Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

ufrivillig barnløshed
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 15:06

Hejsa

Ville høre om der er andre herinde der er ufrivillige barnløse?

Det er vi. Vores historie kort fortalt:

- 30. Juli 2004 lagde vi p-pillerne på hylden.

- 15. Februar 2005 hos lægen for at høre om alt er normalt. Fik taget en test for en sikkerhedsskyld. Sørme om den ikke var positiv.

- 4. Marts Får jeg en spontan abort. Havde mange undersøgelser før, under og efter.

2006 har været et år med løbende undersøgelser af både jeg og manden. Alt ser normalt ud. Her om små 10 dage går vi i gang med hormonbehandling (pergotime) i et ½år frem. Hvis der ikke kommer en positiv test skal vi have reagensglasbehandling.

Det var vores historie om hvad vi har været igennem indtil nu MEGET kort fortalt.

Fortæl gerne jeres..

Hvis der evt er nogen der har været i hormonbehandling, så fortæl gerne lidt om det samt hvor længe der gik inden i stod med en positiv test.

Håber her er andre der bøvler/har bøvlet med det samme.

/Winnie

Skøn Frieser hoppe på 13år sælges, se præsentation!

Alt i str. shetland købes!

Opstaldning nær Herning søges, haster!

0
0
Svar på denne tråd

Prøv at læse
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 15:26

denne tråd, der står en smule omkring det.

www.heste-nettet.dk/fo...034/40034/

Vi er flere som blev enige om at lave en tråd om kunstig befrugtning mm for at støtte og hjælpe hinanden.

Anja

0
0
Svar på denne tråd

hejsa winnie
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 20:15

jeg har lige et spørgsmål ang. ufrivillig barnløshed.. Hvis alt ser normalt ud hvorfor så begynde på hormon? du er da blevet gravid på normal vis før ik? Ved godt at jeg intet ved om din situation og jeg føler med dig (SA- Har selv prøvet det)..

Kan bare ikke forstå at du vil igang med hormonbehandlinger - det er vist ikke helt skønt.. men forklar gerne hvis du har lyst..

Forresten er der stadig plads på englyst ridecenter hvis det er..

Knus

Hilsen Sole - Fuld igang med livet- hvad det end byder af glæder og hårde tider.. KOM AN

Intet er dog fuldkomment her i verden - selv en solsikke kaster skygge!

0
0
Svar på denne tråd

Hej Sole
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 21:25

Da vi nu har prøvet i 2½år med kun en positiv test som endte i en sa, vurderer lægerne at hormonbehandling vil være det optimale for os. Hormonbehandling er jo et præperat der kan forstærke ens ægløsning samt vandringen gennem æggelederne. Og også gøre så sædcelle og æg bedre "enes".

Altså er det ikke altid at man passer sammen selvom ingen af parterne fejler noget.

Det er jo heller ikke sikkert at jeg er "rask", men det vil tiden vise.

Det er meget muligt du ikke forstår hvorfor vi vil i hormonbehandling, men vi ønsker os brændende et barn og hvis det er det der skal til, ja så tager vi det med. Vi går linien ud!

Der er så meget andet der heller ikke er lutter lagkage.

/Winnie

Skøn Frieser hoppe på 13år sælges, se præsentation!

Alt i str. shetland købes!

Opstaldning nær Herning søges, haster!

0
0
Svar på denne tråd

jeg er...
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 02:08

...ifølge lægevidenskaben ude af stand til at undfange. Efter at vi havde forsøt i knap 2 år blev vi undersøgt. manden var fin, men jeg havde blokerede æggeledere og ville aldrig få børn på naturlig måde. Vi valgte IKKE hormonbehandling eller reagensglas, for det jeg havde hørt, havde jeg ikke lyst til selv at prøve. SÅ brændende ønskede jeg mig ikke et barn. ;-)

6 år senere blev jeg gravid! Og nu har jeg 3 børn. :-)

Så jeg er også ufrivillig barnløs...gennem 6 år... :-D

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

hej igen
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 08:57

Ja jeg forstår det udemærket.. Det ville jeg selv gøre hvis vi ikke bliver gravide inden for de næste 3 år..

Held og lykke med det

knus

Hilsen Sole - Fuld igang med livet- hvad det end byder af glæder og hårde tider.. KOM AN

Intet er dog fuldkomment her i verden - selv en solsikke kaster skygge!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider