Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Forklar venligst !!! er forvirret
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 16:16

Hej

jeg er en pige på 23 år , som har en dejlig kæreste på 25år

vi har forsøgt i et halvt år at få et barn ( snart 7 måneder )

uden held , vi har fuldt lægens vejledning om ikke at tænke for meget over hvor og hvornår med æggeløsning osv...

vi har fået tjekket kærestens sædkvalitet...og den er frugtbar,

men ikke af den højeste kvalitet ...vi har fået en henvisning til

sygehuset med henblik for at finde ud af hvor høje hans sæd-kvalitet,s Procent er...men da vi snart flytter til jylland,

tager vi til århus for at få det tjekket.

men så er det jeg er lidt forvirred over hvad man så gør hvis hans kvalitets-procent er lav?

skal man så insimineres? eller hvad skal man så gøre derfra?

Mvh. Malene

Pinto er den eneste race

som dur!!!

www.123hjemmeside.dk/sarina

tag et kig på min hest,s hjemmeside

der forskellige muligheder som selv du kan

få nytte af :-)

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 19:59

det kommer an på hvor abnorm den er hvis den er helt i bund ja så skal du insemineres hvis ikke kan han tage flere vitamin lignende produkter der kn forbedre kvaliteten. men de ville ikke inseminere før i har prøvet i to år..

all you need is love

0
0
Svar på denne tråd

Olivia...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 21:25

jamen hvad nytter det at prøve i to år HVIS den er helt i bund?

og der ingen chancer er??

Pinto er den eneste race

som dur!!!

0
0
Svar på denne tråd

To år...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 21:43

Jeg har ikke hørt om at man skal have prøvet i to år. Hvis de undersøger jer nu, må det være fordi I har prøvet uden hjælp længe nok. Jeg tror, I får besked, hvad der videre skal/kan ske, når de har tjekket jer begge for, om det skulle være noget, der forhindrer, at du bliver gravid på almindelig vis.

Held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen Marie :-)

0
0
Svar på denne tråd

halløjsa
Forfatter: 
Dato:  01-05-2007 20:43
jeg har ikke oplevet at der skal gå 2 år før man kan blive behandlet men det kommer selvfølgelig nok an på hvad problemet er. Hvis der umidelbart ikke er noget galt vil jeg så sandelig også helst forsøge naturligt i mere end 7 måneder! Min kæreste og jeg har været hele møllen igennem... men det er heldigvis lykkes nu efter behandling (incl ventetid) i ca 2 år. Min kærestes sædkvalitet var meget nedsat og derfor blev vi kun insemineret en gang. Efter det forsøg blev vi med det samme henvist til ivf behandling så behandlingsmetoden afhænger af størrelsen på problemet. Pøj pøj Hilsen Dorthe
0
0
Svar på denne tråd

inde på
Forfatter: 
Dato:  01-05-2007 21:32

babyklar.dk er der en del behandlingstråde.

der kan du helt sikkert finde både svar og der er en masse søde kvinder derinde der sikkert gerne vil hjælpe.

anne w

Stald Smokie
- ponyclubben med et`medlem-

ponyer i

kat. I,II og III sælges

Skriv en pm for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

Sædprøve
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 20:57

Hej Malene

Har han kun fået lavet en prøve? Sædkvaliteten kan nemlig svinge en del. Det kan være (og forhåbentligt) at prøven er normal næste gang.

Ved almindelig insemination renses sæden og de bedste celler bliver brugt til ins. Det er en lille hurtig "øvelse". Du vil sikkert forinden få en let hormonstimulering (piller og en enkelt indspøjtning. Du kan læse lidt om det på nettet: www.horsens-fertilitetsklinik.dk/

Held & Lykke

KH

Katja

- Godt fornærmet over at mit HN-navn gennem flere år er blevet planket...

0
0
Svar på denne tråd

1000 tak for alle svar!
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 16:37

Anne : jeg vil prøve at gå ind på babyklar.dk - tak for tippet

og jer andre : jeg er glad for jeres svar .

jeg ved/hørte fra lægen da min kæreste var oppe og få undersøgdt sit sæd...at sæd-ballancen godt kan svinge lidt op og ned...vi har kun været oppe en enkelt gang og få det tjekket..men vi er blevet henvist til et sygehus over i jylland..så om en måneds tid når vi er flyttet derover tager vi på sygehuset og får den endelige test taget . jeg er på folinsyre/gravitamin

Pinto er den eneste race

som dur!!!

0
0
Svar på denne tråd

7 måneder er da ikke lang tid
Forfatter: 
Dato:  06-05-2007 18:43
Det undrer mig at I allerede bliver undersøgt, for 7 måneder er da ikke ret lang tid, at forsøge på at blive forældre - lægen osv må jo have en begrundet mistanke siden de har sat gang i undersøgelserne så tidligt.
0
0
Svar på denne tråd

altså altså
Forfatter: 
Dato:  20-05-2007 12:49

Hej Malene.

Nu kender jeg dig jo, men nu vil jeg lige vær ærlig,

Synes som nogle af de andre, at det er lidt vildt at begynde at mistænke at der er noget galt fordi i har prøvet i 7 mdr..

Det tog mig 1 ½ år før jeg blev gravid første gang, men aborteret i 10 uge, og så gik der yderligere 4 mdr før jeg blev gravid igen..

hvis du har været på p-piller så er det meget normalt at der kan gå rigtig lang tid før man bliver gravid, det svinger meget fra person til person...

jeg kender nogle der prøvede i 7 år før det lykkedes, og der var ikk noget galt hverken med hende eller manden.. sådan er livet bare ind imellem..

Hilsen Lonni

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider