Hej med jer.
Det her er min debut her på dette forum.
Jeg går og prøver at blive gravid sammen med min mand, og har brug for svar, hjælp.
Siden påske har jeg taget et par test, ville gerne lige vide om der er noget, afventer en ellers ueblivende mens (dette kan jo så sagtens være psykisk), men...
Når jeg tager en test (har købt stave og strimmel fra billig-teste.dk) sker det. Der kommer en tydelig, den der tetstreg, og den anden bliver også farvet, knap så tydeligt.
Der står så, at man skal tage en ny efter 48 timer, hvis dette sker.
Hvis jeg dagen efter (kan jo ikke vente) tager en ny, kan den godt vise en streg.
Nå tænker jeg, så er der nok ikke noget alligevel.
Men efter de 48 timer er gået, tager jeg en ny, ud fra beskrivelsen i vejledningen, og den viser gudhjælpeme 2, hvoraf den sidste igen er lidt utydelig...
Og sådan fortsætter mønstret sig.
Nu er minespørgsmål så, om mine test er FOR billige, er jeg gravid eller ej, skal jeg købe en anden model, og hivs ja hvilken?
Er det ikke korrekt opfattet, at man når man er gravid kan se to meget tydelige streger, og at de er lige tydelige?
Jeg mener bare, man kan jo ikke være MÅSKE gravid, det er jo enten eller...
Jeg tænker måske at jeg danner lidt af det hormon fordi jeg "gerne vil" være gravid, og derfor forvirrer stregerne...
Jeg synes det er svært og har da også overvejer at gå til lægen, men vi er jo kun ved den første måned i vores forsøg på at få børn, så siger også til mig selv, at jeg må slappe af og tage det roligt... 
Nå men gode råd er virkelig det jeg mangler, så jeg håber nogen kan og vil hjælpe 
På forhånd tak.
Heidi Bombejdi