Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

hjælp : julegaver til bedsteforældre m.m
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 09:55

Hejsa

Her sidder jeg så og kan bare ikke rigtig hitte ud af det med julegaver til bedsteforældre m.m.

Først var det meningen at jeg ville give "de gamle" en af de dersens fine kalendere med billeder - men pludselig synes jeg det virker forkert og ikke noget, som er noget særligt...

Det traditionelle billede - tja - måske i en fin ramme - synes også det er lidt kedeligt...

Lige nu går jeg og overvejer om jeg skulle lave en lille scrap-bog med billeder fra Andreas blev født til idag?

Fx et fint foto album med mulighed for tekst - og så kan de løbende få billeder at sætte ind?

Kan man det? - og i så fald hvor mange billeder skal jeg have fremkaldt?

Og er der nogen der har en ide om hvor hurtigt man får billederne hvis man bestiller via nettet?

Andre ideer modtages med kyshånd...

Så frem med ideerne:-)

Hvad giver jeres børn deres bedsteforældre?

Kh Stine

0
0
Svar på denne tråd

billede
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 10:17

vi har fået taget billeder i babysam af børnene og de er rigtig gode har bestilt dem i forskellige str og med flotte remmer og dog overvejet om ikke farmor skal ha en sko fra Laura forsølvet men ved ikke i nu.

hilsen mette

0
0
Svar på denne tråd

Synes mappen er en god ide...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 19:53
Sådan en fotomappe med plads til at skrive ved siden af. eller et ringbind med både fotolommer og tekstsider. Og så kan du starte den ved at skrive noget sødt/sjovt/spændende om ham og sætte lidt fotos ind. Det kan være 10 eller 50 eller hvad du lige føler for. Jeg gav min mor sådan et flot fotoalbum i fødselsdagsgave, der var vist 40 fotos i, hvor jeg havde skrevet lidt ved - hvor gammel han var eller hvad situationen gik ud på :-) Hun har så siden fået lov at kigge, når jeg har fået fremkaldt nogen til vores eget album, så har hun valgt ud og selv fået lavet kopier. De tager selvfølgelig også billeder af ham nu og da, men vi har de bedste chancer for at få de sjove billeder, det er jo os, der er sammen med ham hele dagen hver dag.

Mor til

Søren - 18-03-05

Jeg har ryddet op igen - kig ind og se gode tilbud og nyheder på "Strikkeriet". Der er link fra min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider