Så er jeg hjemme efter scanningen. Det har været en uendelig lang dag! Men det gik bare så fint. Vi kunne tydeligt se et lille væsen, der lå trygt og godt derinde. Vi så også hjerteblink, og da jordemoderen skruede volumen helt op, kunne vi faktisk også høre hjertelyden. Det kan slet ikke beskrives. Især Jacob var helt ved siden af sig selv. Men stor var den sørme ikke, den lille pommesfrite med sine 1.58 cm. - på størrelse med en finsk lakrids, som jordemoderen malende beskrev 
Men den var der, der var kun én, og det var ikke et føl, så alle mine løbske tanker kunne jeg godt have sparet mig.
Forresten fandt jeg ud af, at jeg er 8+3 uger henne og er foreløbigt sat til d. 17.07.2007, så vores egen fornemmelse holdt ret godt stik. Det er helt uvirkeligt at få sat en dato, om end den ikke er endegyldig. Man kan jo intet se på maven endnu, men det begynder vel snart, eller hvad? Hvornår begyndte I at bule ud??
Iøvrigt scannede hun udefra, og der var slet ingen problemer med at se fosteret, så det var alt i alt bare endnu en rigtig god dag! Nå, ja - og så for at det ikke skal være lyv, så var jordemoderen selv hestepige, så vi fik en laaang snak om ridning og graviditet - hvor heldig har man lige lov at være.
Camilla