Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

veninde i 25. uge indlagt -
Forfatter: 
Dato:  17-11-2006 18:14

Ja som overskriften siger, så blev min veninde i dag indlagt. Hun venter tvillinger og er 25 uger henne. Hun skal være indlagt resten af graviditeten og må ikke engang komme hjem til jul.

Hun aboterede forrig år da hun var 14 uger henne, og nu var det endelig lykkedes igen, og denne gang med tvillinger. Tvillingerne har det fint, og har den størrelse de skal have.

Hun fik for godt en uge siden at vide af jordmoderen at hun skulle hvile sig meget, og stortset ikke lave noget, da hendes livmoderhals var for kort. I dag var hun så til kontrol, og livmoderhalsen var blevet endnu kortere, derfor har de indlagt hende. Hun er helt ude af den, og skrækkelig bange for at miste sine små pus.

Jeg var sammen med hende igår aftes, og der var hun så glad og smilende, og nu er hun grædefærdig.

Føler virkelig med hende.

Er der nogle der har nogle opmuntrene ord og historier jeg kan fortælle hende? Det er altid rart at høre at andre har prøvet det samme og er kommet godt igennem det!

Maria

Baby forventes juni 07 - der er at for længe til

0
0
Svar på denne tråd

tja det har jeg hvis hun føder
Forfatter: 
Dato:  17-11-2006 19:39

for tidligt skal hun vide hun er i gode hænder og de holder godt øje med hende på syghuset og at det er selvfølig hårdt men lægeren i dag er dytgit til for tidligt født eg født min datter i 31-4 af svangerskabsforgiftning og hun idag er en sund og rask pige på snart 2 år

j

0
0
Svar på denne tråd

Jeg blev sygemeldt...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2006 07:40
i uge 24 med tvillinger, jeg skulle også holde mig i ro, men endte med akut kejsersnit 31+5. Mine piger vejede da 1590 og 1780 g. og var rigtig fine. Vi var på sygehuset 6½ uge - de fik sondemad den første måned - og er idag præcis 4 måneder. De har det godt og vejer 5300 g. begge to.

Hvis din veninde føder for tidligt så skal hun huske på, at det ikke er hendes skyld at tingene gik som de gik, sådan er naturen engang imellem, og uanset om hun hviler nok så meget, så kan det ske. Men husk hende på, at hendes børn er stærke og nok skal kæmpe. De små er seje, og hun må aldrig opgive håbet.

Hilsen stine.

Lige mine piger da de blev 3 måneder:

Mor til Anne og Freya.
0
0
Svar på denne tråd

Har en kollega
Forfatter: 
Dato:  18-11-2006 09:36

Én af mine kollegaer ventede tvillinger i foråret. Hendes fødsel gik i gang i uge 26-27. Den ene tvilling blev født, men de fik tilbageholdt den anden i 10 dage!

De har det alle godt i dag - og drengene fejler ikke noget. Men der skulle være meget ro omkring dem i lang tid efter de kom hjem - og det betød jo også et langt ophold på sygehuset.

Men heldigvis kan læger m.fl. gøre meget for for tidligt fødte i dag. Så tror faktisk den største risiko er ovre... Men det er selvfølgelig bedst at holde på de små så længe som muligt.

Opmuntrende hilsner!

Trine

www.paarupgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider