bliver vel produceret i mælkekirtlerne ikke 
og nogle store bryster har MEGET mere kirtelvæv end en med meget små bryster... ? eller ? (der er jo forskel på at have en stor barm(kirtelvæv) og så have "fedtpatter" som fks en 200 kg dame højst sandsygligt har ?)
ikke at man med en A skål ikke kan amme, men hvis man målte hvad der kunne komme ud af brystet i ML på fks 1 time, så må der vel være plads til mere i store bryster ?
har selv en stor barm som består af "fast" væv, hvad det så end er, den plastikkirurg jeg har snakket med angående en brystreduktion siger også at jeg har meget kirtelvæv, og kom med en sjov bemærkning om at jeg måtte have nogle sunde børn 
så jeg må vel kunne rumme flere ML ad ad gangen en en med en lille A skål ??? eller ?
ikke at barnet kan kan spise alt det alligevel, men det lyder bare som om at i er helt sikre på at det er 100% det samme ?
kender en med en små bryster, hendes baby spiste fra begge bryster til de var "tomme" og så var han mæt.
modsat min spiste ikke engang halvdelen fra det ene så var han mæt. (så kunne jeg lige malke en hel flaske ud for at tage trykket, og for ikke at være gennemblødt af mælk 5 min efter)
så jeg mener størrelsen gør en forskel, men tror at alle uanset størrelse kan mætte deres børn.
hilsen sjanna