Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Plukveer og dårlig mave
Forfatter: 
Dato:  12-12-2006 14:56

Ej hvor er det dog trist, nu skulle jeg jo nyde de sidste dage inde pks på mandag, og så lider jeg af plukveer og dårlig mave, og som om det ikke skulle være nok, så hyler jeg over de mindste ting, sikke ens hormoner de raser lige pt.
I morgen er det sidste jordemoder besøg, så må vi se hvad hun siger, hun kunne godt lige trykke på nogen magiske knapper, så jeg gik i fødsel af mig selv :)

Hilsner

Lisab.

mor til 3 på mandag

0
0
Svar på denne tråd

LIsabeth...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 16:14
hvordan går det? Du er jo ved at være tæt på nu. Hvis da ikke det hele allerede er overstået

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

Ikke sket
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 19:39

En disse.

plukveer er der massere af, men de laver ikke andet end at genere. Er kun 1 finger åben så det kan jo godt tage sin tid :(

nå men på mandag kommer den ud, om den vil eller ej :)

Hilsner Lisab

5 dage til pks

0
0
Svar på denne tråd

Du skal..
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 20:25

flytte rundt på din vaskemaskine og støvsuge! Eller tage i Bauhaus i Tilst med din svigermor og drengene . Det er hvad der virkede for mig. Jeg ved ikke om det behøver at være Bauhaus, eller om det behøver at være i Tilst og om din svigermor behøver at være med (det kan være at det var stresset, der gjorde det!!)

Taget i betragtning at det jo så er din EX-svigermor, så er det ikke sikkert at det virker, eller så er det måske ekstra godt?? Sengegymnastik er vel heller ikke det forslag . Det kan jo være at du bare må vente til på mandag...Men jeg kan godt forstå, hvis du er utålmodig...

PFFFTH ...her har du lidt ve-støv, det kan være at det hjælper

Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider