Næææ synes da ikke du skal skamme dig over at du har en dyr Voksi, lige som jeg heller ikke skammer mig over at jeg har en billig SleeBee...
Men det er lidt samme "diskution" eller kald det hvad du vil, der er omkring dyr/billig børnetøj. Det rager mig en høstblomst, hvilket mærke tøj mine børn går med, bare det altid er rent og uden huller. Jeg køber lige så gerne tøj i Bilka, som alle andre steder...og det er altså ikke fordi jeg ikke har råd. Men fordi jeg køber det tøj, jeg synes er pænt til mine børn uanset om det koster 50 kr eller 200 kr.
Lige som det heller ikke er fordi jeg ikke har råd til en Voksi, men for dælen jeg synes bare den er dyr, når jeg kan få en SleeBee til under halvdelen af prisen. Jeg har så ikke oplevet de gener ved den, som du åbenbart har.
Hvor vil jeg hen med det her...Jo, så længe ting fungere for mig og for andre, så er jeg altså fuldstænig ligeglad med hvad det koster, fungere det ikke - ja så bliver man nok nødt til at prøve noget andet, hvilket nogen gange medfører at det bliver et dyrer alternativ. Det jeg tror man skal passe på med er, at sige at noget er bedre bare fordi det er dyrer, det er dér folk farer i flint. Eller at sige at billige ting - f.eks Bilkatøj eller SleeBee - pr. definition er dårligt, f.eks. med tøjet, at det mister farven, det bliver skævt osv osv. Det er det der sårer folk, som ikke har råd til at købe dyrer, for har deres børn det så mindre godt fordi de ikke går i dyrt mærketøj??? Der er ikke noget der er så dumt som at træde på mødrer...de bliver sku kede og såret over sådanne bemærkninger. Deres børn er jo lige så meget guldklumper, som dem der er vokset op i en Voksi eller i Katvig tøj...
Undskyld at jeg lige sammenlignede det med Bilka-tøj, men det er jo samme "problem".
Vær du glad for det du har, og så er vi andre glade for det vi har...det er jeg altså - købt i Bilka eller ej. Om du er en snob eller ej, fordi du har en Voksi, synes jeg måske nok er overdrevet. Men nu kender jeg dig jo ikke, men vil sige, at hvis man hver gang der er en diskution omkring ovenstående emner, og man hver gang bare MÅ frem og fortælle om alt det dyrer man har, tjaaa så snerber man sku nok derhenad...Men ikke sagt at du er sådan en...