Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hmm... mystisk vægtstigning.. Gravid??
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 18:56

Hej kloge mødre og kommende mødre...

Og ja, alle spørg jo om det herinde, og jeg ved godt at jeg først som sidst ligeså godt kan gå på apoteket efter en test.. Men, i er så kloge herinde, så jeg vil lige dele mit mysterium med jer, og måske høre om nogen af jer har oplevet lignende..??

ALTSÅ: Jeg er lige startet på et nyt mærke p-piller(er i gang med 2. pakke)

I den 1. pakke havde jeg et lille uheld og glemte 2 piller, den 13 og 14 nov, så jeg tog 3 piller den 15. ved faktisk godt nu at jeg skulle have smidt pakken væk og holde pause i 7 dage, men jeg havde smidt brugsanvisningen væk, så derfor tog jeg de 3 piller og tænkte at det gik nok. den 16. har mig og kæresten så 6...

Tænkte ikke vidre over det..

Tog den sidste p-pille i pakken lør den 18 nov, får først min mens tor den 23.

Begynder ny p-pakke søn den 26. Mens stopper mandag den 27, og har ikke blødt så meget, har nok brugt 2 bind om dagen...

Nu har jeg så bare taget 1½ kg på siden at jeg startede på de nye piller.

Så nu er 10 mill spørgsmåelet så...: Er jeg gravid eller er det bare de nye piller der får mig til at tage på??

Har ikke kvalme eller ømme bryster,(syntes så bare måske mine bryster føles tungere end de plejer)

har bare haft mega tynd mave et par gange inden for de sidste 14 dage, men arb i en børnehave hvor der har floreret dierré, så måske er jeg blevet smittet der...

Hmm... Må vist hellere smutte på apoteket i morgen...

Pintoejer.

Se min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/Thomaspedersen

Der kan i se Min søn, Pinto, og mange andre dyr. I må gerne skrive i gæstebogen :-)

0
0
Svar på denne tråd

Sorry skrev forkerte datoer
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 19:11

Sorry de rigtige datoer er: Glemte piller den 6-7 nov.tog 3 piller den 8, havde 6 den 9 nov. eller resten af datoerne passer.

Der 11, 12, 13 havde jeg mens lignene smerter, men tænkte ikke vidre over det..

Pintoejer.

Der kan i se Min søn, Pinto, og mange andre dyr. I må gerne skrive i gæstebogen :-)

0
0
Svar på denne tråd

Det er...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 19:54

... svært at sige.. Man kan jo godt tage på af p-piller, og du er jo startet på en ny slags..

Tag på apoteket og køb dig en tester.. Det er umuligt at sige om du er gravid..

M.V.H Cathrine

** Tjek nye dejlige oktober-billeder af Zeppelin på min præs. **

0
0
Svar på denne tråd

ja, det er det...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 19:57

Jeg ville jo nok også nok bare vide om der var nogen af jer der var blevet gravid pga. glemte piller...

Pintoejer.

0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2006 11:25

... det er der vist en del der er blevet.. Man hører jo også om folk der bliver gravid selv om de tager pillerne korrekt..

M.V.H Cathrine

** Tjek nye dejlige oktober-billeder af Zeppelin på min præs. **

0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg er...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2006 11:59
...

***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside

Nyere hestetrailer sælges

Skriv PB/mail for oplysninger

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-12-2006 12:48

Du kan være blevet gravid, men jeg tror ikke vægtstigningen er pga det, tror ikke der er ret mange der tager over 1 kilo på iløbet af de første uger, mange taber sig tværtigmod.

Så vægten kan du ikke regne med.

Men for at være sikker, så smut omkring apoteket efter en test.

Maria

Baby forventes juni 07 - der er at for længe til

0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2006 14:38

så er testen købt, tør bare næsten ikke tage den...

For hvis nu den er negativ, så skal jeg jo igang med at tabe mig, og det er jeg ikke særlig god til..

Og er den positiv, så blir jeg selvfølgelig glad, men det er jeg ikke så sikker på min kæreste bliver...

Vi har nemlig en søn der blev 1 år her den 11 nov, og jeg tror ikke jeg kan klare at have 2 småfolk på en gang.. og kæresten vil også gerne der er 3 år imellem dem... hmmm..

Må lige tage mod til at tage den test...

Pintoejer.

0
0
Svar på denne tråd

negativ...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2006 15:18
Puh... testen var heldigvis negativ... Men det betyder så:igang med salat og motion...

Pintoejer.

0
0
Svar på denne tråd

Det er helt
Forfatter: 
Dato:  06-12-2006 20:15

normalt at tage på ved p-pille skift.

Meget kan være vandophobninger i kroppen.

Min vægt kan sagtens svinge 1-3 kg omkring min mens, og så kommer den ned igen efterfølgnde...

Mange hilsner

Marie M

Nu med Øffe-Mor
& pige-hesten Tøsen
0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 04:48

ha ha undskyld jeg griner det er bare fordi at jeg kan tage 1 kilo på om dagen eller omvendt og det er helt normalt og du går i spåner over godt 1 kilo over en længere periode. ja det er ikke for at gøre grin af dig med bare fordi der er den kæmpe forskelle på at nogle kan have nøjagtig den samme vægt i 10 år og jeg kan ikke engang have den over 2 dage. men hvad i alverden venter du på få da fat i den test, medmindre det drejer sig om at du i virkeligheden er bange for at blive bekræftiget i at du ikke er gravid, i mens du allerede har leget med ideen om en baby i dit hovede.

livet starter voldsomt- og ender sørgeligt

det er det imellem der tæller.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider