Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Anbefal en babyalarm
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 13:02

Ja som overskriften antyder så søger jeg Jeres anbefalinger af babyalarmer. Hænger pris og kvalitet sammen? Altså jo dyrere jo bedre...

0
0
Svar på denne tråd

Philips
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 13:06

har jeg og det er bestemt ikke pengene værd i mit tilfælde.

0
0
Svar på denne tråd

Super Nova
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 13:20

Lidt peberet i pris, men bestemt alle pengene værd. Har intet at klage over med den. Det skulle da lige være, at man kan høre fugle og regnen på taget, når Tobias sover ude Men det overdøver på ingen måde ham, og man kan bare skrue ned! Den har mange gode funktioner såsom indstilling af microfonfølsomhed og genopladelige batterier i begge enheder.

/Rhaja :)

0
0
Svar på denne tråd

Phillips...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 14:05

-har jeg og er glad for den.

Annemarie

(Laura & Emma, 20/7-06)

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT.

0
0
Svar på denne tråd

Pris og kvalitet følges ad..
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 18:47

Hejsa.

Jeg har en PHILLIPS SBC SC479, den er digital og kan en masse ting, ja næsten brygge kaffe og skifte baby for mig, altså næsten.

Den har en super god rækkevidde, ingen forstyrrelser, mange muligheder for at indstille følsomhed og volume, lys, temperaturmåler osv..

Den koster godt nok 1299 kr. men jeg regner da også med at den holder til mere end 1 barn.

Her er den:

Søg evt. på emnet babyalarm herinde, det har været oppe at vende mange gange.

Mvh. Marlene Tandrup.

Mor til Marius 09-07-06
Ny graco babyalarm sælges for 300 kr.
Klik her for at se annoncen.
0
0
Svar på denne tråd

Pris og kvalitet følges ad??
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 18:55

Tjah - altså vi har to sæt baby alarmer herhjemme, et sæt til vhert barn

Det ene er fra aldi til 199 kr.

Det andet fra Harald Nyborg til omkring 250 kr.

Begge er faktisk walkie talkier, med baby alarm funktion.

De har aldrig nogensinde svigtet os - baby går fint igennem.

Min søster har nogle super dyre nogen, til over 1000 kr (jeg kan ikke huske mærket) - men, de virker langt fra ligeså godt som vores Lyden er slet ikke ligeså god, og der går længere tid før de kan høre baby i den end vi kan i vores.

Grunden til at de købte nogle så dyre er, at min søsters mand er lidt hørehæmmet, og de skulle derfor bruge nogle som også havde vibrator i...

Jeg ville føle mig godt snydt hvis jeg havde brugt 1000 og derover på en baby alarm Men har man pengene - ja, så skal man da bare bruge dem

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)

0
0
Svar på denne tråd

Super Nova
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 21:17

Hej

Jeg kan klart anbefale super Nova, den er digital og intet "støj" fra andre kanaler går i den. Det var nemlig vores problem. Gad ikke bruge 1000,- eller mere på sådan en fætter, men efter at have haft to ikke digitale alarmer hjemme, så overgav vi os. Det er ret trættende at høre tysk-tale når det er bebsen man lytter efter. :D

I øvrigt så har Babysamesbjerg.dk - den på tilbud til 979,- leveret.

Hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

Super Nova
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 09:15
kan klart anbefales herfra, er blevet tabt utallige gange, selv oppe fra hesten har jeg tabt den uden at der er sket noget med den. Jeg har ofte redet med den, sat i den medfølgende klips i lommen og den fungerer upåklageligt, så herfra.

Mvh.

Marie Louise

Bor nu på landet...og jeg nyder det.

Hvis der findes soulmates mellem heste og mennesker, har jeg

fundet min: Horsebo Villa

Mor til Karoline 270605

0
0
Svar på denne tråd

Super Nova,ad bad
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 09:54

Vi har en super nova, har givet 1200 kr for sådan noget høns.

Den kan ikke engang række 100 m i lige luftlinie.

Også er der en masse støj på den hele tiden.Her snakker jeg ikke og fugle der synger eller regnen der drypper, noget mærkeligt snorren.

Kender en der har en PHILLIPS og den duer.Og hvad jeg ved af så har den kun kostet det halve af min.

Men der er jo nok næsten lige så mange meninger og erfaringer som der er mennesker.

Jeg køber noget billigere næste gang!

Løsdrift tilbydes til hingsteføl/plage
Skal din hingst beholde sin manddom!?
Så tilbyder vi løsdrift sammen med 2 andre hingste, DV føl fra 2006 og shetlands hingst på 2 år
0
0
Svar på denne tråd

Mht støj
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 09:58

Så er der ikke det der ligner i vores billige walkier. Det gælder blot om at finde en ledig kanal - når den er fundet, så er der ikke mere.

Ida´s alarm har stået på den samme kanal i over 9 måneder - og der er aldrig så meget som et pip i den, med mindre det altså er hende der siger noget

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider