Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

når manden er røv og nøgler!
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 16:03

Ja, beklager overskriften. Manden er ikke hjemme og et eller andet sted skulle jeg jo af med galden.

Lukas har været vågen mange gange i nat - ikke at han var ked af det eller noget - han var bare sulten. Så jeg var lidt træt i formiddags og ville gerne have lur - hvilket passede glimrende, da Lukas sov sødt.

Men næh nej. Manden syntes at det kunne være så hyggeligt hvis jeg nu bare kunne være vågen og, for jeg ved ikke hvilken gang, høre om hans projekter. Så han blev ved med bla bla bla. Og sine "det er så hyggeligt..."

Endelig blev klokken 11.30 og han skulle på arbejde. 2 minutter efter vågner Lukas og vræler og har stort set gjort det siden. (der er lidt gang i maven idag og det giver nok lidt ubehag)

Så manden fik lige en sur SMS, med "hvad sagde jeg" GGGRRR!!

Nogen gange er det godt nok en belastning at have manden hjemme så meget, særligt denne model der går på højtydende Duracell-batterier.

Nå, det nummer laver han nok ikke lige igen ...den næste uges tid.

Hvad finder jeres bedre halvdele på?

Min har en eller anden urealistisk forventning om at man kan nå alt muligt, "når man bare går hjemme..."

Men jeres er måske bedre trænede?

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

mandeideer..
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 16:58

..puha stakkels dig Håber da ikke at Lukas stadig er knotten!!!

Michael er egentlig sød nok til ikke at "kræve" noget, han ved nok godt hvad reaktione så ville være (hehe)... Han har faktisk hele tiden opfordret/støttet mig med at sige, at jeg jo endelig skulle få sovet lidt om dagen hvis jeg havde brug for det.

Hvis noget skulle kunne drive mig til vanvid, ville det nok være, at han kan komme hjem, og være træt, og hvis jeg så spørger om han ikke lige tager Mads, så vil han gerne lige se lidt tv først!! Puha som om jeg ikke også nogengange godt kunne tænke mig at kunne sige sådan

Nå men det er heldigvis ikke sket så tit, så alt i alt er jeg nok ret godt tilfreds

Men nogengange skal man jo have lov at komme af med lidt surhed

Håber forresten at alt ellers går godt med din Lukas, og at han trives som han skal (har jo læst lidt på sidelinjen).

mvh Trine - mor til Mads 200506

Don´t let a fool kiss you
....or a kiss fool you

:-PKun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige

0
0
Svar på denne tråd

Tror bare du må prøve med...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 19:12
At sige "det lyder spændende ven... jeg vil gerne sove, vi snakker om det senere"... Og så kan du jo vække ham i nat, når du ammer og så kan han fortælle alt om det imens!

Min mand var og er gennem eksemplarisk. Han laver de sædvanlige mandeting med at overse rod og snavs, det er mig der husker på de huslige gøremål, men han tager sin del af arbejdet. Men han har altid været mere oppe med Søren om natten end mig - til gengæld tager jeg lortebleer. Det var en aftale vi lavede meget tidligt, og som vi begge er ret glade for :-) Jeg sover supertungt og da Søren fik flaske, så blev det bare oftest dennis der stod op. Som "betaling" tilbød jeg så at tage de lortebleer, som dennis virkelig hader, men som rager mig en fjer.

Jeg tror bare, at når det hele er så nyt, så er I nødt til at melde meget klart ud om hvad der trykker.

Mor til

Søren - 18-03-05

Der er mange flotte nyheder til de mindste på min side. Håndlavet uldtøj til meget rimelige priser. Kig forbi !

Link til "Strikkeriet" på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

At ha' en
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 22:41

mand på duracell batterier... sådan en har jeg også.

Hvis jeg lige skal ind og hvile mig, passer det med at manden kommer ind hver gang jeg lige er ved at være væk. Der er krudt i røven på ham konstant og jeg skal helst slippe alt hvad jeg har i hændene for at se hans projekter.

Da jeg gik hjemme på barsel nåede jeg en masse ting inkl. at sove. Men havde også en baby der sov 6 timer i træk midt på dagen, plus 6-8 om natten. Dejlig unge

Da jeg så skulle arbejde, startede jeg med at have 30 timer - ergo var det jp mig der skulle det hele, da han jo havde 37 timer. Ergo jeg afleverede om morgenen, tog på arb i børnehaven, hentede, handlede, legede, gjorde rent, lavede mad, puttede osv. Gab jeg var træt af det.

så en weekend tog jeg væk og han skulle klare det hele med hjælp fra en ven), hvliket jo burde være nemt i forhold til hverdagen.

det hjalp da til, at han kunne se hvor meget der egentlig skulle laves. Pigens tøj - ja det kommenteres ikke.

Men om det har hjulpet i den sidste ende, ja det er jo så det. Er spændt nu her nr 2 er på vej.

Mænd er og bliver mænd, ville bare øsnke at min duracell mand ville bruge sin energi på at lege med sin datter.

0
0
Svar på denne tråd

Kunne min
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 02:16

ikke få lidt af alt det overskudsenergi jeres mænd har??

Han har en eller anden ide om at vasketøj, oprydning og rengøreing (samt indkøb og madlavning) er ting der bare sker helt automatisk! Han kan overse at gulvet er beskidt, rodet ser han heller ikke. Til gengæld er han er super god far og er god til at lege med Freja - ind imellem ville det bare være skønt, hvis han i stedet lavede lidt af det huslige, så jeg kunne lege lidt ekstra med hende.

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er vist heldig
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 09:26

Først Sidse, HA HA den var sgu god den med at vække ham om natten, og sikkert effektiv!!

Jeg kan da vist ikke klage over min mand... Herhjemme er det ham som rydder op og holder det hele pænt. Jeg er et rodehoved og det er han bestemt ikke. Vi fik jo Malthe for snart 4 uger siden og Ulrik rydder op, gør rent, vasker tøj, lægger det sammen igen, bader, skifter, henter, bringer og leger med Ea, laver mad, vasker op, handler ind, osv osv. Og så går han også lige på arbejde. Dygtig dreng :-).

Med andre ord ALT. Jeg skal bare amme og passe på Malthe og så klarer han resten. Det er simpelthen bare så lækkert. Han har altid været godt til at klare en stor del herhjemme, men må sige at efter Malthe kom til er han godt nok blevet effektiv ;-)

For at vende tilbage til dig Tina, så skal du jo bare melde ud at du gerne vil høre om projekterne, men ligenu skal du altså sove.

--Katja--

Mor til Ea 030305 og Malthe 271006

Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider