|
|
| "overskredet" mens-dato |
| Forfatter:  |
AmigoCjn |
| Dato:  |
22-11-2006 14:18 |
|
Hejsa kloge  Er der nogen der kan fortælle mig, hvor mange dage, man cirka kan gå over sin normale menstruationsdato, inden man bør være "nervøs"? Sidst jeg fik mens. var den 18. oktober.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Triko |
22-11-2006 14:22 |
|
Jeg var nervøs fra første dag min mens udeblev så jeg skyndte mig at købe en test på apoteket. Jo hurtigere får man besked om enten det ene eller andet.. Louise 34+2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløjsa Christina.. |
|
|
Nøj, det lyder spændende, det der!  Desværre ved jeg ikke noget om dit spørgsmål, men sus da ned og køb en test - så får du nok besked om der er "gevinst" *S*.. Mvh. Lotte_L
Rolf.. 13.01.99 Roar.. 13.01.99 Vigdis 20.09.06 "I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves." Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 28 dage... |
|
|
Hilsen Gitte - Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke... - Der tages forbehold for fejl af enhver art.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja ordet.. |
AmigoCjn |
22-11-2006 15:02 |
|
Ja, ordet "spændende" dækker da vist udemærket. Jeg havde mens. den 22. september og derefter den 18. oktober. Mnjaaeh, måske "er der noget" med brysterne, men ved ikke hvordan det skal føles jo Lidt ømhed og lidt større...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg opdagede... |
|
|
det ved at jeg skulle lægge mig på maven på en massage-briks. Der føltes brysterne lige pludselig meget størrer... Og så var de også lettere ømme i mælkekirtlerne. Jeg går ud fra at du ikke er på p-piller, så det passer meget godt med en cyklus på 28 dage. Men det siges at man skal have haft mens mere end 3 gange uden p-piller før man kan være sikker på perioden. Afsted til apoteket med dig!
Hilsen Gitte - Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke... - Der tages forbehold for fejl af enhver art.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| p-piller |
AmigoCjn |
22-11-2006 15:15 |
|
Nej, jeg tager ikke p-piller og har aldrig gjort det, så skal ikke have "pause" fra dem  Ja, det kunne da godt lyde som om jeg skulle den vej forbi, medmindre jeg lige ser tiden lidt an endnu...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nåå så fik |
AmigoCjn |
23-11-2006 08:11 |
|
Nåå, så fik jeg jo købt en test... Og køber vist lige en mere idag. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad...? |
Helle W |
23-11-2006 10:13 |
|
Hvad viste testen??? Hvis den er positiv, er det så godt eller skidt?
Jeg har 600 heste på én gang - men det er under fiberhjelmen på kanervognen... Gi´ den gazzz!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaeh den |
AmigoCjn |
23-11-2006 10:53 |
|
Jaeh, den var jo positiv.  Men er faktisk RET glad  Meeen tager vist lige en test mere. Havde købt en strimmeltest, og den viste 1 tydelig streg og en knap så tydelig streg. Det må jo betyde positiv, men tror lige jeg snupper en "stav-test" istedet. Den syntes jeg er lidt lettere at tyde... Der stod på strimmeltesten, at hvis der var 2 streger enten 2 tydelige eller 1 tydelig og 1 svag, var man gravid. Var der derimod kun 1 streg - for neden - var man ikke. Sååå... Måske: Juubiii 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup |
23-11-2006 10:55 |
|
Tillykke herfra, for en graviditets test kan Ikke teste falsk positiv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Windstrup |
AmigoCjn |
23-11-2006 11:03 |
|
Tak Tror jeg. Har vist ikke helt fattet det endnu. Tror jeg køber 30 teste og prøve dem alle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup |
23-11-2006 11:05 |
|
Iflg. netbaby.dk kommer du til at have termin ca. 25 juli 2007, men smut du bare ned og køb dig fattig i tests 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Windstrup |
AmigoCjn |
23-11-2006 11:14 |
|
*LOL* Det var da en "sjov" dato... Min hund har fødselsdag den 25/7 og min kæreste har fødselsdag den 29/7. Hvordan regnede du det ud? Jeg mener jeg kunne jo være blevet gravid en hvilken som helst dato efter den 18 okt.?? HVIS jeg da er det, hehe ja har jaget kæresten ned forbi idag efter test(s) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup |
23-11-2006 11:21 |
|
www.netbaby.dk under graviditets kalender, der taster man sidste mens dato ind og vupti så beregner den datoerne for dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke... |
|
|
kan man vist rolige sige nu... og ring du bare til din læge og få en tid til den første undersøgelse. TILLYKKE!!! Hvad sagde kæresten til det glade budskab??? Min mand blev lidt rundt på gulvet - og mente bestemt ikke han havde tid lige på det tidspunkt - "øhh skat, der går sådan ca. 8 mdr. før vi står med vores lille junior - så du har masser af tid til alt det du skal nå lige nu..." 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
|
|
Jamen, stort til lykke og så ser vi jo nok lidt mere til dig her inde på Ble&ve ... Mvh. Lotte_L
Rolf.. 13.01.99 Roar.. 13.01.99 Vigdis 20.09.06 "I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves." Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
spender(tino) |
23-11-2006 21:14 |
|
Ha ha Gitte Grineren.. "Har ikke tid lige nu"... Fniiis.. Godt man har tid til at vænne sig til tanken, og det ikke sker 5 minutter efter man har fundet ud af det. Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|