Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Puha bækkenløsning
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 14:12

Hejsa.

Ja har lige været ved lægen.

Har fået konstateret begyndende bækkenløsning.

Lå hele dagen igår og kunne ikke bevæge mig.

Jeg er blevet sygemeldt i fjorten dage til at starte med, og skulle så følges op på bagefter.

Ikke det fedeste, da jeg "kun " er 21 uger henne. Der er lang tid til 31 maj.

Andre der har det samme??

Hilsen Wicki

0
0
Svar på denne tråd

samme her
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 14:52

Puha kender det alt for godt, jeg har haft bækkenløsning siden uge 20 hviket har medført at jeg heller ikke har måtte ride siden

men nu kan jeg heldigvis se en ende på det, da jeg skal have KS den 31/1.

Det er utrolig hårdt at skulle kæmpe for at komme op af sengen, det bliver desværre ikke letter jo større maven bliver

HILSEN GITTE

OG

DE 6 DEJLIGE MULER :-)

Dejlig hoppe udlånes, se mere her

0
0
Svar på denne tråd

stakkels jer
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 15:26
Jeg er heldigvis blevet forskånet for bækkenløsning, men nu hvor "Lillemanden" står godt (og dybt) fast med hovedet (termin i morgen) har jeg konstant ondt i skambenet. Så jeg tænker hver dag på jer stakler, der lider / har lidt af bækkensmerter i flere måneder. Det må ikke være rart! Mine smerter er selvfølgelig intet sammenlignet med jeres, det hjælper f.eks. mig at gå en tur. Det gider jeg så bare ikke lige i dette møgvejr...

To piger på mit svømmehold havde bækkenløsning, de syntes det var rart at svømme (selvfølgelig passede de på, ingen brystsvømning f.eks...)

God bedring til jer..
0
0
Svar på denne tråd

hhhmmm
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:03

ved denne graviditet, startede jeg de første 3-4mdr med kvalme og opkast, og det blev afløst af bækkenløsning, der lige så stille blev værre og gik mod ryggen.

var så til fys 7 gange, og det tog det hele væk der var udenfor bækkenområdet, og der har jeg så kunne holde det nede.

Nu mærker jeg ikke så meget til det mere, men man tillærer sig også hurtigt bevægelser og rutiner så det ikke mærkes så slemt.

Det værste er når man vil ligge godt på sofaen (næsten umuligt) og vendinger i sengen om natten (av av).

Jeg døjer så med hoftesmerter i venstre side, hvilket har vist sig at være pga at det venstre ben er min. længere end det højre, så det kan lige pludselig komme jag og stik i hofteleddet, når jeg går (øv øv).

Jeg glæder mig også til det er overstået, har dog 11 dage endnu.

Birgit (Gipsy&Molly)

Ringridning det er noget der rykker

Mor til Scott

Snart mor til en lille "Djævel"

Og Molly snart mor for første gang

0
0
Svar på denne tråd

Der er en løsning på alt...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 22:43

Jeg kan varmt anbefale en god kranio sakral terapeut. De 500 kr jeg brugte på min behandling, var det hele værd og meget mere til.

Jeg beyndte at vrælte rundt som en gammel kone da jeg var 4 mdr henne, jeg var grædefærdig af smerter. men efter en behandling har jeg siden sprunget rundt og bare haft det super, muger ud, kravler på halmloftet, trækker heste ud og ind, osv osv.

Det burde være en hver gravids ret at komme hos en kranio sakral terapeut.

Søg på gamle tråde, der har været skrevet en del om emnet før!!!

Med velmenende hilsner fra Gitte ( som skal kickstartes på mandag)

Jeg vil aldrig mere brokke mig over sne og frost, det lover jeg, hellere det end alt den regn og rusk!!!

0
0
Svar på denne tråd

Er der en der
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 22:54

kan forklare sådan hvad bæken løsning er for sådan nogen som mig der ikke het ved hvad det er`?

Min kiopraktor mente nemlig at jeg havede meget nemt ved at få det hvis jeg blev gravid`? men glemte helt at spørg hvad det var

Venlig Hilsen

Line K. Jeppesen

Midt Jylland
Fridmar&Straumur
Samt
Rúm&Narnia
www.123hjemmeside.dk/Nordhus

0
0
Svar på denne tråd

Støtter også karnio sakral terapi
Forfatter: 
Dato:  22-01-2007 10:06

Prøv karnio sakral terapi - jeg fandt desværre først ud af det næsten 1 år efter jeg havde født min anden datter, og stadig havde store smerter...

Så gør noget ved det nu. Ved min første behandling forsvandt 75% af smerteren. Det er ikke fup bare fordi den ordinære lægeverden ikke vil kendes til det...

Mange hilsner

Dorte - uden h

Og uden sin elskede Prins
:{-(

Men med den skønne sorte Azano

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider