Ja, det var lige dét vi blev, Mille og jeg 
Hun har været snottet og hostet siden onsdag/torsdag i sidste uge og det blev værre og være i weekenden og det lille skind fik feber også og var oppe at vende på 39,4 og vejrtrækningen blev hvæsende.
Mandag morgen var jeg ved lægen, som sagde vi skulle tage hjem igen og bare holde øje med, at hun ikke fik det værre.
Så skulle vi ringe igen tirsdag eller til vaglægen, hvis hun fik det værre om aftenen/natten.
Og det blév værre...Tirsdag morgen var vejrtrækningen utrolig hvæsende og stødende og temperaturen lå støt på 38,5 og vi tog til lægen igen om eftermiddagen.
Der blev vi sendt ud på børneafd i Aalborg som indlagde hende med det samme...Astmatisk bronkitis 
Vi prøvede først med Airomir på Nes-spacer, men det havde hun slet slet ikke kræfter til at inhalere.
Hun fik istedet for Ventoline på iltmaske hver time til at starte med og hele natten var det hver 2. time.
Jeg sov derude sammen med hende.
Næste formiddag kunne hun bruge spaceren og det gik så fint i løbet af dagen at vi i nat kunne tage hjem at sove.
Her hjemme fik hun medicinen hver 4. time.
Hun har desuden fået Panodil hver 6. time fordi hun havde ondt når hun hostede, men det får hun ikke mere.
Skal selvfølgelig give hende det, hvis jeg kan fornemme at det gør ondt på hende igen.
Mødte ind igen kl 09 i morges til stuegang for at se om alt var som det skulle være og vi kunne få hende udskrevet.
Vi er nu hjemme og hun skal fortsat have Airomir i spaceren 6 x dagligt til der er bedring og så skal jeg trappe ud af det igen.
Hun behøver ikke få det om natten med mindre hun vågner pga hoste.
Det er godt nok grimt at høre på sådan en lille hvæsende pige og jeg er glad for hun så hurtigt er i bedring 
Det er noget af en forskrækkelse at få...
Troede jo bare det var en voldsom forkølelse hun havde...
Hun er bare super dygtig til at tage sin medicin og hun behøver faktisk slet ikke at blive holdt. Det er som om hun bare ved at det er noget vi altså skal og så kan hun selvfølgelig nok mærke at det virker lige med det samme.
Så nu kan vi kun fortsætte behandlingen og vente på, at vores lille Mille bliver helt fresh igen