Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Op med hønsene om morgenen
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 12:39

Andreas den bandit, har fået en ny skør ide..

Han står op med hønsene om morgenen - tit og ofte er han begyndt at vågne allerede lidt i klokken 5 om morgenen...

Jeg synes personligt det er tideligt at starte dagen allerede kl 5 - Er jeg urimelig når jeg gerne ville sove en times tid mere?

Han er glad og tilpas når han vågner - griner, fjoller og laver spas, kan dog godt underholde sig selv lidt i sin seng, men kommer han ikke op inden for overskuelig tid bliver han sur og begynder at vræle meget højt for at udtrykke sin utilfredshed.

Hvordan står Jeres poder op?

Han kommer i seng ved 19-20 tiden - oftest lidt i 20 efter en flaske mælk - sover så til 23-24 og får en flaske vælling og sover så til godt 5...

Aftensmaden er stadig en by i rusland - han vil bare ikke spise aftensmad - og jeg har forsøgt at lade ham spise selv, give ham forskellig kost, mose, bleende, skære ud i små stykker - lige lidt hjælper det..

spiser tilgengæld godt med rugbrød til frokost og eftermiddagsmad..

Vokser som han skal og trives fint...

Må jeg bare bide i det sure æble og stå tideligt op - eller hvad ville I stille op?!?

Kærlig Hilsen

Stine

- Mor til Andreas 020606 og med en spirrevip

i maven 110807...

Oda fletvugge + Gå-lærevogn købes.

Kontakt via PB eller Email.

0
0
Svar på denne tråd

Nej jeg synes
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 13:36

ikke du skal stå op kl. 5.

Jeg har hele tiden haft den regel at Mads ikke kommer op før kl. 6. Han er fra 13/7-06.

Var det måske en idé at du gav rubrød til aftensmad og så prøvede mos og grød til middag istedet?

Her kommer Mads i seng kl 20. Ved 4 tiden får han så bryst og så stå han op mellem 6 og 7. VI er inde nogle gange om natten og give sutten. Jeg vil til at vænne ham fra at få mad om natten nu her for jeg skal snart begynde arbejde igen og så skulle han gerne snart sove en hel nat uden noget.

Men ellers synes jeg du skal kontakte din sp og høre hvad hun siger.

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D

Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd

Med Alexander..
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 14:22

Stod jeg op kl 5.00 ca hver dag det første 1 1/2 år.. Mener ikke ligefrem man kan sige, at det ikke er rimeligt.. Omend at jeg også var rigtig rigtig træt af det!

Laura har indtil for nylig kunne sove til 9-10 tiden (!) - Men har nu besluttet, at stå op kl 6.00..

Øv når mor er B menneske.

Prøver engang imellem at lægge hende igen, og det lykkedes nogengange. Imorges var hun feks kun oppe i 20 min, og sov så en time mere. Var meget træt. Men havde jo da vækket storebror.

Hun kommer så også i seng kl 18.00 - Så det er fair nok, at hun er frisk.

Når Andreas er glad om morgenen, lyder det jo ( desværre ) til, at han er udhvilet..

Men Alexander kan sove længe nu - Så der er også håb for dig - Engang :-)

Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd

Joseph har haft den ide
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 23:21

men jeg stod fast han fik en tår mælk og tør numse og så i seng igen og knurre til kl mindst 06 i starten kom der mange protester fra hans vær men han skal sgu lære ikke at stå så tidligt op for det er ikke normalt..

Han kommer i seng kl halv 7 hver aften nogen gange senere og sover som regl til 6-7 stykker...

Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.

Belmont min nye soulmate!!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-03-2007 08:47

Sebastian har også lige haft sådan en periode - og han plejer ellers at sove til kl. 8 hver dag.

Vi har købt et rigtig godt mørklægningsgardin til hans værelse, så der ikke bliver lyst alt for tidligt - og så gør vi ellers alt for at signalere "det er nat - du skal sove". Han kommer ikke op. Vi har også valgt ikke at lægge ham tidligere i seng, selvom han står tidligere op - for så tror jeg aldrig, vi ville få brudt vanen.

Det er allerede vendt, og i dag har han sovet til kl. 7.20.

Nu med baby Sebastian i armene

- men uden Athene hest

Se Sebastians hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/SebastianFBR

0
0
Svar på denne tråd

det samme
Forfatter: 
Dato:  21-03-2007 10:09
her Erik har det også i perioder. Normalt sover han til 6:30, men i perioder syntes han også at det må være nok kl. 5.

Men ligesom med Mads har vi den regel at der ikke er noget inden kl 6. Vi putter ham igen også må han selvom det...Men han indser det også og de felste dage lægger han sig til at sove igen eller han giver sig til at snakke højlydt men ikke sur eller ked afd et med sin elskede Ninka...

Hyggehejsa
Renana

Lille hus søges til leje i nærheden af Haderslev
Mail eller skriv besked hvis du ved noget.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider