Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Jeg er så træt...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 08:08

...Jeg har to børn, en Franciska på 3, og en Oliver på knap 5 mdr. Jeg får aldrig noget søvn. Never. Det er slut med at sove. Jeg går i seng v. 21-22 tiden om aftenen. Oliver vågner to gange i løbet af natten, men jeg er bestemt ikke typen der bare går ind og lægger hovedet på puden og falder i søvn. Nej, jeg ligger gerne 1-1½ time før det sker. Somme tider vågner Franciska med mareridt. Mellem klokken halv 5 og halv 6, vågner Oliver helt op. Han falder gerne i søvn igen ca. klokken 8, men Franciska står op klokken 7... Derfor er der ingen søvn til mig...

Ydermere har vi meget larmende naboer, der selvfølgelig lige har anskaffet sig en meget larmende hund (tak for det). Køteren stod igår og gøede i en hel time uafbrudt, den blev helt pive-hæs til sidst. Jeg havde prøvet at ringe til dem, havde hamret deres dør ned, ringet til alle deres mobiler, INGEN KONTAKT. Til sidst meldte jeg det til polisen. Jeg var SÅ arrig igår. Da vovsen endelig holdt sin mund var klokken 1 om natten. Og så vågnede Olle... Og så vågnede Franciska med mareridt... Så vågnede Olle igen... Og så blev klokken ti i 5, så stod Olle op...

Nu sidder jeg her som en anden zombie, er sindssygt træt. Jeg kan kun se frem til en lang dag, hvor vi skal passe min kærestes hysteriske og pivede nevø, alt imens Franciska, vores kære børnehavebarn, tosser rundt og er teenage-mopset og Oliver skriger fordi han ikke kan sk*de. Ja, gu' er det synd for ham, men jeg er SÅ træt af folk siger... "nårh, stakkels barn".. Ja, det er jeg da godt klar over, men hvad med et gran medlidenhed til forældrene???

Sorry det rodede indlæg, jeg er bare så træt... Ved ikke helt hvad jeg ville frem til...

Mvh Bonnie

**Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did**

Kan du ikke tåle en ærlig mening, så lad være med at oprette en tråd!

Amatørfotograf www.123hjemmeside.dk/bjfoto

0
0
Svar på denne tråd

stakkels dig!
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 09:39

Uha det lyder da godt nok som det rene helvede du er havnet i!

- den med hunden der synes jeg du gjorde det rigtige - det er faktisk ulovligt at have en hund til at stå og larme - og larm fra naboerne er det faktisk også... Tror det hedder noget med unødvendig larm...

- Men børnene er der jo ikke så meget at gøre ved...

- Har du ikke nogle gode bedsteforældre eller venner der kan tage børnene en dag, så du kan få dig en ordentlig middagslur?

- Håber for dig at du snart får noget ordentlig søvn!

Blæser lidt af Ole Lukøjes sovepulver imod dig.

Maria

(venter en pige d. 2. juni)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 09:52

meget medlidenhed med dig. Men noget jeg faldt over er: Hvorfor tager faren dem ikke om natten??

I må da kunne deles så det hele ikke hænger på dig. Men ja en god idé som Maria siger med at få nogen til at aflaste dig lidt. Kunne Franciska evt. ikke komme på en weekend ferie hos bedseforældrene??

Mon ikke hun ville synes det var alletiders.

Held og lykke..

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D

Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 10:13

Tak for jeres søde indlæg.

Jo, Franciska har skam været på weekend, og Oliver har også været passet. Men lige lidt hjælper det. Når jeg så vågner op kl 6 når de ikke er her, syns jeg det er spild af tid at ligge i sengen, selvom det er det jeg har mest lyst til. Sådan en 'flok' roder og grisser så meget, og jeg kan bare ikke slappe af før der er orden på det hele... Endnu en ting der aldrig sker.. :(

Ang. far om natten, så lader jeg ham ikke gøre det. Han vil gerne, men jeg hopper altid først ud af sengen. Jeg ved godt jeg burde lade være, og jeg ved godt at I vil sige at det skal jeg lade ham gøre... Men det sker ikke. Jeg ved ikke hvorfor jeg har det sådan. Når de græder er det også mig der springer til med det samme, ingen andre får et ord indført. Det er æv, men jeg har det bare sådan at jeg er den hjemmegående, derfor er ungerne + husholdning MIT job. Der er nok lidt Bree Van De Kamp over mig... Jeg prøver at være den perfekte mor og kæreste, men er du gal hvor det tærer på mig... Øv bøv... Ja, det er min egen skyld, I know...

Mvh Bonnie

**Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did**

Kan du ikke tåle en ærlig mening, så lad være med at oprette en tråd!

Amatørfotograf www.123hjemmeside.dk/bjfoto

0
0
Svar på denne tråd

hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 10:36

Føler du dig nu som den perfekte mor og kærste???

Føler du dig perfekt når du er så træt?

Føler du dig perfekt når manden har sovet godt??

Føler du dig perfekt når hele huset skinner??

Ammer du stadig??

Hvis ja sidder du så op og ammer eller ligger du i sengen???

Hvis nej, for han bare sutten om natten eller for han flaske er han sulten??

Hvis ikke han spiser, hvor hurtig står du op til ham var det en mulighed at du forstyr ham når han sover ved at komme bare han giver en lille lyd fra sig??

Er du ikke den perfekte mor hvis du sover en times middagssøvn men den lille sover og den store er i børnehave??

Ja det var en masse spørgsmål, men håber du forstår hvad jeg menere..

Overlad mere ansvar til din mand/kærste i er 2 om de børn..

Sov en middagssøvn

Jeg tror din mand og børn heller vil have en glad/udvilet mor en et Ekea hjem...

Hilsen fra Bodil

Mor til Mathias på 6 år

Julie på 4 år

Signe fra den 11.02.06

0
0
Svar på denne tråd

Du er NØDT til...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 11:36

Du er nødt til at lade "nogen andre" overtage en gang imellem - for hvis du forsætter på den måde som du beskriver, så ender du med at blive fysisk syg! Dit immunforsvar kører ned og du går ned med en ordentlig influenza eller et eller andet andet - og så skal andre alligevel tage over, for så kan du ikke rejse dig af sengen.

Prøv at tælle til 30 inden du skrider til handling - jep, jeg ved det er hårdt, for jeg flyver også fluks så snart der er et lille piv.. men jeg er blevet bedre til at lade være..

Måske skulle du aftale med "far" at om natten næste weekend, så puffer du lige til ham hvis han ikke vågner, i stedet for at rejse dig, når der er piv fra ungerne - det er svært, og du får sikkert heller ikke sovet ordentlig alligevel de første par gange, men det er en start.

Og så ind på sofaen med den lille på maven (eller på et tæppe på gulvet), og luk øjnene et øjeblik. (så kan du heller ikke se at hytten ikke skinner af ajax *S*)

Mvh. Lotte_L

Rolf.. 13.01.99
Roar.. 13.01.99
Vigdis 20.09.06

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider