Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

kønnet?
Forfatter: 
Dato:  18-11-2006 09:11

Om man vil vide det eller ej, det er jo forskelligt, men til jer der ville, hvornår fik I det at vide?

Jeg skal til scanning i næste uge - 12 uger - men er det ikke for tidligt at spørge?

Jeg har også hørt at er er nogle steder de ikke vil oplyse det, kan det virkelig passe?¨

Maria.

Baby forventes juni 07 - der er at for længe til

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-11-2006 09:45

Da jeg var gravid, spurgte vi efter kønnet i uge 14 da vi var til alm. scanning på sygehuset. Der sagde hende der scannede at de ikke ville oplyse kønnet.

Det ved jeg de ikke vil flere steder, fordi de ikke vil have skyld for at det måske viser sig at være en pige og de har sagt dreng.

Men nysgerige som vi jo var tog vi da jeg var i 18. uge op på Alma klinikken i Hillerød, og fik lavet en kønsscanning i 3D. Der var ingen tvivl om det var en lille pige.

Og ganske rigtigt idag har vi den skønneste prinsesse på 1½ år .

Jeanne
Mor til Nicholine
født d. 18 maj 2005

Besøg Nicholines hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 10:24

jeg fik det at vide da jeg var oppe og blive scannet anden gang - kan ikke huske hvilken uge jeg var i - så nu håber jeg bare det holder stik

Louise 33+6

0
0
Svar på denne tråd

Kønnet
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 14:45
da jeg blev scannet i uge 19 spurgte jeg til kønnet, men pga den måde barnet lå på kunne hun ikke sige det med sikkrehed, så må vi jo se om det er mine eller kærestens fornemmelser der får ret ;-)

Rytter søges, gerne dressur på LA niveau

0
0
Svar på denne tråd

Kønnet på barn
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 20:07

Jeg blev scannet tre gange mens jeg var gravid og første gang var for tidligt til at se kønnet, anden gang ville de ikke sige af samme grund som det er nævnt tidligere. Det er en principsag for vores sygehus' vedkommende: af frygt for at tage fejl og gøre forældrene sure og skuffede siger de det ikke til nogen. Tredje sanning ville min datter ikke vise os, hvad hun var for een så det glippede også.

Næste gang vi skal have barn har vi aftalt at betale os fra at få kønnet at vide. Jeg kan ikke vente så lang tid!!

Marina

0
0
Svar på denne tråd

Tror det er for tidligt...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 20:12
til at man kan sige det. Vi snakkede ikke om det til scanningen i uge 13. Men da jeg skulle MD-scannes i uge 19 (eller var det 20?) - da sagde vi, at hvis de kunne se det, ville vi godt have det at vide. Hun sagde, at hun ikke ville sige noget, med mindre vi selv kunne se det. Og det kunne vi sagtens, da vi fik et "profil-billede" af skridtet. Der var ingen tvivl om, at det er en lille dreng mere, vi venter os.
Jeg mener at vide, man skal være omkring de 18 uger henne, før der bliver nok forskel på piger og drenge, til at man kan sige noget om det ved scanning. Jeg tror, at når personalet ikke vil oplyse noget, så er det i situationer hvor de er meget usikre. Og selv om man synes, man har set det hele, så er det aldrig 100% sikkert, med mindre der er lavet moderkagebiopsi eller fostervandsprøve, hvor man nøjagtigt kender kromosomerne.

Mor til

Søren - 18-03-05

Der er mange flotte nyheder til de mindste på min side. Håndlavet uldtøj til meget rimelige priser. Kig forbi !

Link til "Strikkeriet" på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Uge 24.
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 21:27

Hejsa.

Da jeg blev scannet i uge 18 for misdannelser på Næstved sygehus, ville de heller ikke oplyse kønnet.

De sagde at de så skulle scanne i flere timer, og at det stadig ikke var sikkert nok.

Så vi betalte os fra det, vi ville bare rigtig gerne vide det.

I uge 24 fik jeg så lavet en 3/4 D scanning, det var alle pengene værd. Vi fik at vide at vi ventede os en dreng, og det var hvad der kom ud.. Lille Marius.

Mvh. Marlene Tandrup.

Mor til Marius 09-07-06
0
0
Svar på denne tråd

Pris scanning
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 08:19
Jer der har betalt for scanning - hvad koster en den ca ?

Rytter søges, gerne dressur på LA niveau

0
0
Svar på denne tråd

13546484
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 18:27
Jeg var til min anden scanning for 14 dage siden og jordmoderen sagde at vi venter os en lille dreng... Men vi har nu også snakket om at få lavet en scanning mere for at være sikre, så jeg kunne da også godt tænke mig at høre hvor I har fået det gjort og hvad det koster. Jeg har hørt omkring 1000 kr...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider