Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

måske gravid?
Forfatter: 
Dato:  26-11-2006 11:05
jeg er i den situation at jeg er mega skruk ...har to børn på 5 og 7 år...og er nu klar til at få en mere.jeg har ikke taget p-piller siden april mdr...men der er ikke sket noget endnu jeg skulle efter beregningen have haft det røde for en uge siden ( i mandags) men det er ikke kommet endnu.jeg tog en test i morges,men den var negativ...med mine to andre børn havde jeg ikke kvalme eller andre tegn på gravidiet...og da der heller ikke er noget at mærke denne gang er jeg lidt i tvivl.burde den ikke vise positiv hvis jeg er gået en uge over tid? eller kan det godt være forskelligt?

*neisti fra munkhøj og mána fra ringeby*

0
0
Svar på denne tråd

det er meget normalt
Forfatter: 
Dato:  26-11-2006 11:55

faktisk er der "mange" der ikke kan teste positivt med det samme/ugerne efter...

Har en veninde, der var i 17. uge før hendes vidste positivt - der var intet galt med barn eller lign.

0
0
Svar på denne tråd

thfxgfh
Forfatter: 
Dato:  26-11-2006 18:28
jeg har i en uges tid haft lidt menstruations lignende smerter,og det strammer fra navlen og ned...meget mystisk

0
0
Svar på denne tråd

Test...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2006 20:11

Jeg ville nu nok smutte en tur forbi lægen Så er du også sikker på om den er der eller ej...

Held og lykke herfra!

0
0
Svar på denne tråd

ho ho ho...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2006 23:17

måske julemanden har en god nyhed med til dig i år?

Da jeg skulle have min mens i sin tid, fik jeg et kort øjeblik dette mens-smerte-kneb og sagde til min Thomas "enten skal jeg have min mens nu ellers er JEG GRAVID! (med tryk på gravid, for jeg fornemmede det bare)

...og Lea fortæller med hendes babypludren resten af historien.

Håber at du venter dig.

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd

Mette...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 09:12

Det vil være en god ide at gå til lægen, faktisk har jeg hørt at de gerne vil have os kvinder ind så hurtigt så muligt hvis vi er gået hen og bliver gravide...

Der er kommet flere kontroller siden du har fået det sidste barn!

Gå til lægen og få det Be/af kræftet...

Pøj, Pøj!!!

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG HEST

Mine billeder må ikke "lånes" uden tilladelse!!!

Efterlyses:

~SAIGA NORDFELD~

Brun DV hoppe

0
0
Svar på denne tråd

øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 18:36

dagen efter jeg havde skrevet mit indlæg her begyndte jeg at bløde...jeg havde godt nok lidt ondt i maven om eftermiddagen,men tænkte ikke mere over det.om aftenen sad jeg foran den bærbare,pludselig kunne jeg mærke det blev meget varmt "der nede" og da jeg gik på toilettet blødte jeg rigtig meget,og der kom en ulækker stor klump med ud...

men så må vi jo bare på den igen...havde lige håbet den var der...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider