Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Please hjælp mig
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 08:27

Jeg har tænkt over noget håber nogen kan hjælpe mig.

jeg er på p-piller, men kan jeg blive gravid af at glemme dem tre dage i træk hvis jeg også har glemt piller i ugen før?

Hvis ja hvor stor er chancen så?

Hvor længe efter man er stoppet på piller gør der før man har stor chance for at blive gravid?

Hvor tidlig kommer der bivirkninger af graviditeten?

Tjek min dejlige hyp på www.komet-lund.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Der er jo altid en risiko
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 08:33

Også da p-piller ikke er 112% sikre (det er der vist ingen præventation der er i det hele taget)

Så hvor stor chancen er, afhænger af om det er i perioden hvor du har ægløsning du har glemt at tage de piller, og om du så i givet fald har dyrket 6 samtidigt?

Ingen æg, ingen graviditet.

Da jeg stoppede med p-piller blev jeg gravid ved først efterkommende ægløsning.

Bivirkninger er meget forskelligt, nogle får det med det samme det befrugtede æg har sat sig fast, andre mærker ikke meget før ungen kommer ud

Det eneste du vist kan gøre er at tage en fortrydelsespille (hvis det er under 72 timer siden du har haft 6) ellers må du vente på at din mens kommer, og kommer den ikke bør du tage en gravid test dagen efter udebleven mens.

Christel
(Kravlegård sælges - 50 kr - se præs.)
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)

0
0
Svar på denne tråd

hejza...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 08:57
ja, men vil gerne have barnet hvis jeg bliver gravid. men nu må vi se.

0
0
Svar på denne tråd

ok - jamen
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 08:59
så må du jo bare vente på om din mens kommer eller ej

Christel
(Kravlegård sælges - 50 kr - se præs.)
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)

0
0
Svar på denne tråd

hi hi hi--
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 09:15
ja, men så håber jeg den udebliver.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 10:05

...er usikker på, om du er gravid og stadig tager p-piller, så ville jeg nok undlade at tage resten af pakken og så starte forfra når/hvis mens kommer. At tage p-piller som gravid er ikke smart. ;)

Hvis man glemmer én pille, er de ikke sikre før efter en en måned med regelmæssig brug. D-v-s at det først er efter 2 gange mens, at man kan udelade anden beskyttelse, hvis man har glemt en pille. Hvor stor risikoen/chancen er for at blive gravid ved jeg ikke, men sikkert ikke særlig stor - som Cruella siger, så afhænger det af mange ting. :)

Men generelt er det nok en god idé at droppe pillerne, hvis man gerne vil have børn... ;D

De tidligste graviditetssymptomer kan være ret usynlige og kan minde rigtig meget om mens-symptomer, så det kan man ikke altid regne med. :)

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

hej med jer
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 07:11
jeg tager til lægen idag og får kigget pådet. havdedet nemli så ksidt det ikk kan beskrives igår, måtte tage hjem fra job.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du glemmer
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 12:58

at tage dine p-piller bare én dag, så kan du i princippet blive gravid - så du har virkelig øgede chancer, hvis du har glemt dem tre dage i træk, og også i ugen før.

Der er meget forskel på, hvornår kvinder mærker bivirkningerne af en graviditet. Nogen har f.eks. ømme bryster og kvalme næsten fra dag et, mens andre stort set ikke mærker noget ubehag på noget tidspunkt.

Undskyld - jeg tænker bare, hvorfor pokker have ubeskyttet @!#$, hvis man ved, at man har rodet SÅ meget rundt i sine p-piller? Er det ikke lidt uansvarligt - eller desperat?

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

hej med jer
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 08:30
var ved lægenigår så testen vidste jeg ikk var gravid

0
0
Svar på denne tråd

Altså..
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 09:53

Der er jo en indlægsseddel i sådan en pakke. Læs den ;-)

Mener faktisk - alt efter mærke måske - at der er forskel på, hvis du glemmer en pille, alt efter hvilken uge det er i.

Men at glemme 3??

Faktisk er det vel også sådan at du kan blive gravid, hvis du glemmer en pille efterfølgende. Altså efter 6. Og så glemer pillen 2 dage efter. Lige værd at huske på.

Men du laver jo rod i din cyklus. Og ja, ville bestemt også stoppe p-pillerne hvis jeg "planlagde" at blive gravid.

Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider