Hej kloge mødre og kommende mødre...
Og ja, alle spørg jo om det herinde, og jeg ved godt at jeg først som sidst ligeså godt kan gå på apoteket efter en test.. Men, i er så kloge herinde, så jeg vil lige dele mit mysterium med jer, og måske høre om nogen af jer har oplevet lignende..??
ALTSÅ: Jeg er lige startet på et nyt mærke p-piller(er i gang med 2. pakke)
I den 1. pakke havde jeg et lille uheld og glemte 2 piller, den 13 og 14 nov, så jeg tog 3 piller den 15. ved faktisk godt nu at jeg skulle have smidt pakken væk og holde pause i 7 dage, men jeg havde smidt brugsanvisningen væk, så derfor tog jeg de 3 piller og tænkte at det gik nok. den 16. har mig og kæresten så 6...
Tænkte ikke vidre over det..
Tog den sidste p-pille i pakken lør den 18 nov, får først min mens tor den 23.
Begynder ny p-pakke søn den 26. Mens stopper mandag den 27, og har ikke blødt så meget, har nok brugt 2 bind om dagen...
Nu har jeg så bare taget 1½ kg på siden at jeg startede på de nye piller.
Så nu er 10 mill spørgsmåelet så...: Er jeg gravid eller er det bare de nye piller der får mig til at tage på??
Har ikke kvalme eller ømme bryster,(syntes så bare måske mine bryster føles tungere end de plejer)
har bare haft mega tynd mave et par gange inden for de sidste 14 dage, men arb i en børnehave hvor der har floreret dierré, så måske er jeg blevet smittet der...
Hmm... Må vist hellere smutte på apoteket i morgen...