...Jeg har to børn, en Franciska på 3, og en Oliver på knap 5 mdr. Jeg får aldrig noget søvn. Never. Det er slut med at sove. Jeg går i seng v. 21-22 tiden om aftenen. Oliver vågner to gange i løbet af natten, men jeg er bestemt ikke typen der bare går ind og lægger hovedet på puden og falder i søvn. Nej, jeg ligger gerne 1-1½ time før det sker. Somme tider vågner Franciska med mareridt. Mellem klokken halv 5 og halv 6, vågner Oliver helt op. Han falder gerne i søvn igen ca. klokken 8, men Franciska står op klokken 7... Derfor er der ingen søvn til mig...
Ydermere har vi meget larmende naboer, der selvfølgelig lige har anskaffet sig en meget larmende hund (tak for det). Køteren stod igår og gøede i en hel time uafbrudt, den blev helt pive-hæs til sidst. Jeg havde prøvet at ringe til dem, havde hamret deres dør ned, ringet til alle deres mobiler, INGEN KONTAKT. Til sidst meldte jeg det til polisen. Jeg var SÅ arrig igår. Da vovsen endelig holdt sin mund var klokken 1 om natten. Og så vågnede Olle... Og så vågnede Franciska med mareridt... Så vågnede Olle igen... Og så blev klokken ti i 5, så stod Olle op...
Nu sidder jeg her som en anden zombie, er sindssygt træt. Jeg kan kun se frem til en lang dag, hvor vi skal passe min kærestes hysteriske og pivede nevø, alt imens Franciska, vores kære børnehavebarn, tosser rundt og er teenage-mopset og Oliver skriger fordi han ikke kan sk*de. Ja, gu' er det synd for ham, men jeg er SÅ træt af folk siger... "nårh, stakkels barn".. Ja, det er jeg da godt klar over, men hvad med et gran medlidenhed til forældrene???
Sorry det rodede indlæg, jeg er bare så træt... Ved ikke helt hvad jeg ville frem til...