Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Viden ved MD.
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 13:53

Nu har jeg lige læst et indlæg om en som havde været til MD scanning og der havde de set i farver om alt var som det skulle være.

Men jeg har så også hørt fra en kollega at da hun blev scannet til MD at de også så det i farver og fik en masse afvide.

Så nu kommer mit spørgsmål.

Da jeg var til MD fik jeg intet afvide andet et at der var hjerte og lunger, og så det kun i sort, hvid, er dette normalt eller hva??

Skal godt til til 3d scanning på tirsdag og der håber jeg da at man kan få lov til at se det i farver osv.

Med en lækker lille dreng i maven...

0
0
Svar på denne tråd

var til
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 14:07

Jeg var til MD scanning i torsdags...

Det var sort/hvid.

Men fik en hel del at vide; der var hjerte, lever, mavesæk, ben, arme, hoved osv.

Se nu vinker den osv.

Og de mente det så meget prinsesse-agtigt ud :)

...det er lettere at arbejde,

end at forklare hvorfor man ikke gjorde det...

SØGES: Med lys og lygte, søges en part/rytter til Amigo. se præs! Postnr. 8362/8660

0
0
Svar på denne tråd

hm...
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 14:12

Måske hende som scannede mig ikke syntes jeg skulle have ret meget afvide, eller ikke rigtig kunne li mig

0
0
Svar på denne tråd

Farve-TV
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 14:59

Farverne er noget de sætter på for at skelne vene-blod fra arterieblod mener jeg. Du ser det som sådan ikke i farver. Røde og blå pulserende plamager i hjertets rytme ;-) De farver kan de sætte på en almindelig 2D scanning.

I en 3/4D scanning er nuancerne brune, i hvert fald den ene gang jeg er blevet scannet. Jeg skal så til endnu en Scanning her d. 20. marts...

For det meste ser de efter meget meget mere end de fortæller om til scanningen. Jeg blev scannet grundigt og alt jeg spurgte om var der svar på og jeg havde end ikke opdaget at de nærmest havde tjekket alt... de er super hurtige og dygtige for det meste...

Kærlig hilsen Ann-Rikka :-)

Termin d. 28/6-2007. Skal giftes d. 29. september 2007.

Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie

0
0
Svar på denne tråd

md-scanning
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 15:02

Jeg var til md-scanning på Aalborg sygehus og der var det i sort-hvid. Sygeplejesken fortalte og svarede på alle vores spørgsmål - og hun kiggede også efter kønnet da vi spurgte - men en af mine veninder fik at vide da hun spurgte til kønnet at det kiggede hun altså ikke efter. Så tror der er forskel fra sygeplejerske til sygeplejerske.

Maria

(venter en pige d. 2. juni)

0
0
Svar på denne tråd

Jordemødre
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 15:37
Min "påstod" at hun ikke kunne se kønnet ...om jeg fatter det. De kan finde en lillehjerne, en hjerteklap og sågar en vene, men ikke se om der er en lille diller eller ej 8-)

Nu var jordemoderens attitude heller ikke så positiv og nok derfor var hun heller ikke helt samarbejdsvillig.
0
0
Svar på denne tråd

tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 20:03

Ja det kan der selvfølgelig være noget om at de ser efter en masse men bare ikke fortæller hvad der sker. nu spurgte vi heller ikke så meget, var helt vilde bare med at kigge.

Fik selvfølgelig svar på at det var en dreng, da han lå og lege med sin ..., og så tænker man bare dette kan kun være fars dreng ha ha...

Glæder mig bare helt vildt til tirsdag

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider