Hej Alle
Er i skrivende stund i uge 12 i min graviditet,
og det var på tide at jeg sagde det på mit job, som jeg startede på d. 1 feb. Der var nemlig tale om jeg skulle fastansættes da de var glade for mig... Og jeg er super glad for det arbejde. 
For at gøre historien kort, var jeg blevet tilbudt et vikariat i 5 måneder 50 km fra mig, 32 timer, det ville jeg sige ja til, for så snød jeg ingen osv. Fortalte det derude på bakkegården som min arbsplads hedder, og de blev frygelige kede af det.
Jeg lovede at tænke over det i weekenden. 
Idag kom lederen så hen og spurgte og jeg svarede, at jeg var gravid så der var vist nemmest at tage vikariatet..
Nej da sagde han, og tillykke. Vi vil stadig gerne fast ansætte dig.. What?? Ja min 30 timer og nok 35 timer.. 
Hvor fedt er det lige? her går man og frygter at ingen vil ansætte en fordi man er gravid og hvor bekræftende er det at få at vide at man er uerstattelig (staves?) ?? 
Jeg er ny uddannet pædagog og arbejder på bakkegården som er et special fritidshjem for unge med psykiske og sociale vanskeligheder. Vi har geder, får, heste, katte og kaniner og skoven lige ved siden af.. SKØNT..
Ja så lige nu går alt som planlagt.. Skal scannes på torsdag.. så håber og glæder mig..
See you in real life