mdr. siden som nr. 36 der havde lige været 150 tilflyttende børn på kort tid... og d. 1/4 startede han i børnehave, pga. at jeg bankede i bordet...