Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Livmoderhalskræft - undersøgelse
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 09:31

Fik taget en celleprøve i forbindelse med mit 8 ugers lægebesøg, og har i dag fået brev med svaret.

Der står at min prøve tyder på celleforandringer i livmoderhalsen, og at celleforandringerne er forstadier, som i løbet af nogle år kan udvikle sig til kræft.

Begyndte at tudbrøle da jeg læste dette, skyndte mig ind på nettet og for at læse om det, og heldigvis er det ikke så slemt som de skriver, da det er sjælden at det udvikler sig til kræft, puha jeg blev helt nervøs.

Jeg skal undersøges igen, og evt. have opereret de dårlige celler væk. Men nu må vi jo se, risikoen er der selvfølgelig altid, men oddsene er gode.

Venlig hilsen

Stine :-)

Mor til verdens dejligste guldklump

Bastian 190107

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 10:28

oplevet det samme, før jeg blev gravid.

Lægen sagde "ja, det er jo ikke kræft... ENDNU" - sådan en skovl, for faktisk har langt de fleste kvinder celleforandringer og det er heldigvis meget "normalt" og det fører sjældent til kræft.

Du skal nok til en gynækolog og have taget en vævsprøve, som sikkert intet viser. Det var tilfældet med mig.

Men man bliver da forskrækket over sådan en melding...

***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside

STOP RODEO I DK.... Skriv under her

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fik..
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 15:36

den 3 årige celleskrab sidste år i juni og fik svar 3 uger efter - atypiske celler som skulle undersøges nærmere. Jeg går til kontrol hver 3 måned lige pt...

Man bliver virkelig skræmt og bange - min læge sagde også at "jeg synes du skal tage og få de børn du skal ha'" øhh hvad betyder det lige??

Men det hele står sådan på stand by - det bliver ikke værre eller bedre såeh..

Mvh. Lise D

0
0
Svar på denne tråd

Celleforandringer
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 03:50

Hej Stine,

Jeg kan godt forstå at du blev forskrækket over den besked. Jeg kender flere der har fået konstateret celleforandringer og de lever alle i bedste velgående :-)

Hvor var det godt at det blev fundet i tide, længe inden det kunne udvikle sig til cancer.

Hvis det skulle komme så vidt er operationen, efter hvad jeg har forstået, forholdsvis simpel.

Nu skriver du, at du har været på nettet for informationer. Hvis du endnu ikke har været forbi cancer.dk kan jeg anbefale siden for god og seriøs information.

Med venlig hilsen,

Elsebeth

Bed & Breakfast, adventure ridning m.m. tilbydes - se min præsentation

Que pronto nos hacemos viejos....y que tarde inteligentes.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider