|
|
| Hvilken klapvogn? |
| Forfatter:  |
Moni |
| Dato:  |
18-12-2006 14:20 |
|
Nu her engang i det nye år skal vi have købt en klapvogn til Jesper.. Men der findes jo et hav, og aner ikke hvad der er godt.. Så hvad vil I anbefale? Den må koste omkring 2000-3000 kr. mvh Moni
Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svært men |
|
|
vi har haft en odderklapvogn har nu en emmaljunga cerox, prokids har nogle søde vogne der kommer nu i januar i både dernge og pige farver de er virkelig lækre. vh mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ville klart |
|
|
vælge en BigFood fra Kære Børn - den koster 2500 og er den lækreste jeg har set (havde købt den, men fortrød at det ikke var en Emmaljunga - solgte BigFood og købte en Creox der bare var noget SKOD) Har p.t. en fra Harald Nyborg til 500,- kan dog IKKE anbefales - det er noget billigt skidt.
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05
Giv en ged. eller Adopter en orangutan
SÆLGES: Pigetøj 80-86 - se præs. Vi behøver slet ikke være enige - men respekter dog hinandens meninger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bum bum bum |
chulek |
18-12-2006 19:45 |
|
Hvis du ikke har krav og ønsker om at styret skal kunne svinges over, men at det er ok at sædet kan vendes i stedet for, så vil jeg anbefale en emmaljunga classic. Aldrig har jeg haft en bedre vogn. Stor og rummelig varekurv ( forhold til de nyere modeller). høj i kalechen, så barnet kan sidde der selvom hun er lang. Nu har vi en emmaljunga cerox, og er slemt skuffet over den. Synes den er ufattelig tung og stiv at trille med, og frygter at min datter ikke vil kunne sidde under kalechen om 6mdr, selvom hun er lille af alder ( pt 1 år), og varekurven kan lige rumme et stk pose med vare, hvis posen bliver mast tilstrækkelig sammen. En Teutonia vil jeg heller ikke anbefale, det er den mest vakkelvorne vogn jeg har haft, og en skandia er den længste og ufærdige vogn jeg har haft. ( solgt og byttet fordi jeg ikke var tilfreds)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Basson |
|
|
Hej. Jeg købte i sidste uge en basson klapvogn til vores søn på 5 mdr, den kostede 1699 kr. Den er jeg rigtig, og det er Marius også, han elsker at sidde og kigge når vi kører tur. Her er et billede af den:  Beskrivelse: Bassonbaby Klapvogn 504 Lufthjul (Ø32 cm). Vendbart og højdejusterbart styr. Aftagelig frontbøjle. Justerbar ryg og fodstøtte. Kaleche. Varekurv. 5-punktssele. Fodpose. Liggemål: 95 cm. Vægt total: 15 kg Fås i sort og grå Kr. 1699 Min er dog med sort stel, og lidt andre finesser på kalechen, den er pænere synes jeg. En god og robust klapvogn, til en rimelig pris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| emmaljunga cerox |
|
|
je kan godt give ret i at synes også cerox er lidt skuffende, vores datter er blevet 2 år og har hun hop hue på kan hun ikke sidde helt op rejst og det er lidt sur, det kunne hun let i vores oddderklapvogn men prøv lige og se dem frå www.prokids.dk der kommer her i januar de er bare søde. hilsen Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal |
Eva Lüchau |
19-12-2006 11:22 |
|
købe klapvogn i Januar, og vores valg er faldet på Basson's med vendbart styr. Jeg var i Babysam og kigge og efter at være kommet mig over at klapvogne sælges for op imod 4000 kr. Valgte jeg at kigge med åbent sind, men umiddelbart er Basson's den jeg bedst kan lide. Og da vi kender dem som har Basson Baby, ja så får vi det jo samtidig til en lidt anden pris, så det flyttede den sidst mm. at jeg kan få den til en 1000,- og ikke 3699,- som Emmaljunga'en kostede i Babysam. /Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Odder klapvogn? |
Jeber |
19-12-2006 12:33 |
|
Jeg troede ikke, at Odder lavede klapvogne?! ALle jeg har spurgt, siger at det gør de ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Louise1973 |
19-12-2006 14:57 |
|
Jeg følger spændt med, vi skal også købe klapvogn her i foråret!! Jeg er ellers ret vild med Emmaljunga cerox (bare ikke prisen) men syntes næsten at alle har dårlige erfaringer med den  "HundeGitteMor" jeg kan ikke finde nogen Bigfood klapvogn og jeg har aldrig hørt om den!
Med venlig hilsen Louise, mor til Mikkel ~født 24/3-2006~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
J.J |
19-12-2006 15:52 |
|
Vi er helt vilde med vores Cerox og er bare SÅ glad for den. Vi har et vennepar med en dreng på 3 år, som stadig sidder fint i den. Jeg har bortset fra herinde KUN hørt godt om Ceroxen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den har i øvrigt |
|
|
også vendbart styr - ja, den har faktisk det hele... 
SÆLGES: uendeligt meget pigetøj str. 68-86 Vi behøver slet ikke være enige - men respekter dog hinandens meninger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise - se her |
|
|
Find "ønskebørn" Søg på dette vare nr. 06646
SÆLGES: uendeligt meget pigetøj str. 68-86 Vi behøver slet ikke være enige - men respekter dog hinandens meninger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
Moni |
21-12-2006 09:17 |
|
Tusind tak for alle jeres svar.. Jeg tror at valget faldet på BigFood, for den har jo faktisk det hele, og så ser den lækker ud.. Og er heller ikke så dyr  Men jeg er stadig åben for ideer, da der er en måneds tid til vi køber.. mvh Moni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg køber en bigfood |
|
|
igen - håber du den kommer ud januar udsalg - den er bare for lækker! Og har SÅ meget fortrudt der gik mærkedyr i mig så jeg solgte den... øvøvøvøvøvøvøvøvøv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ønskebørn hvor? |
|
|
nogen der ved hvor der så er en "ønskebørn" i området næstved-fakse-haslev eller deromkring? Den ser lækker ud den der big foot -Randi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Randi. |
|
|
Der ligger en ønskebørn i Køge, der er da ikke så langt. God jul.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Inde på babyklar.dk, som er et stort børneforum, sværger 9 ud af 10 til Cerox'en. Vi har også en og er mere end tilfredse. Jeg ville aldrig mere kunne undvære det svingbare styr...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cerox - mere navn end gavn |
|
|
hvis du spørger mig - i øvrigt er der også svingbart styr på bigfood. Og indlægsskriveren beder om et bud på en vogn der lille prismæssigt noget under Cerox  Sjovt som folk kan være forskellige med behovet til klapvognen - troede det måtte være det samme, men det er det åbenbart ikke..
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05 To hunde søger nyt hjem - se mere på www.26270272.dk Jeg ønsker alle en glædelig jul og et vinskelig godt Nytår *s*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| teutonia |
|
|
Sværger JEG til.. det er altså mange blandede meninger om cerox.. alle dem jeg kender hader den... hvis den kostede omkring 1000 kr ville prisen være mere fair, ifht kvaliteten..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| candy... |
chulek |
22-12-2006 14:17 |
|
Man kan ikke sige at 1000 kr for en emmaljunga ville være fair pga kvaliteten. Kvaliteten fejler skam ikke noget, det er funktionaliteten. Man kan vel i det store hele dele folk op i teutonia eller emmaljunga elskere/hadere. Hvis du gerne vil have en kvalitetsvogn,så gå ud i butikkerne og køre med de forskellige, tjek dine krav, og så søg efter den på trendsales. qxl, dba osv. Der er mange til en fin pris, og fejlkøb. ( f.eks min emmaljunga...)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chulek... |
|
|
Din?? Klapvogn eller barnevogn? Fortæl fortæl 
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05 To hunde søger nyt hjem - se mere på www.26270272.dk Jeg ønsker alle en glædelig jul og et vinskelig godt Nytår *s*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum |
chulek |
22-12-2006 19:09 |
|
Hundegittemor: Det er min emmaljunga cerox klapvogn. Hvad skal jeg fortælle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chulek - hvorfor |
|
|
det er et fejlkøb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| odder.. |
|
|
Nej odder laver ikke klapvogne, men har gjort, så måske er det en gammel model der biver omtalt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| udsalg |
trilsens mor |
25-12-2006 23:11 |
|
både shark bigfooten og emmaljungagen er på tilbud i ønskebørns nye udsalgskatalog ( til hhv 1995 og 2995)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udsalgs-spørgsmål |
|
|
hvilken Emmaljunga er det der er udsalg på?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kigger lige |
trilsens mor |
26-12-2006 11:33 |
|
ooops undskyld det er babyvest der har emmaljungaen der hedder cerox til 2995 ( www.babyvest.dk ) og ønskebørn der har sharken til 1899,- der er annoncer i den gratis avis der hedder "søndagsavisen" på fyn i denne uge.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
Moni |
26-12-2006 18:58 |
|
trilsens mor: Hvilket katalog har du set det i? Kan ikke rigtig finde et katalog, jo et gammelt.. Og hvornår gælder tilbudene?? Mvh Moni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej igen |
trilsens mor |
26-12-2006 19:57 |
|
der er store helsides annoncer i den gratisavis der hedder "søndagsavisen" , der udkom 23 og 24 december - uddelt til alle husstande , hvertfald på fyn - om den udkommer over hele landet ved jeg ikke. tilbuddet hos babyvest gælder fra udsalget starter imorgen kl.10 ( det var emmaljunga cerox til 2995,-) ønskebørns udsalg starter også imorgen kl.8.00 ( her var det shark til 1899,-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Link til baby |
|
|
vest virker ikke - hvordan staves det??
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05 To hunde søger nyt hjem - se mere på www.26270272.dk Jeg ønsker alle et vinskelig godt Nytår *s*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgjdhj |
trilsens mor |
27-12-2006 13:21 |
|
i følge avisen er det det rigtige link... ellers prøv at google det. jeg var inde på siden i går så det kunne også tænkes at de opdatere den p.gr.a udsalget...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prøv igen |
trilsens mor |
27-12-2006 14:00 |
|
så nu virker linket igen- ihvertfald herfra mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
Moni |
30-12-2006 09:45 |
|
Jeg har lige ringet til Ønskebørn og de har den der Big Foot på tilbud til 1999 incl regnslag.. Så der vil vi tage ned og kigge i dag.. Mvh Moni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Købte i så en bigfood |
|
|
Moni??? Hvis ja, hvilken farve?
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05 To hunde søger nyt hjem - se mere på www.26270272.dk Jeg ønsker alle et vinskelig godt Nytår *s*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
Moni |
30-12-2006 15:27 |
|
Jep nu har vi købt en BigFoot i sort.. Kiggede også på den lyseblå, men da vi nok gemmer til den næste, vil det nok være lidt dumt at købe i en drengefarve.. Den virker meget god og stabil, så vi glæder os til forår/sommer når vi skal ud og køre med den...  Mange tak for jeres gode råd.. Mvh Moni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
Moni |
30-12-2006 16:21 |
|
Hvis der er nogle der vil købe BigFoot på tilbud, skal I nok gøre det hurtigt... For da jeg var der i dag, havde de kun 12 tilbage, og dem regnede hun med var væk i løbet af en uge.. Mvh Moni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|