Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

kan det være 12 ugers springet?
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 17:33
knirke er som sagt overhovedet ikke sig selv, har tjekket hans temperatur på forskellige tidspunkter og han har ikke det der ligner feber.

han er muggen, tvær, bliver hurtigt ked af det , vil ikke sove om natten kort sagt er det her ikke min baby (ja undskyld men sådan føles det)

normalt har han en fast rytme/mønstre som maks afviger en time plus minus, græder så sjældent, leger så godt med sig selv og sover næsten igennem (skal ammes en til to gange om natten men uden brok og falder i søvn med det samme) ja jeg nærmest praler med at vores barn er det nemmeste og lige efter "bogen" og så sker dette

nu er der overhovedet ingen rytme, vil kun sove 30 min afgangen hyler konstant, er pulret, skal sidde hos mig konstant og nægter at sove om aften/natten og vågner hver 1½-2 timer om natten (det er dælme hårdt)

i sidste uge var han noget af la overstående beskrivelse i 3-4 dage men her efter blev han "normal" igen og gik tilbage til sin faste rytme så jeg tænkte at det var 12 ugers springet (eller hvad man kalder det) men hvad er så det her??? jeg kan jo hverken det ene eller andet plus jeg er træt hele tiden ...

kan dette her stadig være 12 ugers springet eller kan jeg risikere han vil være sådan her fremover (åhh gud)

hilsen mette og frederik (præcis 3 mdr i søndags)

Nu med verdens lækreste baby i armene

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 19:05

Ja vores søn havde en periode da han var tre mdr. hvor han spiste oftere altså satte mælken i vejret også var han selv følgelig blevet meget mere fysisk aktiv. Så han sov mere end ellers. Men det var også den forskel vi mærkede. Håber da virkelig for dig at det snart går i sig selv igen.

Men hvis det er til en trøst så har jeg læst et sted at man med små børn altid skal huske at når der er modgang så venter medgangen bagefter og den kommer altid før eller siden. Det trøster jeg nogen gange mig selv med.

rds hoppe til salg se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Der sker bare ting
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 19:11

hele tiden.

Jeg husker det tydeligt med Ida - der var store ændringer ved 3 måneder, 6 måneder, 9 måneder og 12 måneder. Siden har jeg ikke helt lige kunne lure hvornår det præcist er der ellers er sket så meget, det er bare kommet løbende.

Så tag du det bare roligt, han skal nok blive god igen

Det kan være så mange ting - f.eks:

Appetitspring

tænder

bevisthedsudvidelse

ændring af søvnbehov osv osv.

Så giv ham tid, og giv jer begge lov til at være lidt forvirrede og trætte, og prøv at følge ham så godt du kan, læs ham så godt du nu kan, uden at klamre dig for meget til hans gamle rytme.

Lur mig om der ikke går en uge eller to, så har i nok en helt fin rytme igen, omend den kan være anderledes end den har været indtil nu.

Det er hårdt, jeg ved det, men hold modet oppe

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Brugt barnevogn søges - skriv besked

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider