Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Pølsen på maven...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 07:11

Jeg fødte jo Mads i Juli sidste år og har tabt det meste af de kilo jeg tog på. Men men men... der sidder stadig sådan en træls pølse lige på maven ;-( Lige præcis der hvor bukserne slutter, så den rigtig ligger ud over buksekanten...

Jeg tror egentlig bare at det mest er skind, ja også måske en smule fedt. Men hvordan dælen kommer jeg af med det???

Er eneste udvej en operation? Det kan jo ikke rigtig betale sig når jeg ikke er færdig som fødemaskine endnu ;-)

Hvad har I andre gjort for at få det overskydende på maven væk?

Jeg synes jeg bliver så øv når man har en tætsidende bluse ud over bukserne.

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D

Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 08:21

Ja, jeg vil også gerne have opskriften - Hvis nogen har den ;-)

Ved første barn syntes jeg dog, at kroppen blev rimelig hurtig "normal" igen.. Men efter 2 barn.. Puha..

Jeg er netop startet med at svømme - Men har også en svag mistanke om, at der skal mere til, for at maven bliver flad

Tror umiddelbart den eneste vej frem er en masse mavebøjninger..

Så dem tænker jeg kraftigt over hver dag.. Snart at starte på..

Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd

Uha, kender den godt...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 08:45

Jeg går i motionscenter og skal til at starte på at løbe lidt.

Jeg har fået en voldsom STOR pølse der hænger ud over bukserne efter pigerne kom til.

Tror det meste er hud.

Jeg kan godt blive opereret, men som du selv nævner er det jo ik en løsning når man ik er færdig med at få børn.

Annemarie

(Laura & Emma 20 juli 2006)

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT.

0
0
Svar på denne tråd

velkommen i klubben
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 09:15

Bare vent til du har fået barn nr. 3...

Som Anja tænker jeg også dagligt på mavebøjninger, men sjovt nok bliver det ved tanken .

tanja

Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

ja velkommen
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 10:31
i klubben jeg har en ordenlig slaske skin der hænger ud over bukserne. hmmm øv. jeg har lavet mavebøjninger men holdte det ikke ved lige.

men tror 10 mave bøjninger vil hjælpe en stor del.

men det vil aldrig forsivnde helt med mindre man blir opereret...

så igan med mave gymna hoppen ... hverdag næsten så skal du se løjer om tre mån tid . smiler

0
0
Svar på denne tråd

Ja øv altså
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 11:21

Jeg har også en pølle, nedern.

Jeg tabte mig en del efter første fødsel, så der var den ikke så stor. Efter 2. fødsel er den blevet større og mindre, nu har jeg taget 5 kg på efter salg af hest og kontorjob, så nu er den der igen i større str. Øv den er træls :(

Så altså størrelsen har ret meget med fedt% at gøre.

Mvh Louise

If you're not making dust - you're eating it!
Kik min hjemmeside her
0
0
Svar på denne tråd

Den har
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 13:41

jeg også... Selv om det kun er 15 dage siden jeg fødte, så er den altså træls.

Gå væk delle

***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside

Mor til Mikkel d. 03-04-07

0
0
Svar på denne tråd

Hm...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 13:57

Jamen så må jeg igang med de mavebøjninger. Hvis 10 stk. om dagen kan gøre det, bør jeg vel egentlig også være glad ;-)

Synes bare det er så møg øv, når man prøver at gøre sig lidt smart. Det falder ligesom til jorden når man så ser den rådne pølse.. Heldigvis har jeg det ikke i siderne, men den foran er nu også nok.

Nå, men jeg må jo hellere starte i dag.. For vil så gerne af med den igen ;-)

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D

Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd

Hvis pølsen
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 17:12

...skyldes slappe muskler, er mavebøjninger en god kur Hvis den derimod består af fedt, er det en løbetur eller en omgang aerobic, der skal til. Fedt kan ikke punkttrænes væk - der skal generel fedtforbrænding til.

Lea

Hvor voldelig handling ta'r fat,

der standser kunsten brat!

0
0
Svar på denne tråd

TÆNKER PÅ DEM!
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 21:01

Jeg tænker også tit på mavebøjningerne. Har jo altid fået af vide at det er tanken der tæller... Men ikke her, ha ha.

Jeg tror at 10 mavebøjninger er for lidt. 10 op, 10 til højre og 10 til venstre er bedre... Eller 20 hver sted... Puha, sveder helt--

Håber der kommer et mirakel en dag og vupti så er de væk, især når jeg nu gerne nyder chokolade, cola osv... he he.

Lise

0
0
Svar på denne tråd

Pølseskind
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 22:53

Jeg er startet til efterfødselsgymnastik, som FOF arrangerer. Det er rigtig godt og effektivt. Der lærer man også de famøse knibeøvelser, ikke mindst at komme ind i en vane med at lave dem flere gange om dagen - så man ikke ska gå med Tena når man blir gammel

Men der har vi også fået det samme at vide, som Lea skriver. Motion må der til hvis det er fedt og mavebøjninger til at stramme op om pølseskindet.

Check evt på FOF's hjemmeside (FOF.dk) og se om der sku være et hold i nærheden af dig - det er om formiddagen, og alle har deres små guldklumper med, så det er ret hyggeligt.

Kærlig hilsen Marlene

Mor til Emil født den 16. januar 2007

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider