Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Lidt reklame :-)
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 23:34

Har netop købt disse hånd / fodaftryk i JYSK til en flad 50´er.

Syntes de er super søde og et godt minde - Og vigtigst af alt, nemme at arbejde med.


Fik nemlig selv indkøbt et noget "kompliceret" og dyrt sæt da Laura var nyfødt. Bland pose 1 med x antal dec vand, vent, lad tørre, bræk af, gør dit og dat ved pose 2 osv . Fik jeg aldrig gjort..


Her ælter man bare "dejen" og trykker baby´s hånd deri.

Gik næsten uden protester ;-)


Også en super gaveide´. Fås i 3 farver og med klistermærker til dekoration.. Ha ha.


Et lille billede.. Småt som altid - Som mine billeder åbenbart bare skal være :-)



Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er smart..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 07:04

jeg vil tage i jysk i dag og se om jeg ikke også kan finde sådan en til min rasmus.


god ide...


har lige sat et større billed ind:D


// stine


- ammatørfotografering tilbydes, privat undervisning til og med La niveau tilbydes på fyn, dommer til elevstævner eller lign. tilbydes ligeså kontakt mig endelig -

50731996

0
0
Svar på denne tråd
 
 super god ide!
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 08:14

Ej hvor er de søde, smarte og billige!


Står og skal til barnedåb med tvillinger her i maj, og det var da en rigtig god gaveide - og skal da vidst også have et sæt selv til når den bette kommer...


Maria

(venter en pige d. 2. juni)



0
0
Svar på denne tråd
 
 ok...
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 08:31

sikke en god ide, hvad koster det?


Mvh Moni




Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006.

Besøg vores hjemmeside, klik her

Staldvask kig her: www.a-staldrens.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 09:25

Tak Stine.. Om jeg fatter hvordan i får de billeder store . Nå.


Moni: 50 kr!


Har også købt et par extra, til at have liggende som gave til div nye baby´er.


Vh Anja.


Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 ihhh..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 09:54

hvor er de bare søde.


Sådan et vil jeg også have


Tror lige jeg skal en tur i jysk i dag .








Venlig hilsen


Stine :-)



Mor til verdens dejligste guldklump

Bastian 190107

0
0
Svar på denne tråd
 
 ok...
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 15:59

ok, er de 50 kr. så incl det hele (ramme og det andet)??


Mvh Moni




Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006.

Besøg vores hjemmeside, klik her

Staldvask kig her: www.a-staldrens.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Anja
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 16:09

Det var da en super god gaveide.


Det med billedet er meget enkelt.


Når du er inde på din præsentation og har fundet det billede du ønsker, så klikker du først på det en gang. Det vil så komme frem i et større format. Dernæst gør du som du plejer med at højreklikke trykke på egenskaber osv...


Held og lykke



Leder efter en som vil komme hjem til os og undervise mine børn på deres ponyer ca. en gang om ugen.

Vi bor nær Pandrup og Saltum

Glæder mig til at høre fra dig!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 22:46

Hvor føler jeg min klog nu!! ;-)

Og har prøvet... Det virker. Super. Tak!!


Og Moni. Ja hele sættet koster 50 kr! :-)


Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort billede - og KANON ide
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 23:36


Mvh Gitte
Mor til Tera 2 år.


Jack D. (pinto ej kåret) tilbyder naturlig bedækning

Bomløs dressur stor købes :-) (ikke islænder)

0
0
Svar på denne tråd
 
 kridtet?
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 20:52

Henter lige denne tråd frem igen, da jeg nu har 4 pakker til at ligge herhjemme, og skal til at have lavet aftryk af Siljes hænder og fødder til både os selv og bedsteforældrene, inden hun lige pludselig er blevet stor!


Men hvad i al verden er det medfølgene kridt til???


Maria

Mor til Silje 30.05.07

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 20:55
Nogle der ved om Jysk stadig har dem?


Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..




0
0
Svar på denne tråd
 
 Cruella
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 21:05
Det tror jeg de har... Det er ik så forfærdelig længe siden jeg købte en.





***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside


Mor til Mikkel d. 03-04-07

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Maria
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 21:10
Så tror jeg da lige jeg vil køre en tur ind og se imorgen om de har flere


Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..




0
0
Svar på denne tråd
 
 Det har de!
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 21:10

Jeg har købt 3 i dag - og spurgte nettop til om det var nogle de havde hele tiden - og fik så at vide at de indgik i det faste sortiment...




Maria

Mor til Silje 30.05.07

0
0
Svar på denne tråd
 
 Maria G
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 10:10

Kridt??

Jeg er 99,9% sikker på, at det "kridt" du taler om er den lille pind til at sætte bagpå rammen, så den kan stå.


Jeg købte også et par sæt til jul og det blev et hit hos min mor og svigerforældre. Jae og så har vi jo også selv en stående.


/Anette




Zeli Brentedal, det dejligste røde lyn

24.02.1990 - 05.04.2006

Elsket og savnet

-

Flicka -rød hoppe - søges

Billeder på min præsentation



0
0
Svar på denne tråd
 
 Kridtet
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 12:12

Ha ha - ja det har du nok ret i! Jeg var overbevist om at det var et kridt!




Maria

Mor til Silje 30.05.07

0
0
Svar på denne tråd
 
 HJÆLP...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 14:09

Altså er jeg bare total spasser på det kreative område?


Nu har vi lavet 3 af disse rammer, og jeg synes altså ikke de er blevet pæne, og det er da slet ikke nemt!


Hvad gør jeg forkert? jeg synes slet ikke jeg kan presse Siljes lille hånd/fod ned i gibsen så der kommer et ordentligt tydeligt aftryk... Er det fordi hun er "for lille"?




Maria

Mor til Silje 30.05.07

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider