Natten til tirsdag vågnede jeg ved, at jeg havde ret voldsomme smerter i underlivet. Derfor var jeg ved lægen onsdag for lige at blive tjekket (der var ingen blødning, og smerterne forsvandt ret hurtigt igen). Han mente, at jeg skulle scannes for en sikkerheds skyld, fordi jeg efterfølgende har kastet meget op - det kan åbenbart være tegn på, at noget er galt.
Nå, så i dag var jeg inde og blive scannet. Først så vi en fin lille klat med masser af hjerteblink - alt er som det skal være
Men lægen kunne også se noget, der lignede et underudviklet foster - uden hjerteblink
. Så der har været to derinde, og nu er den ene så desværre gået til.
Vi er så glade for, at alt er som det skal være med den sunde bebs. Men jeg synes godt nok, det er en mærkelig fornemmelse, at der er en, der er gået til - tænk, vi kunne have fået tvillinger. Og jeg har hele tiden haft på fornemmelsen, at der var to. Det er en lidt tom fornemmelse. Men jeg ved godt, at sådan noget sker med god grund. Det føles bare lidt underligt...
Nå, det var en opdatering herfra. Jeg fik forresten også målt Hcg, som så skal måles igen mandag - men jeg er sikker på, det er som det skal være. Den lille spire så vældig livskraftig ud