Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

ADDR!! (SA)
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 13:07

Fy føj og øv øv øv øv øv

Nå, for at starte med begyndelsen, fik jeg for ca. ½ år siden fjernet min spiral fordi vi gerne vil have barn nr. 2. I slutningen af okt. skulle jeg så have haft mens. men den dukker heldigvis ikke op. Glade er vi og alt passer perfekt med studier osv.

Fredag morgen da jeg går på toilet bløder jeg!!! (har prøvet det to gange før, én gang der ender i en spontan abort, og én gang der ender med en dejlig pige) så ringer til lægen, der sender mig ud for at blive scannet. Lægen scanner længe og er usikker, men mener at han kan se hjerteblink, det er småt, men jeg er også kun i uge 6, så han sender os fortrøstningsfulde hjem efter at have fået taget blodprøve, med besked om at få taget blodprøve igen mandag morgen og ny scanning torsdag.

Weekenden går med de vildeste humørsvingninger, det ene øjeblik er jeg sikker på at jeg stadig er gravid - har kvalme, det næste har der været mere blod og jeg er sikker på at det er slut...

Men nu har jeg igen lige været på toilettet og adrrr, der kom en halvstor klump ud, så nu er det jo nok slut... Glæder mig slet ikke til at skulle scannes torsdag

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels dig.
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 13:54

Ved slrt ikke hvad jeg skal sige..

Hvor er det bare træls for dig og din mand.

Jeg vil krydse fingre for dig på torsdag.

Mange hilsner fra Lena

Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!!
0
0
Svar på denne tråd

puha sikke noget
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 15:56

ved hvordan det er, så krydser fingre for jer.

hilsen Linda

en positiv indstilling virker altid{>
Irish cob Hoppe 2. præmie sælges til avl.
Irish cob hingsteføl sælges.

kjoler sælges:harrigsheste.com/index...joler.html

0
0
Svar på denne tråd

Puha...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 14:04

Er du blevet scannet nu??

Krydser fingre for alt er vel?

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)

0
0
Svar på denne tråd

Ny scanning
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 17:04

Blev scannet igår.

Da jeg hele dagen tirsdag havde ondt i maven ringede jeg igår morges til min læge, der sendte mig på hospitalet hvor jeg blev scannet osv. Desværre var det som jeg havde frygtet - alt var væk!!

Så nu skal jeg have taget blodprøver hver 14. dag for at følge om graviditetshormonet falder som det skal. Og så må vi bare vente og se hvor længe der skal gå denne gang inden det lykkes igen - efter sidste abort gik der næsten 10 mdr.

0
0
Svar på denne tråd

Det gør mig ondt.
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 21:04

Det gør mig ondt at høre om jeres ulykke. Jeg har tænkt på dig flere gange i går og i dag.

Held og lykke med det videre forløb.

Menge hilsner fra Lena

Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider