Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

5 mdr´s undersøgelse- skøre tøs
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 15:45

I dag var det så Liannas tur til at komme til 5 måneders undersøgelse- hvor er tiden dog blevet af?

Hun lagde ud med at smile hendes kæmpesmil til den gravide læge, for lige at tø hende lidt op.. Det virkede fint.. hi hi.

Hun kom ned på briksen, og fortsatte med smilene og udvidede det til småsnakken. Så skulle hoften undersøges- og så skreg hun af grin!! "De andre plejer ellers at græde når jeg gør det" sagde hun til Lianna, men det var hun da ligeglad med og grinte videre.

Stikket var ikke så rart, så der sagde hun lige "piv", men det var så også det. Lægen var vist ret forbløffet over hendes gode humør- men sådan er hun bare, sød og dejlig og glad. Min tøs!!

Hun har taget 200 gram på på 10 dage- så forstår jeg bedre hendes lår bliver tykke. Hi hi. Hun vejer nu 6,92 kg og er 67 cm.

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Også 5 mdr her
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 16:05

Hej!

Ja hvor bliver tiden af...

Lærke er nu også gået hen og blevet 5 mdr og var til undersøgelse og "stik" i torsdags...

Her var det også en positiv oplevelse... Kun store smil, og det blev kun til en utilfreds mund da lægen stak! Men den forsvandt da han lavede sjove hoveder... Så var alt godt igen!

Dog er Lærkes lår lidt tykkere, hun var nemlig 70 cm og 7700 gram...

Dejligt med sådanne unger, det tyder jo på de har det godt :o)

Astrid

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt..
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 17:09

Det er da dejligt med sådan en glad pige, og så lige charme sig sådan over for en gravid læge, det er da nok noget der virker godt.

Marius skal til 5 mdr´s undersøgelse d. 8 december.

I dag vejer han 8500 gram, så han er dejlig stor, og godt 4 måneder gammel. Jeres er jo også "tøser" og det er vel helt almindeligt at drenge er lidt større. Ved fødslen var han 4250 gram.

Dejlige billeder der er af jeres børn på jeres præsentation.

Mvh. Marlene og Marius.

Mor til Marius 09-07-06
0
0
Svar på denne tråd

Hehe - den slår vi
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 17:28

Carl vejer 7200 gram og han er kun 8 uger... Vejede 4800 ved fødslen.

Men han er også laaang, nemlig 64 cm, så han ligner ikke en michelinmand - ligner bare en på 4-5 mdr.

0
0
Svar på denne tråd

Ja da...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 19:41

drengene er store. Nej selvfølgelig ikke altid, men med mine to passer det godt nok.

Min søn (nu 17 år) vejede ved 5 mdr. 10,3 kg.

Min datter (nu 20 år) vejede ved 5 mdr. 6,1 kg.

De er begge født til termin men med fødselsvægt på 4200 og 2800.

De er altså bare meget forskellige.

Nu hvor de er voksne er pigen lille bitte og drengen meget lang, men begge meget slanke.

Håber det er ok med sådan et antikt indlæg.

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

hvor dejligt
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 20:30

også at høre andre tilbagemeldinger fra andre

Helle- Mimi: selvfølgelig er det ok med et "antikt" indlæg- de er jo stadig dine "babyer" selvom de er store nu. Mine drenge har også været større end Lianna- men hendes fedt er anderledes koncentreret på Lår, kinder og bagdel, hvor drengenes fedt var mere ligelidt fordelt... men mine børn er nogle små nogen- de er slanke.. Min dreng på 8 vejer vel ikke mere end 21 kg.

Jeber: hold da fast en bassedreng du har dig der!! Han er jo kææmpestor. Hvor lang var han ved fødslen?

Marlene Tandrup: Jeg har verdens dejligste unger skal jeg sige det selv.. hi hi- tak for rosen med billederne. Synes godt nok Marius lyder som en stor dreng- bliver spændende hvordan han tager 5 måneders undersøgelsen.

Astridt: Ja, tiden flyver altså afsted.. Da jeg sagde til min kæreste at det var tid til 5 månederstjek sagde han "det kan da ikke passe, hun blev jo født i sidste uge"

Man bliver simpelthen blød indeni når de charmer andre de kære små- så andre også kan se hvor skønne de er

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Carl var
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 08:28

57 cm lang ved fødslen. Hovedomfang 37 cm... Jdm. sagde, at det var godt han kom ud ved kejsersnit. Jo tak!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider