Gode råd søges efterhånden temmelig desperat...
Jeg er i 20. uge og har det sidste stykke tid haft temmelig "ondt i skroget".
Om natten vågner jeg hver gang, jeg skal vende mig om, fordi jeg har ondt i lænden og "sådan nedenfor" - nærmest omkring halebenet. Jeg kan indimellem ikke så godt bevæge mit højre ben - ved ikke om det er fordi, jeg har ligget forkert eller hvad det er... Når jeg har gået/humpet lidt, bliver det bedre. Jeg kan heller ikke rigtig balancere på højre ben; fx for at tage bukser og strømper på.
Hvis jeg hoster eller nyser, giver det også et jag gennem lænden og længere ned bagpå.
Hvis jeg til gengæld har gået en længere tur med hunden, eller når jeg tisser (især hvis jeg har holdt mig) så gør det ondt foran (sådan omkring blæren og ud til siderne).
Altså jeg ved godt, at det er en meget mærkelig beskrivelse, men er der nogen, der har oplevet noget lignende?? Er det bare almindelig "graviditetsømhed" eller hvad hulen sker der?? Kunne selvfølgelig bare gå til læge, men vil gerne lige høre lidt meninger fra jer først, da jeg altid føler mig sådan lidt hypokonder-agtig, hvis jeg går til lægen og der ikke flyder noget blod eller mangler et ben eller to...