Begge gange ville jeg gerne føde i vand, men med Victor som jeg gik 14 dage over termin med måtte jeg ikke alligevel fordi fostervandet var grønt da de prak hul på hinden.
Var dog i karret og det var virkelig dejligt, men mine veer stoppede da jeg kom deri og derfor tog de vandet og gav mig vedrop.
Med Mille ville jeg også gerne have født i vand, men fik at vide, at fordi jeg blev sat i gang (17 dage over termin) måtte jeg det bare ikke??? ØV, det var jeg sgu noget skuffet over, må jeg sige...
Jeg var dog henne og få varme brusebade og dét var faktisk rigtig rart med det varme vand på ve-maven 
Havde begge gange slet ikke overvejet at få nogen form for bedøvelse. Min smertetærskel er meget høj og måske det er derfor jeg ikke sådan havde tænkt på det.
Begge gange fødte jeg i sideleje, hvilket jeg synes var laaangt mere behageligt end at ligge på ryggen, som begge gange blev prøvet, men endte på siden igen.
He he he, da jeg skulle føde Mille og havde veer var jordemoderen ved at dø af grin over mig, fordi jeg det meste af tiden lå og rodede rundt på gulvet 
- "Jamen vil du ikke op i sengen, Rikke??"
-"NEEEJ..."
GGG det var lidt morsomt og står også i min fødselsberetning