Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

ondt forneden
Forfatter: 
Dato:  09-02-2007 18:30

I går aftes efter at have sat ned i lang tid kunne jeg næsten ikke rejse mig, det har så aftaget i løbet af natten, men kommet igen i løbet af dagen...

Jeg kan ikke rigtigt beskrive smerten - det er lige midt i mellem benene meget lavt og det føles mest som om det er knogler eller ledbånd eller lign - ikke en smerte jeg er bange for, men alligevel en rigtig træls en, da jeg kun kan stå op lidt af gangen og hvis jeg har siddet mere end ca 5 min så kan jeg knap rejse mig, så jeg har lagt ned det meste af dagen (især her sidst på dagen). Smerten er her til aften værst hvis jeg kun stætter på et ben (fx når man skal have bukser eller strømper af/på...

Kan det være bækkenløsning ??? Hvordan føles det ???

Jeg har døjet med smerter i det nederste af ryggen/lænden om aftenen i ca 1 måned nu, men det er vel ikke sammenhængende ???

Føl ventes efter Don Juan / Lauries Crusador i marts - tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

Smerter
Forfatter: 
Dato:  09-02-2007 18:40

Hej Mette,

Det lyder meget som jeg har det - og har haft det de sidste to uger

Det mærkes i hvert fald ret tydeligt, når jeg også står på et ben. I starten syntes jeg det var mere ligeligt fordelt - nu er det hovedsageligt i højre side. Og i det hele taget er det ved bevægelse det mærkes. Ikke så meget når jeg bare sidder - dér bliver jeg "bare" øm og træt i lænden. Sidder jo så også bare på min pind på arbejdet i 8-10 timer.

Nogle gange tager jeg mig selv i, at holde mig lidt i skridtet når jeg går. Vældig charmerende, ikk'??

Har en læge-veninde, der er ved at videreuddanne sig til praktiserende læge. Hun mener, det er bækkenrelaterede smerter. Havde også tidligere en overgang omme nederst i lænden - som jo også var bækkenrelaterede smerter. Træls altså.

Men mine er ikke blevet så slemme, at det har været nødvendig med sygemelding. Men længes efterhånden efter min barsel om 6 uger!!

Trine

www.paarupgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

hnækljnhøl
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 13:39

altså mette.. hvorfor gik du ikke lidt rundt i stuen under hestesnakken? det er slet ikke rart at sidde ned så længe når man er så langt henne som dig!

jeg kan tydelidt huske det.. mon ikke det bare er bebsens hoved der har sat sig fast i dit bækken og trykker på det hele?

det er ihvertfald meget normalt!

så op med benene og slap af så du kan være frisk til fødslen og de næste heste sludre møder!

og husk bare tag den lille med, vi er jo baby sittere nok!

Carina og hestedyrene!
0
0
Svar på denne tråd

Carina ...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 15:58

Jeg plejer jo ikke at have problemer med at sidde i længere tid - men det har jeg så nu (ÆV) ...

Ja, tror også det er den lille der har lagt sig helt fast eller noget - den har de sidste to gange ved JM lagt med hovedet nede.

Skal nok tage den lille med, jeg er jo nok ikke den eneste med den størrelse fremover ;-)

Nå nu skal jeg lige være færdig med den sidst afslutende opgave og må lige bide lidt smerter i mig, da jeg er nødt til at sidde meget og skrive, og på mandag skal jeg til mit sidste læge tjek inden fødsel forhåbentligt, så må jeg se om hun har samme diagnose som mig og dem jeg lige har spurgt til råds...

Føl ventes efter Don Juan / Lauries Crusador i marts - tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider