Har netop købt disse hånd / fodaftryk i JYSK til en flad 50´er.
Syntes de er super søde og et godt minde - Og vigtigst af alt, nemme at arbejde med.
Fik nemlig selv indkøbt et noget "kompliceret" og dyrt sæt da Laura var nyfødt. Bland pose 1 med x antal dec vand, vent, lad tørre, bræk af, gør dit og dat ved pose 2 osv
. Fik jeg aldrig gjort..
Her ælter man bare "dejen" og trykker baby´s hånd deri.
Gik næsten uden protester 
Også en super gaveide´. Fås i 3 farver og med klistermærker til dekoration.. Ha ha.
Et lille billede.. Småt som altid - Som mine billeder åbenbart bare skal være 
