Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Status fra gravide...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 10:18

Hejsa alle med mave ;o)

Jeg tænkte på om vi ikke skulle have en lille status på hvordan det går?

Jeg er selv i uge 23, og nyder i fulde drag at være gravid, dog er træt heden vendt tilbage - så det er ikke så let at nå andet end at arbejde og slappe af ;o)

Den lille hopper livligt rundt der inde, og gør meget opmærksom på sig selv - det er bare den bedste følelse ;o)

Mht. ridningen er jeg holdt, og hestene er top tundede markfræsere. Jeg savner træningen helt vildt, men heldigvis fylder bebs mere og mere inde i mine tanker, så jeg klarer mig med strigling og gå ture med dyrene.

Jeg skal snart til 2. lægetjeck, og har været hos JM et par gange, hvilket heldigvis er gået tip top ind til videre.

Jeg er 100% overgået til ventetøjet, og maven fylder godt i landskabet efter hånden - dog ikke mere end at det ikke generer mig ;o)

Må men min termin er d. 19. juni og jeg glæder mig til det kommende liv som MOR ;o)

Glæder mig til at høre fra Jer alle.

Mvh

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er absolut ikke gravid
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 10:30
Men lad dette være en opfordring til at vi får nogle friske billeder lagt ind oppe i mavetråden fra alle jer gravide

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)

0
0
Svar på denne tråd

Hørt Hørt
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 11:33

Cruella...

Vi vil gerne se nogle flotte mavebilleder af jer der er gravide nu.

Vi andre har jo gjort vores borgerpligt for 4½ måned siden

Tror for øvrigt at mine mavebilleder er i den allerførste mavetråd der blev oprettet.

venlig hilsen
RikkeAnd

Victor 14. juli 2002

Mille 20. september 2006

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd

Hvordan
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 12:33

Hvor langt er du henne? Jeg er i uge 16+4

Termin: 28. juli 2007

Mavestørrelse: Ja den er begyndt at fylde noget, er nu også en "tynd pige" så der skal nok ikke så meget til før folk ser det. Men mine almindelige bukser er dog lagt på hylden.

Er hoppet i joggingbukser - dejligt behagelige :)

Lægebesøg: Har haft det først :-P Nr. 2 ligger den 4. april.

Scanning: Har været til NF scanning. Og skal til nr. 2 scanning den 8. marts - bliver utroligt spændende!

Jordemoder: Yeps, var til det øfrste besøg forleden, nr. 2 ligger imellem scanning og lægebesøg.

Der var intet underligt ved mig. Baby var fin og aktiv. Hun kunne ikke finde den de første mange forsøg da hun skulle lytte hjertelyd :) Den stak af fra hende :P

Hvordan det går? Det går faktisk godt.

Jeg har ikke været voldsomt plaget af kvalme og opkast - faktisk kun sidstnævnte 4x.

Kvalmen var der lidt i de første uger, ikke speciel voldsom, men den var der.

Pt. har jeg så fået ondt i lænden/måsen og min ryg strejker lidt (har ikke en så stærk ryg i forvejen).

Og idag har junior lavet "et éller andet" derinde, tror den har knebet mig i maveskindet?! Ondt gør det i hvert fald ind imellem, sådan lidt krampe/stik agtigt.

Og så er trææææætheden vendt tilbage *gaaab*

Men det går stille og roligt sin gang :-)Det er spændende...

Motion: Ja, ridning har jeg ikke været så god til på det seneste. Men jeg gad godt at jeg gad tage afsted. *suk*

Tror det ville gavne ryggen.

Men han er også en ret livlig hest så skal også passe på, at jeg har husket limen.

Ellers cykler jeg til og fra arbejde.

Og lufter den rimeligt aktive hund 2-3x dagligt.

Bedsteforældre: Ja, de spørger og spørger og glæder sig og interesserer sig osv. :-P

Det er også deres første barnebarn, for begge sider så det er jo ekstra dejligt :-) ;-D

Mavebillede: Ja, skal nok snart få taget et/nogen...

...det er lettere at arbejde,

end at forklare hvorfor man ikke gjorde det...

SÆLGES: Westerntrense str. Cob. Mørkebrun med sølvpynt og splittøjler. Brugt men ikke længe. Skriv besked.

0
0
Svar på denne tråd

Update
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 12:46

Hvor langt er du henne? 32+5

Termin: 6. april 2007

Mavestørrelse: Jeg kan i hvert fald ikke skjule at jeg er med rogn mere

Lægebesøg: Næste ligger i uge 35

Scanning: MD, NF og 3D

Jordemoder: Sidst igår. Junior blev skønnet til 2000 gr og målt til 26 cm (sym). Der var en jordmoderstuderende der fik lov at trykke på ham, men det var han ikke så tilfreds med. Hold op hun trykkede også hårdt :(

Hvordan det går? Jamen det er jo en fornøjelse at være gravid. Døjer dog en del med ondt i mellem ribbenene på bagsiden af ryggen, når jeg sidder stille for længe. AV!!!

Motion: Gåturen op til bussen, rengøring og undervisning af hold 3 timer hver torsdag.

Bedsteforældre: Mormor strikker

Mavebillede: Ja ja ja

***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside

Nyere hestetrailer sælges

Skriv PB/mail for oplysninger

0
0
Svar på denne tråd

Herfra..
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 13:48

Jeg er også i uge 23 og har termin d. 17/6-07.

Kvaler, hmm hvad er det? Jeg har været så heldig at jeg ingen problemer har haft.

Syntes dog godt at jeg kan have ondt i maven, men er ikke go til at give arbejde mig (faren har en muskelsygdom, så jeg tager alt det tunge) men er ved at lære det lidt nu..

Var til scanning i fredags og fik af vide at alt var fint og det bliver en lille dreng.

Rider ikke mere, men ville gerne. Passer en bandit som bare er på fold, da han har lidt for meget krudt bag i, så jeg tør ikke rigtig at ride. Maven er også begyndt at bliver lidt stor, så den vil sikkert være i vejen

Men ellers svømmer jeg 2 gange om ugen, oppe og muge/hygge hos hesten og ellers gå en tur eller cylke (det sker men ikke ofte)

Så alt i alt er ganske fint her.

0
0
Svar på denne tråd

Min graviditet...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 17:43

Hvor langt er du henne? Jeg er i uge 29+0

Termin: 2. maj 2007

Mavestørrelse: Tja, den er ikke til at komme uden om mere... Min vinterjakke kan jeg ikke lukke mere, så jeg har overtaget min mands vindbreaker til at have inden under.

Lægebesøg: Var til 2. lægebesøg d. 17. januar

Scanning: Har været til begge scanninger - så nu er der kun ventetiden tilbage.

Jordemoder: Har været til 2 konsultationer og skal til den 3. den 5. marts. Regner med at starte til noget fødselsforberedelse d. 7. marts...

Hvordan det går? Strålende - har det super godt. De eneste gener jeg har er plukveer, og lidt smerter når ledbåndene giver sig. Ellers nyder jeg graviditeten, og juniors rumsteren. Kan godt mærke at pladsen bliver mindre og mindre... Vægtmæssigt er der røget 6 kg. på (tror jeg nok - skal på vægten i morgen) og jeg har endnu ikke vand i kroppen.

Motion: Jeg går dagligt til og fra arbejde, med mindre det styrter ned, og det svarer til 1 times daglig motion. Ellers prøver vi at komme afsted til svømning 1-2 gange om ugen.

Bedsteforældre: De glæder sig meget... nu ved vi ikke hvad det bliver, og det lægger en naturlig dæmper på indkøb, for ellers ville min mor blive fattig i løbet af meget kort tid.

Mavebillede: Skal vi have taget i dag, så I skal nok få lysten stillet...

Hilsen Gitte
-
Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
0
0
Svar på denne tråd

min graviditet
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 22:09
Hvor langt er du henne? Jeg er i uge 34+3

Termin ? Den 25 Marts

Mavestørrelse? pæn stor har ikke målt den men mit tøj er da forlængst blevet for lille med mine ekstre 20 kg

Lægebesøg? har været der 2 gange, sidste gang pga voldsomme smerter, der havde jeg fået lidt blære betændelse - skal afsted igen i uge 34.

Scanning? har været der begge gange, og det hele ser meget fint ud..

Jordemoder? har kun været der 2 gange - syntes godt nok de spare en del på det Venstre

Hvordan det går? Det går fint, jeg er meget forpustet men det er vel normalt, sover super skidt om natten vågner 20 gange, har ingen smerter, og den lille har det også fint den vejede for 3 uger siden 2200 G den er ikke så vild - mere stille og rolig med blide bevægelser, har dog givet mig et chok en gang, da den drejede rundt over brækkede mig og var syg de første 4 mdr, stoppede med at ryge og drikke kaffe - føj, det er min hade lugt, tror kun jeg skal have et barn.. ved ikke om jeg orker at gå det igennem igen føj for pokker hvor var jeg syg..

Motion? jeg går tur med min hund, men ikke noget voldsomt, er godt klar der er dumt men puster som en flodhest..

Bedsteforældre? de glæder sig for vildt, de har virkelig givet os mange ting...

Mavebillede? det kommer, har fået taget..

Gulløvs Gaya DV 845
Fundet er i ENGLAND!! Sælg aldrig til en heste-handler !!

0
0
Svar på denne tråd

opdatering på mig
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 22:57

Hvor langt er du henne? 23. uge (22+3-4 stykker)

Termin ? 17/6-07 (selvom de siger 16/6-07 skriver de 17/6 - men en dag fra eller til - hva' f...)

Mavestørrelse? sidste weekend 100 cm (kender ikke før-størrelsen - har jeg ikke turdet finde ud af). Jeg har ikke kunnet passe alm. bukser siden 8-9 uge. Jeg bruger ventebukser, ventebluser og herreskjorter. Jeg kan dog stadig skjule det lidt i tøjet (har ikke fået bemærkninger fra ikke-indviede endnu), men jeg føler mig enorm! Jeg har ikke været på vægten længe (den bider!) men sidst - tror det er en måned siden - vejede jeg +2 1/4 i forhold til min normalvægt.

Lægebesøg? Jeg var til et ekstra på hospitalet i torsdags, hvor vi hørte hjertelyd og der blev mærket på min mave - der var en stud. med. med, som også fik lov til at mærke (også ham, der fandt hjertelyden) og han var MEGET forsigtig . Grunden til det ekstra lægebesøg er bare, at de gerne vil give mig lidt mere tryghed ovenpå sidste forårs oplevelser (og det siger man jo ikke nej til).

Jeg skal til 2. ordinære lægeundersøgelse på torsdag i næste uge

Scanning? NF gik fint - 1:7711. MD gik også fint - alt så pænt ud. Jeg er blevet bevilliget en ekstra scanning (samme grund som ekstra lægebesøg) 12/4. Desuden har min mor tilbudt at hun betaler en 3D-scanning (vi vil dog ikke vide hvilket køn det er), og det siger vi ja tak til - skal bare lige have fundet ud af hvor!

Jordemoder? Jeg har været der en gang, og skal først igen 23/3, men får muligvis klemt et ekstra besøg ind (ovenstående grund). Hun er super sød!!! og meget ung

Hvordan det går? Rigtig godt! Jeg får masser af "tæsk" hver dag, og i går mærkede Michael også bevægelserne for første gang Dog bliver jeg ind imellem lidt træt af alle de "tæsk" da det allerede kan være ret ubehageligt, når den sætter af, eller hvad der nu sker der inde. Jeg har stort set ikke haft kvalme - max ½ time ad gangen 4-6 gange i løbet af hele graviditeten. Jeg er dog død træt, men det har også noget at gøre med, at jeg lige er startet på at arbejde efter jeg har været studerende i ½ år, og holdt ferie/læseferie 1½ måned inden jeg startede. Det er et 2-mdr vikariat på kontor, så ikke så belastende. Der er mulighed for at jeg kan blive forlænget, og også mulighed for at jeg kan komme i lære. Jeg forventer at fortælle dem, at jeg er gravid i næste uge eller sådan noget - jeg har ikke fortalt noget, da det i første omgang ikke kommer til at gå ud over dem, ud over lægebesøg.

Motion? Tja - øh - hvad er det Jeg går en smule. Ridningen stoppede i uge 6-7 stykker tror jeg det var, da hesten lavede en uheldig vending i skoven (der var pludselig mennesker på den sti, hvor vi galoperede - de var på en anden sti, da jeg red den anden vej lige inden - hesten kunne ikke nå at stoppe, så han lavede en skarp volte tilbage - jeg faldt IKKE af, men fik rykket noget gele i rygraden=diskosprolaps - øv!). Jeg har så gået til fysioterapeut, for at få ryggen på rette køl igen, og i går mente han, at vi nu kan nøjes med at se hinanden hver 14. dag, da det går meget bedre nu - der er håb for skridteture resten af graviditeten (når jeg ikke får smerter af at sidde på min megabold mere). Jeg har fået masser af massage og han har også hevet og flået i ryggen, hvilket virkelig har hjulpet! Desuden får jeg øvelser, der hjælper både på ryggen og graviditeten på samme tid.

Bedsteforældre? De glæder sig! Min mor, der var fraværende sidst jeg var gravid (hun var sygemeldt med stress) er virkelig interesseret, og snakker børn, barsel osv. hver gang jeg snakker med hende Hun har lige lovet mig, at hun gerne vil give barnevognen (så skal der shoppes ) hun har også givet mig det meste af mit tøj i str. hval!!! (skønt) Min mors mand er også meget interesseret, da det jo er MANGE år siden, han havde gravide og småbørn så tæt inde på livet. Min halvsøster (hans ex' datter, som ser ham som sin far) delte ikke så meget med ham, da hun var gravid. Så begge spørger og vil se billeder og er i det hele taget meget interesserede.

Svigerforældrene er også meget interesserede. Jeg har dog ikke set dem siden jul (jeg har ikke den store lyst til at tage hjem til dem, da de er storrygere, der ikke tager hensyn, og jeg får det meget ildebefindende af røgen). Vi skulle have besøgt dem i mandags, men de er begge syge, så det blev ikke til noget. Det er mest Michael, der snakker med dem.

Mavebillede? Uh - jeg er allergisk overfor kameraer (især med mig på den forkerte side af linsen) - men I kan da få scanningsbilleder fra MD - de er super gode! (skal lige scannes ind først)

Andet? Jeg er begyndt at kunne lide sodavand igen - har jeg ikke kunnet med siden starten af første graviditet! Jeg er vild med smagen, men har ikke haft det godt med al den brus. Ellers spiser jeg helt normalt - ingen sære vaner eller cravings. Faktisk er det lige som før jeg blev gravid første gang (jeg fik mange ting, jeg bestemt ikke kunne med sidst). Dog er jeg stadig ikke god til stærk mad, men tror det er psykisk, da jeg sidst jeg fik det fik meget meget ondt (også i sidste graviditet).

Vi har allerede bestemt gudmor og gudfar - gudfar er den samme som vi havde besluttet sidst, og gudmor er min halvsøster, som virkelig har hjulpet os igennem vores tab sidst både på det praktiske plan (er uddannet sygeplejerske og bedemand) og på det personlige plan (er bare så sød og hjælpsom). Vi gav hende et kort til jul med scanningsbillede med taleboble, hvor der stod "vil du være min gudmor?" - hun var ved at tude af glæde

Jeg har stadig holdt mig i skindet mht. udstyr - jeg har ikke købt noget som helst! Vi købte dog et sengesæt sidste gang (der var egern på, så det kunne jeg ikke stå for), hvilket ligger og venter.

Min halvsøster og niece har købt en body, hvor der står "Hvis du synes jeg er sød, skulle du bare se min mor". Andet har vi ikke (endnu).

Puh - det blev langt! (ja jeg snakker lige så meget IRL ) Jeg er imponeret, hvis du er nået helt her til!

Mette
0
0
Svar på denne tråd

update
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 10:12

Hvor langt er du henne? Hmm omkring uge 34

Termin: 22. marts

Mavestørrelse: Rigelig stor, mitsymfyse mål ligge på mellem kæmpe og tvilling (der skulle i følge scanninger kun være en)

Lægebesøg: Skal til den sidste på mandag (forhåbentligt - det er den sidste af de 3 man skal til)

Scanning: Har været til begge scanninger - så nu er der kun ventetiden tilbage.

Jordemoder: Har været der en del gange og skal næste gang d. 1/3

Hvordan det går? Det går vel godt, jeg har haft en meget nem graviditet i starten, men er nu begyndte at have lidt gener, bla har barnet vist lagt sig dybt, har i hvert fald lidt smert forneden, og så er jeg efter hånden besværet af maven

Motion: Hvad er det :-P

Jeg ordner stadig selv mine heste (har ingen udmugning pga dybstrøelse), og ellers sidder jeg på skolebænken lige et par dage endnu og så er det "ferie".

Bedsteforældre: Glæder sig - især mormor. Tror også det er godt at kønnet ikke vides her i familien ;-)

Mavebillede: Jeg lide af et eller andet mod at jeg er på den forkerte side at linsen, så det bliver nok ikke til mere end det ene jeg har bidraget med - slet ikke efter at min mave ligner endnu mere stribe flæsk :-P

Føl ventes efter Don Juan / Lauries Crusador i marts - tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

Status herfra
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 19:19

Hvor langt er du henne? 24+5

Termin: 2. juni 2007

Mavestørrelse: Sød lille mave, nogle synes den er lille, andre at den er stor, jeg selv synes den er dejlig!

Lægebesøg: Var til 2. lægebesøg i sidste uge, og alt var fint - har taget 6 kg på, og hun var rigtig tilfreds med mig.

Scanning: Har været til både nf- og md-scanning og alt var fint. Det forventes at blive en pige.

Jordemoder: Var til jordmoder for første gang d. 27. december, og skal afsted for 2. gang d. 7. marts. Så regner jeg med at få lidt at vide om fødselsforberedelse osv.

Hvordan det går? Jamen det går da godt! Jeg har hverken haft kvalme eller noget som helst, så det er da ingen sag at være gravid! - har dog lidt problemer med træthed, har absolut ingen overskud efter arbejde, så det er ikke nemt at få hjem og hest passet, men det går... Og i de sidste par uge er lænden begyndt at brokke sig over at sidde ned hele dagen, men der er kun 6 uger tilbage på arbejde, så mon ikke jeg klare den...

Motion: Går en tur med hunden i ny og næ - synes godt nok jeg kommer til at puste noget af det Ellers danser jeg square dance for fulde skrald mindst en gang om ugen, bliver forpustet, men får ikke ondt eller noget, så vi fortsætter...

Bedsteforældre: Glæder sig! Mormor har strikket tøj til hele byen, og morfar har allerede en skovl stående i kælderen til når hun kommer og hjælper med at grave have... Farmor og farfar er mere afdæmpede, men der kommer da en lille bemærkning i ny og næ, så der er også glæde.

Mavebillede: der er lagt ind i tråden - håber flere vil ligge ind! Synes den har stået stille lidt længe!

Klar? Ja det er jo så det... Vi har fået puslebordet hjem, dog ikke helt samlet endnu, er igang med at istandsætte komode og vugge, og lidt indkøb af tøj er det også blevet til... Så det går fremad...

Maria

Med prinsesse i maven

0
0
Svar på denne tråd

Status
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 20:19

Hej

Havde termin i mandags - 12. februar, så nu er det jo kun et spørgsmål om hvornår fødslen går igang/bliver sat igang.

Har fået en tid mere ved min jordemoder den 20. februar, hvor hun så, hvis der ikke er sket noget til den tid, vil sende mig videre til sygehuset, hvor jeg vil få en tid til igangsættelse. Håber nu ikke det når dertil - vil helst selv...

Barnet står helt fast med hovedet nu - maven er altså også sunket, så jeg kan ikke mærke jagene i mine ribben mere - det er nu meget rart . Til gengæld kan jeg godt mærke, at jeg har et bækken nu - det værker og regerer, og det føles næsten somom den lille er ved at kravle ud nogle gange - av,av - så er der alle plukveerne - lænden der værker og det trækker ned i ballerne og baglårene og mensagtig murren fortil - jo jeg tror jeg er ved at være mør . Glæder mig altså ikke til fødslen - får nærmest kolde tæer her i 11. time... Jeg vil bare have den overstået, men det er nok fordi jeg godt kan huske sidste gang, hvor jeg forstuvede mit haleben eftertrykkeligt og ingenting var værd i meget lang tid efter. Kan nemlig mærke at den lille trykker på mit haleben konstant nu den står fast med hovedet - det skete også sidste gang - så jeg ved der går meget lang tid inden jeg har det godt igen og overhovedet kan sidde ned nogen steder. Var nødt til at ligge ned at amme sidst, kunne dårligt vende mig selv, og skulle have hjælp til at vende den lille hver gang jeg skulle skifte side ved amning. Nå, men det skal overståes, og bagefter er det jo det hele værd, når man først har den lille i armene og kan se fremad.

Har forresten fulgt opfordringen med at lægge billede ind i mavetråden - det var vist også ved at være sidste udkald .

Pøj, pøj med det hele til alle I gravide!

Mvh.

AnjaR

0
0
Svar på denne tråd

billede
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 21:34

SÅ er jeg med i "mave-gruppen" - har nu lagt billede ind i mave-tråden :P ;D

...det er lettere at arbejde,

end at forklare hvorfor man ikke gjorde det...

SÆLGES: Westerntrense str. Cob. Mørkebrun med sølvpynt og splittøjler. Brugt men ikke længe. Skriv besked.

0
0
Svar på denne tråd

Status
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 09:49

Hvor langt er du henne? Jeg er i uge 29, 28+1.

Termin: 11. Maj 2007.

Mavestørrelse: Stor tror jeg... men den sidder lige på midten.

Lægebesøg: 2 stk, sidste gang her i uge 24 og næste gang i uge

34.

Scanning: Var til scanning hos gynækolog i uge 7+9+11 pga. min PCOS, så jeg hørte hjertelyd allerede i uge 7, det var

totalt surrealistisk! Var til NF scanning i uge 13 og til

gennemscanning i uge 20 lige før jul, der kunne de ikke

se kønnet men det kunne de til gengæld i mandags da vi var til

3D scanning... det bliver en lille pige...

Jordemoder: Var til første jordmoderbesøg i uge 17 og hørte hjertelyd, det var dejligt. Kan huske at jeg gik og var nervøs fordi jeg ikke kunne mærke liv endnu og synes det var en evighed siden jeg var blevet scannet. Næste besøg er i uge 30

Hvordan det går? Kvalmen varede jo i 4 måneder og da den

smuttede kom plukveerne og en begyndende bækkenløsning OG starten på åreknuder HVORFOR?? HVORFOR?? HVORFOR??

Nå ja men jeg har så bare shoppet støttestrømper... nu går det udmærket, arbejder 4 timer om dagen og det er hvad jeg kan holde til.

Hesten er blevet solgt da jeg ikke kunne finde nogen part

til hende og kunne ikke engang strigle hende selv uden at

ligge brak med plukveer... Trist men det er rigtig rart at vide at hun nu er et sted hvor hun bliver brugt

Motion: Hvad er det nu liiige det er??? Kan jo ikke gå ture mere pga plukveer... heller ej svømning! Glæder mig til jeg kan komme ud og gå nogle lange ture igen.

Bedsteforældre: Jeg var ude og bestille barnevogn med de gamle i torsdags, det var rigtig hyggeligt og de glæder sig MEGET til deres første barnebarn svigermor har jo allerede strikket en hel garderobe til den lille... også inden hun vidste kønnet...

i lilla og gule farver... jeg er faktisk rigtig glad for at det bliver en pige med de farver...

Mavebillede: Ligger nogle nye ind på mavetråden i aften...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider