Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Barnedåb
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 22:14

Vi skal til, at planlægge Emil's barnedåb som skal holdes den 22. april, men vi er i tvivl om, hvordan eller hvor vi skal holde den.

Vi bor i lejlighed og ka derfor ikke holde den hjemme og her er intet festlokale. Vi vil blive ca 30 mennesker, men vi vil ikke ofre alt for mange penge på det. Vi har lidt tænkt på, at holde det på en kinesisk restaurent, hvor vi har kommet en del og som ikke er så dyr, men jeg ved nu ikk helt alligevel.

Hva synes i og hvordan holdte i jeres barnedåb?

Håber i kan hjælpe

Kærlig hilsen Marlene

Mor til Emil født den 16. januar 2007

0
0
Svar på denne tråd

Barnedåb.
Forfatter: 
Dato:  07-03-2007 13:29
Hej Marlene.

Tillykke med Emil. Vi holdt barnedåb derhjemme, ikke til megen hjælp for dig, men du er da velkommen til at kigge på pigernes hjemmeside - se signatur- og se, hvordan det så ud, kunne jo være du får et par ideer. Håber I får en rigtig dejlig dag.

Hilsen stine.

Stolt mor til Anne og Freya - født 18.juli 2006.
www.anneogfreya.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-03-2007 14:05

jeg skal d. 15 april holde min søns barndedåb i festlokalet hvor jeg bor. Jeg får maden udefra (kinesisk) da jeg derved slipper for at lave det, handle ind osv og så er det ikke så dyrt. Så skal jeg selvfølgelig købe drikkevarer og kage/guf. invitationer og pynt laver jeg selv.

ellers prøv og søg på nettet. der er mange sider med barnedåb. der kan man få en masse idéer

Louise

Mor til Nicholai 12/1-07

0
0
Svar på denne tråd

Hvad vi gjorde.
Forfatter: 
Dato:  07-03-2007 15:03

Da Malin skulle døbes, var vi begge under uddannelse, og boede derfor også ret småt, i forhold til at skulle have 30 gæster.

Mine forældre tilbød at de ville ligge hus til, da de har to kæmpe stuer, der tit og ofte har været brugt som "gildesal".

Vi fik to kokke til at komme og lave maden, der blev anrettet som en buffé.

Hilsen Anima.
0
0
Svar på denne tråd

Barnedåb
Forfatter: 
Dato:  08-03-2007 11:02

Vi holdte vores barnedåb i et forsamligshus og fik maden fra Kokken Og Jomfruen.

Mor til Mathilde
født d. 28 juni 2006
.
Mathildes hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/Mathilde2006
.
Stutteriets hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/StutteriSoedal

0
0
Svar på denne tråd

Vi havde
Forfatter: 
Dato:  08-03-2007 12:17
samme problem som dig, at vi ikke kunne holde det hjemme.

Vi tog ind et lokalt sted, hvor vi fik buffet i den store stil og bagefter kaffe, hvor vi havde bedt folk om at tage nogle kager med, da vi gerne ville have noget hjemmebag og ike et eller andet hende der har stedet har sørget for.

Stedet lå også vedsiden af kirken, så det passede fint med at Erik blev døbt og bagefter gik vi så sammen over.

Hyggehejsa
Renana

Schleich heste og udstyr søges.
Ligger du inde med noget du vil af med, så skriv eller mail til mig!
0
0
Svar på denne tråd

æggekage
Forfatter: 
Dato:  08-03-2007 12:20

hej vi skal holde barnedåb herhjemme, om 14 dage, vi har bestilit æggekage der kommer i varme pander, med et bjerg af flæsk, bagefter kaffe, og det er det, vi har også prøvet at begrænse, ellers løber det hurtigt op

hilsner Anna

0
0
Svar på denne tråd

Barnedåb.
Forfatter: 
Dato:  08-03-2007 15:29

Hej marlene. ( og Thomas)

Tillykke med Emil. Var ved at være lidt nysgerrig.

Håber at fødslen gik godt.

Til Joachims barnedåb fik vi også fra Kokken og Jomfruen.

Men da i jo ikke skal holde det hjemme, så vil jeg da sige at jeres eget forslag med kineseren, også er god.

Min far holdt sin fødselsdag på en kinesisk restuarant, det var rigtig rart, og heller ikke særlig dyrt.

Så hvis i selv mener at det kunne være rart, ja så gør i da bare det

MVH Vipse

Egeskovgård

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-03-2007 19:39

Hej Marlene

Ja, vi er jo ikke så traditionelle hos os (som du jo ved). Så jeg synes sagtens, at i kan holde barnedåben på en restaurant. Jeg har selv været til en barnedåb på en jensens bøfhus lign. restaurant. Der var hele stedet så lukket i de timer vi var der, og det var faktisk helt hyggeligt.

Mange hilsner Christel,

mor til Anna født d. 21. juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak..
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 10:30

Tusind tak for alle jeres svar. Vi har valgt, at holde det på den kinesiske restaurent. Vi skal op og aftale nærmere med dem idag. Men iøvrigt god ide med at medbringe hjemmebagt kage. Det vil vi også spørge dem om vi kan gøre hos dem.

Tusind tak for hjælpen alle sammen.

Vibse: Skriver til dig senere - Emil er lige ved at vågne nu.

Vi snakkes.

Kærlig hilsen Marlene

Mor til Emil født den 16. januar 2007

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider