Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Gravid
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 10:02

Hej

Har fulgt med herinde på sidelinien, det sidste stykke tid. Jeg er nu gravid, og titter nok lidt mere frem herinde nu. Jeg er 7+6 og håber at bebsen bliver derinde.

Hilsen Tenna
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke.
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 10:06

Mange gange tillykke.

Du går en spændende tid i møde, men også en lidt svær tid og meget glad tid.

Ja kort sagt, forbered dig på det vildeste du kan forestille dig, det er bare så stort.

Det er nu meget smart at det tager 9 mdr. at brygge en baby så man har lidt tid til at vænne sig til tanken.

Mvh. Marlene Tandrup.
Mor til Marius 09-07-06
Ny graco babyalarm sælges for 300 kr.
Klik her for at se annoncen.

0
0
Svar på denne tråd

stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 11:17

herfra også.

Som Marlene skriver, så er det en stor tid, men du har jo nok allerede mærket nogle af tankerne, siden du skriver at I håber bebsen bliver derinde. Den frygt kender vi alle.

Jeg er selv 17+4 idag, og skal til jordmoder for første gang.

Det er en spændene tid! Nyd den.

Maria

Termin 2. juni 07

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke Tenna
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 15:04

Så må mor Anette da være stolt, du kan godt glæde dig, det er dejligt, jeg er nu selv 25+4 og er dejlig tyk... Men Odessa kommer nok til at savne sine ture, så der må din mor nok tage over på et tidspunkt.

Pøj pøj med det.

Hilsen Lene

Lillevangs heste er de bedste
0
0
Svar på denne tråd

lillevang
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 18:42

Ja, forældrene fik det af vide i går og min mor er mere pylret end jeg havde regnet med ang. hesten. Regner dog med at ride så længe jeg kan kravle op og det ikke gør ondt. Odessa er jo rimelig stabil og så må jeg jo bare skrue lidt ned for tempoet.

Tillykke til dig også. Havde godt luret det på din præsentation.

Hilsen Tenna
0
0
Svar på denne tråd

du er heldig
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 11:17

Ja jeg har kun siddet på en hest èn gang siden jeg blev gravid, og det var tæt på en skilsmisse, Tessa er jo ikke den mest stabile, så jeg har ikke redet på hende siden juni, og kommer nok ikke til at ride hende lige med det samme, men så er det ok der er "vinter" der er lysten ikke så stor i forvejen.

Lene

Lillevangs heste er de bedste
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider