Hejsa
Uha, nu kryber jeg til korset og tilstår at jeg ikke er så god til at lade Andreas sove udenfor i sin barnevogn...
Men jeg tænker om jeg er den eneste der har det sådan?
Jeg ved at det er sundt med frisk luft - føler bare at Andreas sover enormt dårligt om natten når han har sovet udenfor...
Nu skal han jo inden så længe starte i vuggestue - der sover de udenfor i barnevogn, men han har jo ikke lært det - og jeg er bange for at det måske kommer til at gå op i hat og briller...
Jeg synes det er så besværligt at lade ham stå ude - føler jeg skal holde ekstra øje og bruger så meget energi unødigt på at være på vagt.
Så er der det med tøjet - jeg har ingen erfaring i hvor meget og lidt tøj - og synes igen det stresser mig at skulle tage stilling til det med en træt unge på armen.
Ville ønske jeg bare var god til det med at sove ude, men her blæser det næsten altid, vejret har været dårligt, det er koldt, varmt, det regner, der er insekter/okseklæg - ja undskyldningerne har været mange...
Ved ikke hvad jeg vil med dette - føler mig bare lidt som en dårlig mor fordi jeg ikke er god til at lade ham stå ude - hvilket mit hjem også bærer præg af - for der kan jo ikke larmes helt vildt når den lille sover...
Åh havde jeg dog bare været god til at bruge barnevognen udenfor...