Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Akut scanning (7+3)
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 15:23

Natten til tirsdag vågnede jeg ved, at jeg havde ret voldsomme smerter i underlivet. Derfor var jeg ved lægen onsdag for lige at blive tjekket (der var ingen blødning, og smerterne forsvandt ret hurtigt igen). Han mente, at jeg skulle scannes for en sikkerheds skyld, fordi jeg efterfølgende har kastet meget op - det kan åbenbart være tegn på, at noget er galt.

Nå, så i dag var jeg inde og blive scannet. Først så vi en fin lille klat med masser af hjerteblink - alt er som det skal være Men lægen kunne også se noget, der lignede et underudviklet foster - uden hjerteblink . Så der har været to derinde, og nu er den ene så desværre gået til.

Vi er så glade for, at alt er som det skal være med den sunde bebs. Men jeg synes godt nok, det er en mærkelig fornemmelse, at der er en, der er gået til - tænk, vi kunne have fået tvillinger. Og jeg har hele tiden haft på fornemmelsen, at der var to. Det er en lidt tom fornemmelse. Men jeg ved godt, at sådan noget sker med god grund. Det føles bare lidt underligt...

Nå, det var en opdatering herfra. Jeg fik forresten også målt Hcg, som så skal måles igen mandag - men jeg er sikker på, det er som det skal være. Den lille spire så vældig livskraftig ud

Lea

Flot ubrugt gallasæt - top og lang nederdel - sælges billigt!

www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0

Hvor voldelig handling ta'r fat, der standser kunsten brat!

0
0
Svar på denne tråd

mærkelig oplevelse...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 15:31

Sikke en mærkelig oplevelse det må være.

Den giver en masse blandede følelser, men godt at I ser positivt på det. For som du siger, det er jo nok med god grund, at den anden er gået til.

Nu render du så rundt med en lille livskraftig spire, som nok skal nå at give dig spark nok for to, tre eller ti

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd

Årh altså
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 18:57

Hvor trist at den ene ikke skulle være alligevel

Men dejligt at den anden er frisk og i vigør

Kan godt forstå hvis du har det lidt ambivalent, det må også være en underlig tanke at der skulle have været to, og nu er der så kun en.

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)

0
0
Svar på denne tråd

Kender det!
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 11:29
Hej Lea.

Jeg har oplevet det samme som dig. jeg var også til akutscanning i uge 8, hvor man først kun fandt en tom fostersæk, og derefter en lille levende spunk.

I uge 12 var der 2 levende spunker, så den tomme fostersæk har været en nummer 3, som er gået til.

I starten tænkete jeg ikke så meget over det, vi var bare lykkelige for at der var en levende, og lykken blev så bare sdtørre da der viste sig at være to, men jeg må da indrømme at jeg, efter at være blevet mor, sommetider tænker på den lille som ikke blev til noget...ikke fordi jeg særlig gerne ville have haft den nu, men et liv er jo et liv...Kan godt forstå du føler dig lidt tom indeni, men husk på, at der trods alt er en der lever, og det må du være taknemmelig for.

Mange hilsner, stine.

Mor til Anne og Freya.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider