mand på duracell batterier... sådan en har jeg også.
Hvis jeg lige skal ind og hvile mig, passer det med at manden kommer ind hver gang jeg lige er ved at være væk.
Der er krudt i røven på ham konstant og jeg skal helst slippe alt hvad jeg har i hændene for at se hans projekter.
Da jeg gik hjemme på barsel nåede jeg en masse ting inkl. at sove. Men havde også en baby der sov 6 timer i træk midt på dagen, plus 6-8 om natten. Dejlig unge 
Da jeg så skulle arbejde, startede jeg med at have 30 timer - ergo var det jp mig der skulle det hele, da han jo havde 37 timer. Ergo jeg afleverede om morgenen, tog på arb i børnehaven, hentede, handlede, legede, gjorde rent, lavede mad, puttede osv. Gab jeg var træt af det.
så en weekend tog jeg væk og han skulle klare det hele med hjælp fra en ven), hvliket jo burde være nemt i forhold til hverdagen.
det hjalp da til, at han kunne se hvor meget der egentlig skulle laves. Pigens tøj - ja det kommenteres ikke. 
Men om det har hjulpet i den sidste ende, ja det er jo så det. Er spændt nu her nr 2 er på vej.
Mænd er og bliver mænd, ville bare øsnke at min duracell mand ville bruge sin energi på at lege med sin datter.