Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Er bare så stolt af Jesper..
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 08:22

Mig Og Jesper var jo i Mødregruppe i går. Hvor vi er 6 mødre i det hele (og 6 drenge, pudsigt nok). Nå, men alle babyer ligger i alderen 5½-8 måneder, hvor jesper er 6 mdr. gammel præcis.

Og i går i Mødregruppe, var der bare så meget positivt at sige om Jesper. Jesper er begyndt at "snakke", altså sige da-da-da-da, og det syntes de andre godt nok var utrolig flot, da ingen af de andre kunne det.

Desuden var jeg den eneste, der stadig ammer, og at han kun får 2 andre måltider (mos om middagen og grød om aftenen), og resten er bare amning, syntes de godt nok var flot, og jeg var ihvertfald bare en super ammer. Men der har jo slet ikke været det mindste bøvl med amningen, så både jesper og mig nyder det. Men nu her, når han er ½ år, skal han op på 3 måltider af andet end mælk, om dagen.

Desuden er Jesper begyndt at tage kravlestilling, dvs. han tager benene op under sig, og det så de også i går, og de sagde bare "Hold da op, hvad gør du ved ham?". Ingen af de andre har taget kravlestilling, ikke engang ham på 8 mdr.

Må altså sige, at da jeg kørte hjem, var jeg godt nok meget stolt af min Jesper.

Havde jo også besøg af sundhedsplejerske for 1 uge siden, og hun sagde, at Jesper generelt bare er foran med de fleste ting.

Lige et glædes indlæg fra mig, håber det er ok.

Mvh Moni

Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006.

Besøg vores hjemmeside, klik her

0
0
Svar på denne tråd

det er da også bare
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 10:06

super flot Moni Dejligt at gå ros ikke?

Det er ikke kun Jesper du skal være stolt af, du skal også være stolt af dig selv

Kan godt forstå du var glad, det ville jeg også være

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)

0
0
Svar på denne tråd

Hej Moni
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 20:14
Hej Moni

JA det skal du da være stolt over.Jeg prøver det samme med min datter.Hun er nemlig også foran med en del ting,og det er så dejligt at se at de bare udvilker sig.

Reginella

Mor til Lucia 20-06-06 og stor knabstrupper elsker :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider