|
|
| Sovende idyl |
| Forfatter:  |
spender(tino) |
| Dato:  |
13-11-2006 22:32 |
|
Er i ikke med på at vise jeres børn når de sover sødt? Synes de ligner små engle når de sover, så fredfyldte og uden bekymringer.. jeg lægger ud med Lianna:  Hvor er hun dejlig . Patrick vågnede desværre ved at jeg tog billeder.. DUMT af mig, og Thor sover stadig ikke, så drengene må desværre lige vente. Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her så Lukas |
|
|
Du har ret. Vores unger er bare så lækre, når de sover. Her den anden dag måtte jeg bare tage et billede af Lukas mens han sov - for han så bare såååååå sød ud. Først er man jo lidt træt.  Så sover man.  Nåååh...
Mvh Tina, desværre uden Turpin Til Dick Turpin: "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
spender(tino) |
13-11-2006 23:20 |
|
ÅÅÅRh altså Kan man ikke smelte når man ser sådan en lækkermus har man da et hjerte af sten. Det værste ved at de er så lækre når de sover er at man får lyst til at tage dem op og holde om dem og knuselske dem . Dejlige billeder på nethinden at gå i seng til. Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
Linda Eskehøj |
14-11-2006 10:10 |
|
De er så super dejlige de kære små når de ligger og sover og ja man får helt vildt meget lyst til at tage dem op og nusse med dem men den går bare ikke for de skal jo have noget søvn...  Her ligger Freja (til venstre) og Laura (til højre) og sover sødt. Jeg er gudmor til Freja og Fadder til Laura. Og nu håber vi at det snart er vores egen lille baby vi skal kigge på der ligger og sover sødt
Mvh Linda Patricia Eskehøj Rønnebjerggård Ejer af den skønneste dalmatiner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlige unger |
|
|
Her er en sovende Filippa. Det er Filippa, der ikke er lilla... Hun falder som regel i søvn når hun krammer sin hafferlaf-bamse. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Laura i en stille stund... |
|
|
 Sød ser hun jo ud... Har ik fanget Emma endnu når hun sover, så i må lige nøjes med Laura...  I får lige Emma vågen så...
Annemarie (Laura & Emma, 20/7-06) IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nøj altså |
spender(tino) |
14-11-2006 16:10 |
|
Hvor er de bare dejlige allesammen. Hvor er der dog meget forskel på Laura og Emma- men lækre er de nu alligevel. Er der ikke flere der har billeder af "sovende idyl"? Christina der synes i har nogle lækre børn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Christina |
|
|
Ja, rigtig meget forskel... Det gør nu ik noget. Og hvor har i andre også nogen skønne unger, de er da for dejlige... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| som nogen |
|
|
af vores venner en gang sagde, børn er så søde når de sover, de er dobbelt så søde, når de begge sover 
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre
Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er Mille |
|
|
 SNORKEBØF 
Nu med Prinsesse i armene ;0) - og en stolt storebror....... venlig hilsen RikkeAnd Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sovende... |
|
|
her er anne og freya, de er også nogen sovetrolde...  hilsen stine.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så fangede jeg Emma sovende. |
|
|
Her er Emma sovende... Faldt i søvn da hun var på besøg hos bedste på en madras i køkkenet. Hun har stofbleen lidt inde i munden... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| søde børn der sover |
|
|
Her er prinsen der en sjælden gang sover  og her er han i vågen tilstand... bamsen Noah
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tristan |
Bettina Drager |
04-12-2006 16:37 |
|
hmm fik lige taget det her skønne billede igår. Tristen faldt i søvn midt i legetiden.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
spender(tino) |
04-12-2006 21:46 |
|
dejlige dejlige poder i har jer Nu har jeg fået taget et billede af Thor der måske ikke er helt lille længere, men stadig min baby når han ligger der og sover.  Tossen har hugget en af lillesøsters hjertepuder- ser lidt fimset ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
jensenVickie |
04-12-2006 22:24 |
|
Lige et par stykker af Cecilie...   Og så lige et hvor hun er vågen... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|