Fy føj og øv øv øv øv øv
Nå, for at starte med begyndelsen, fik jeg for ca. ½ år siden fjernet min spiral fordi vi gerne vil have barn nr. 2. I slutningen af okt. skulle jeg så have haft mens. men den dukker heldigvis ikke op. Glade er vi og alt passer perfekt med studier osv.
Fredag morgen da jeg går på toilet bløder jeg!!! (har prøvet det to gange før, én gang der ender i en spontan abort, og én gang der ender med en dejlig pige) så ringer til lægen, der sender mig ud for at blive scannet. Lægen scanner længe og er usikker, men mener at han kan se hjerteblink, det er småt, men jeg er også kun i uge 6, så han sender os fortrøstningsfulde hjem efter at have fået taget blodprøve, med besked om at få taget blodprøve igen mandag morgen og ny scanning torsdag.
Weekenden går med de vildeste humørsvingninger, det ene øjeblik er jeg sikker på at jeg stadig er gravid - har kvalme, det næste har der været mere blod og jeg er sikker på at det er slut...
Men nu har jeg igen lige været på toilettet og adrrr, der kom en halvstor klump ud, så nu er det jo nok slut... Glæder mig slet ikke til at skulle scannes torsdag