|
|
| Så skete det endeligt |
|
|
Jeg fik en guldklump d. 6/2  En dejlig stor dreng ( Sebastian) på 4450g og 54 cm.. en rigtig supermand. Hvor er det dog en skøn fornemmelse at blive mor, det havde jeg slet ikke forstillet mig.. Men det var en temmelig hård fødsel, og er først ved at komme oven på nu her.. men det er nu det hele værd.. Så lige en hurtig lille opdatering herfra skal nok vende tilbage når guldklumpen tillader det  Billeder kommer senere..
Hingsteføl fra i år sælges BH Leredo/Michellino Kik ind på vores nye hjemmeside : www.123hjemmeside.dk/Nymarksgaard Flere Hestemalerier tilsalg + bestillings arbejde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt... |
|
|
Stort tillykke herfra... Glæder os til at se billeder og høre mere når du er klar.
Annemarie (Laura & Emma, 20/7-06) IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke.. |
|
|
... med det nye vidunder... og jeg det er bare en helt fantasisk oplevelse at blive mor.. Glæder mig til billederne. Held og lykke med ham.
Knus Lene - Mor til Noah 170106 "Det er altid godt at vide hvor man har sin familie - uanset om man behøver dem eller ej". Peter Plys
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
| Forfatter:  |
mickogmikkel |
| Dato:  |
26-02-2007 14:44 |
|
Du skal da osse have et stort tillykke her fra.. Og kan da kun give dig ret i, at det er KÆMPE stort og blive mor  Glæder mig til billeder. Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
og så vil vi se billeder. Tina
Med en ven deles minderne fra i går, glæden fra i dag, og håbet for i morgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
Fru Dolmer |
26-02-2007 16:26 |
|
Du skal også have et tillykke herfra. Det er et fint navn i har valgt til jeres guldklump! Jeg vil også gerne se billeder af ham...
Hilsen Maria Hurra - nu med guldfisk i maven!! Billig ponysadel 16# købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Tillykke |
MariaC ♥Charmeur♥ |
28-02-2007 03:19 |
|
Med din lille Sebastian Sådan en har jeg også han er bare snart 3 år. Godt du er ved at komme dig det kan være hårdt efter en fødsel. Kender det godt.
Venlige hilsener fra Maria C`armeur Nu mor til tre Prinser og en lille Prinsesse Samt Pony mor in spe... Charmeur`s hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjertelig |
|
|
tillykke med Sebastian her fra mig også  Ja, det sætter mange følelser i gang at blive mor og man kan ikke forestille sig, hvordan det er før man selv står midt i det, men en dejlig fornemmelse dét er det 
venlig hilsen RikkeAnd Victor 14. juli 2002 Mille 20. september 2006 Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej så er jeg her igen :) |
|
|
Ihh takker for de søde ord  Er også helt vild med navnet Sebastian  Men her kommer de billeder af guldklumpen jeg har lovet jer     han har lige været med en tur til hingste kåring lørdag... han skal jo have det ind med modermælken og det gik bare rigtig fint  hygge hej
Hingsteføl fra i år sælges BH Leredo/Michellino Kik ind på vores nye hjemmeside : www.123hjemmeside.dk/Nymarksgaard Flere Hestemalerier tilsalg + bestillings arbejde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv øv øv |
Maria G |
11-03-2007 18:31 |
|
- kan ikke se andet end røde krydser!
Maria (venter en pige d. 2. juni)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ih altså |
cruella76 |
11-03-2007 19:18 |
|
Kæmpe stort tillykke - glæder mig til beretning  Forsøger lige at hjælpe med et billede:  Hvor ser han dejlig ud.
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Brugt barnevogn søges - skriv besked
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Ih tak Christel  kan se det stadig ikke er lykkes at få lagt billeder ind.. så prøver lige igen..     Rigtig far og søn billede 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det virker åbenbart |
cruella76 |
12-03-2007 11:56 |
|
ikke når man tager det fra hjemmesiden - du må se at få lagt nogle ind på din præsentation 
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Brugt barnevogn søges - skriv besked
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vnfjkvænaerou |
|
|
virker det stadig ikke? jeg kan se dem på min comp. ? Det tager bare en krig om at ligge billeder herind.. ihvertfald på min gamle kasse af computer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
 Kan i se det  Eller er det kun mig  Hvor er han fin Tillykke med ham
Den højeste form for dovenskab, er at gøre tingene rigtigt første gang. Min kærestes hjemmeside. Nissan-mekanikeren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej - det nytter |
cruella76 |
12-03-2007 19:01 |
|
ikke noget at tage billederne fra hjemmesiden, jeg ved ikke hvorfor - det virkede også hos mig da jeg testede inden jeg trykkede godkend, men man kan ikke se billederne i indlægget? Så vi må bare ind på hjemmesiden og lure - så får han også nogle "hits" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kunne heller ikke |
|
|
se dem herinde, men var inde på jeres fine hjemmeside og tjekke vidunderet ud. Kæmpe tillykke med ham, han ser jo bare super skøn ud og er helt vild med billedet af ham og jeres søde hund  Og sikke et fint navn også -passer bare fint til ham. Så endnu engang tillykke fra mig også  Mange hilsner Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|