Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Julegave til DP???
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 21:42

Giver man ens dagplejemor julegave??? Hvad er normalen, er der nogen der kan fortælle mig det...

Og hvad giver man så evt.?? Og får hvor meget??? Og får børnene julegaver af DP???

Mange spørgsmål, men håber der er nogen der kan give mig et par svar...

Karina
(tidligere KarinaKnudsen)

Smart 2 års oldenborg vallak sælges. Kig på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 22:07

tror det er forskelligt. Patrick fik ihvertfald en fødselsdagsgave ved sin dagplejer. Og jeg har fundet en julegave til hende- et krus hvor der står "verdens bedste dagplejemor", for det er lige hvad hun er .

Synes man skal give det hvis man føler for det, ellers ikke. Hun får ikke noget af Patrick da jeg har vurderet at hvis alle kom med tegninger eller andet godt lavet af deres kære små, ja så ville hun drukne i dem. Hi hi.

Har du ikke nogen ideer til hvad du kan give? Spørg om hun plejer at give julegaver til børnene, så har du da det på det rene, og vil ikke "dumme dig" ved at give hende en gave hvis hun også giver.

Christina

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 09:28
Jeg kunne da godt finde på at give min dp mor en julegave... Christina hvor fandt du sådan et krus?? Lyder som en genial ide..

--Katja--

Mor til Ea 030305 og Malthe 271006

Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!

0
0
Svar på denne tråd

Hos mig
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 11:02

giver jeg dagplejebørnene gaver. Ca 100 kr pr barn.

Og jeg får også af de fleste. Men det er bestemt ikke noget jeg forventer.

Sidste år fik jeg vin og købmandskurve.

Et år fik jeg sæbe og rynkecreme Min mand mente at det var med skjulte hensigter

De får fødselsdagsgaver, og den dag de stopper, får de en halskæde. Og som afslutning bliver de andre børn med forældre inviteret til kaffe.

MVH Vibeke

Egeskovgård

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 11:57

Jeg giver også mine dagplejebørn både jule og fødselsdagsgaver. De får for cirka 100 kroner hver, da jeg jo skal hive dem ud af mine egne penge.

Jeg har også hvert år fået chokolade, vin eller andet af mine unger.

Vink fra Fru Melgaard & Winning Pleasure - et team som ikke er til at slå ud

Part til 8-årig vallak i Lille Skensved søges.

0
0
Svar på denne tråd

julegave
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 13:07

Cecilie dp er bare den dejligste kvinde på jorden så hun skal helt sikkert have en julegave.

Hun er helt vild med et af mine hjemmestrikket sjaler, så har fået strikket et magen til til hende, og så laver jeg et flot guldsmykke til hende...

Så kun hjemmelavet gaver herfra, men det synes vi betyder meget...

Blev mor til den dejligste lille prinsesse d. 1.1.06.

Se min hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/vickiebjensen
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 13:23

Katja: jeg fandt det i en butik i Viborg sammen med andre krus hvor der står "verdens bedste bedstemor" og den slags ting. Nu må jeg bare håbe hun ikke allerede har en hel samling af dem

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har da
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 14:26
også tænkt mig at dp skal have en lille ting som tak for året. jeg forventer slet ikke at hun skal give hverken Erik eller os noget. Til fødselsdag giver hun en sød fest til ungerne og hendes egen bliver forælderene inviteret med ind, vi vidste det ikke i år det var første gang, så vi stod der og var inviteret på kaffe og fandt så først ud af at det var til føds.

Så jul skal hun bestemt have en lille ting så som vin, chokolade eller lign.

Hyggehejsa
Renana

schleich heste købes
skriv besked eller mail
0
0
Svar på denne tråd

jo... nomalen hos
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 17:32
min mor (som er dagplejer) at hun giver alle børnene julegave. for ca 100 kr. hun forvemter jo ikke at der kommer noget igen, men det gør der som regel. og det er ikke små gave der kommer. store flotte ring. som regel nissepar, da min mor elsker nisser.

Hilsen

Ditte Pode Jørgensen

Ejer af den den smukke Pinto hoppe Nikita

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Elsker dig Nikita

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider