Jeg eller rettere sagdt, vi står i lidt af dilemma.
Sagen er den at vi skal holde barnedåb d 25 november, og d 22 skal vi mødes med præsten, og her skal hun jo selvfølgelig vide hvem der skal være gudfar/gudmor og fædre til barnet.
Men vi ANER ikke hvem vi skal vælge, da vi jo ikke ønsker at gøre nogen kede af det.
Til vores første barn, er det min kærestes barndomsven der er gudfar, og den beslutning har vi været meget glade for.
Min lillebror, blev dog meget skuffet over, at vi ikke havde valgt ham. Vi har altid været meget knyttet til hinanden, og har meget tilfælles, da aldersforskellen er ret lille mellem os.
Så han var selvfølgelig såret over, at vi ikke havde valgt ham.
Men vi havde egenligt gjort det med vilje, altså ikke at bruge nogen fra famillien, så der ikke belv konflikter...
Vi havde snakket om, at bruge min kærstes anden barndomsven, hvis vi skulle have flere børn.
Men de er lige belvet gift her i sommer, og flytter i nyt hus i løbet af foråret, og vil herefter begynde på projekt børn.
Min lillebror og hans kone, får nok aldrig selv børn, da de har så mange andre ting at gå op i. De skal bla. til at bygge hus, helt fa bunden.
Men hvem skal vi vælge?? min lillebror er altid super flink til at hjælpe med hus bil osv. når vi har brug for det, og vi ser dem meget.
Hvor imod det andet par ser vi kun til festlige lejligheder.
Jeg er SÅ meget i syv sind, da vi jo som sagdt ikke ønsker at såre nogen.
Hvem ville du vælge, og hvorfor??
Hvis du er nået hertil, vil jeg bare sige tak fordi at du læste med så langt.
Mange hilsner Jane