|
|
| sutteflaske |
|
|
HEJ har i en god ide til hvordan jeg lærer min datter på 3 måneder,at bruge sutteflaske.? for når vi prøver bliver hun ked af det,og ved ikke hvad hun skal.  vi har prøvet også hvor det er min mand der giver hende,men det hjælper heller ikke, hun skal passes fredag eftermiddag,så jeg vil jo gerne lærer hende det,så de også kan få noget mad i hende. hendes sutter er naturgummi,hvor sutteflasken er i cilicone kan det have nogen betydning.  HILSEN LOUISE
STALD SØGAARD mor til Amanda født d.10.8.06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine forslag.. |
|
|
Ved det ikke.. Men havde lidt samme problem med min den store. Prøv en anden slags sutteflaske/sut ( Her virker mam ).. Kunne mælken være for varm? ( Nok ikke det, men altså.. ).. Er hullet i sutten for lille/stort - Så det løber for langsomt/hurtigt? Har hun været sulten nok el. måske for sulten ? Prøv at svøbe hende lidt / holde godt fast om hende, måske synge en lille sang for at aflede hende lidt, i starten når hun bliver gal, mens i meget overbevisende giver hende flasken i munden.. Eller dup lidt MM på sutten, så hun lugter/smager, at her er mad. Held og lykke med det. VH Anja.
Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps... |
| Forfatter:  |
Cruella76 |
| Dato:  |
20-11-2006 12:57 |
|
Forskellige sutteflasker må i næsten prøve af, og så ellers tjekke de ting som Anja skriver. Begge vores børn vil gerne have sutteflaske, stort set uanset hvilken slags - men, den bedste for dem begge, er Mam (ultivent mener jeg de hedder). Men de er så også blevet introduceret for flasken stort set fra starten af, med modermælk der var malket ud. Min søster havde problemet med sin søn, og først da hun netop prøvede MAM, ville han have den. Pøj pøj med det.
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prøv at ... |
klara |
20-11-2006 13:22 |
|
Holde hende tæt og så få suttehovedet ind i hendes mund. Hvis du kan komme til at "gnubbe" sutten mod ganen, så kan det udløse en sutterefleks. Måske bliver hun mildere stemt, hvis hun får lukket sammen om sutten og erfaret, der kommer mad ud?
Held og lykke.
Mor til Søren - 18-03-05
Der er mange flotte nyheder til de mindste på min side. Håndlavet uldtøj til meget rimelige priser. Kig forbi ! Link til "Strikkeriet" på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkllbvhgn |
|
|
HEJSA tak for jeres svar. jeg har prøvet en anden sutteflaske idag,men den dur heller ikke, en der ligner hendes sut meget. jeg har også prøvet med sukkervand,og mælken som hun får er mit som jeg malker ud og giver hende så lige efter. men hun bliver barer ked af det,uanset hvad jeg prøver. for det går vel ikke at give hende lidt andet,evt lidt velling/mos så de kan få lidt i hende når jeg ikke er der. HILSEN LOUISE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske.. |
|
|
Måske kan de få hende til det? Og ellers.. Hvor mange timer skal du være væk? Men så må hun så hurtigt, blive god til at drikke af kop.! På hospitalet giver de jo MME af små "snapseglas", for ikke at forvirre dem, med forskellige teknikker. Vil dog nok tage lidt tid, med 200 ml  Ville dog træne ihærdigt indtil fredag - Det plejer at komme på et tidspunkt. Vh Anja.
Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| km,gknm |
|
|
HEJSA jeg har prøvet med små glas,men det er det samme hun bliver ked af det hissig og ligger og vrider sig. jeg skal værer væk fra hende i ca.4 timer. æv..hvor er det træls, for jeg må sige jeg bliver jo også selv lidt stresset over det.  HILSEN LOUISE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min datter |
|
|
ville ikke tage de der flade(ergonomisk rigtige)sutter, og blev også helt hys, men med de helt almindelige runde sutter spiser hun lystigt. Håber du når at få vænnet hende til flasken.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du giver din mand hende |
ElseG |
21-11-2006 21:59 |
|
Mkh. Else.
Man lugter ikke af hest, man dufter.. 
HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
HELT kulsort hankilling søges.. Har du en sådan, så kender jeg en aftager af den.. Ring: 23324987
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cbvgmn |
|
|
HEJSA Else. okay... det er lige noget vi må prøve,så kan jeg jo gå et smut ned i stalden imens.  var ellers barer så nede over det her i går,hvorfor det skal værer så svært for hende at finde udaf. og ja nu nærmer fredag sig jo også,og jeg ved der kommer nogle julefrokoster her inde så længe,og der skulle hun gerne passes. HILSEN LOUISE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| else... *g* |
|
|
Her i huset var det faktisk også manden der styrede sutteflasken i starten. Jeg syntes jo også det var synd at hun blev snydt for babsen, bare for at vi kunne øve os til at komme ud senere  Hun blev dog først rigtig vild med den da hun smagte camillethe fra den...og ja ja allergi og alt det andet fy fy, men vi vurderede så, at hun trængte til det. Jeg prøvede ikke andre flasker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine børn ville ikke |
|
|
Og jeg fik først vænnet dem til det ved 8 mdr. alderen. Og det tog ca. 14 dage med dem hver. Og så måtte jeg jo bare lægge mine planer efter det. Men du kan jo ikke gøre meget andet end at øve og øve og så gøre op med dig selv hvor meget du vil det. Men om du når det til fredag... Det er jo op til din datter  Måske vil hun når hun bliver passet, men jeg ville heller ikke have et rolligt øjeblik væk, hvis jeg ikke vidste at de ku få mad hvis de var sultne - og at nogen måske skulle stå med en ked baby i flere timer. Held og lykke med det.
Dorte - uden h
Og uden sin elskede Prins  Men med den skønne sorte Azano
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|