Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

min vægt
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 11:56

Jeg er i uge 36, vejer kun 1,5 kg mere end jeg gjorde i uge 32.

Så har jeg kun taget 1,5 kg på en måned!!! Er det normalt???

Venlig hilsen

Stine :-)

0
0
Svar på denne tråd

ja det tror jeg
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 13:51

Jaaah, det tror jeg da det er, dvs mon ikke det normale har meget vide grænser? Vi er jo så forskellige.

Jeg kender ikke min startvægt da jeg blev gravid, men fra jeg var 2 måneder henne til og med 8 måneder, der tog jeg 5 kilo på ialt. Den sidste måned kom der så yderligere 5 kilo på!! Ikke mærkeligt at jeg pludselig følte mig noget bombet.

Så min vægt steg laaangsomt, for så pludselig at eksplodere til sidst. Det lyder som om du har vænnet dig til en stabilt stigende vægt?

Efter 6 dage på sygehuset havde jeg heldigvis tabt det hele igen. Og jeg har fortsat tabt mig lidt.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Uge 0 til uge 20
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 15:45

I de første 20 uger har jeg kun taget 1,6 kg på i forhold til min startvægt på 67,5 kg - men ikke om jeg kan passe mit tøj længere... Kreativ lærer man hurtigt at blive

Vægten har svinget lidt, og det er først inden for de sidste 5 uger at vægten er steget. I starten tabte jeg mig faktisk...

Men som de kloge siger, så er der ikke nogen graviditeter der ligner hinanden - og barnet skal nok få det den har brug for...

Mit håb er at kunne tage hjem fra hospitalet i mine egen bukser fra før graviditeten, men nu må vi se om det kan lade sig gøre...

Hilsen Gitte
-
Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
0
0
Svar på denne tråd

vægten
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 17:08

Jeg er i 15. uge, og jeg har taget ½ kg på i forhold til min normalvægt, og tabt 1 kg i forhold til 1. lægeundersøgelse. Jeg har bare NUL appetit Til gengæld var jeg nødt til at krybe i kæmpebukserne allerede i 9. uge! Jeg føler mig også enorm allerede - men det gør bestemt ikke noget, at jeg ikke har så meget, jeg skal tabe bagefter

Dog gør jeg alt for at kunne spise bare en portion til aftensmad samt lidt i løbet af dagen (mest frugt og agurk), så jeg har bare noget energi...

Mette
0
0
Svar på denne tråd

ej gab
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 22:09
jeg føler mig fed.
Jeg har taget 20 kg på fra uge 0 til uge 26
puha jeg har lidt at se til nå den lille er kommet ud SLANKEKUR

Minna i uge 26+4

Gulløvs Gaya DV 845
Fundet er i ENGLAND!! Sælg aldrig til en heste-handler !!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider