Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Kalendergaver
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 08:35

Hejsa allesammen

det er meget lang tid siden jeg har været aktiv herinde, men nu kunne jeg godt bruge jeres hjælp og ideer.

Jeg har en datter på 2 år som selvfølgelig skal have kalendergaver, men efter de først 12 er jeg gået lidt i stå, så jeg mangler nogen gode ideer til de sidest 12 gaver.

I de første gaver er der bøger, sutter, lege smykker, doktorsæt, pong ponger, barbidukke, my littel pony, sko til dukken,julekalender til dag 1, nissehue.

Der skal helst ikke være slik, i kalendergaverne,tror hun for rigligt i december.

Håber i kan hjælpe

Tusinde tak

Knus Nanna

0
0
Svar på denne tråd

Juleting
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 08:42

Nissehue, julebroche, julefigurer til pynt på værelset osv.

Sidste år var vores datter 2½ år og min erfaring var, at alle tingene var for overvældende i kalenderen til hende - hun ku slet ikke styre at få så mange nye ting hver dag og fik dem ikke brugt.

Til gengæld var de små pakker med guf af den ene eller anden art et meget større hit. Det behøver jo ikke være det vilde, et par chokolademønter fx.

TinaR

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 10:03

Jeg har valgt at give adventsgaver til børnene. Jeg synes 24 pakker er lidt for meget og hvis børnene skal have dem om morgenen, hvor man har lidt travlt i forvejen, så er der ikke tid til at de kan komme til at lege med dem og hvis de skal have dem om aftenen i "ulvetimen" er de ofte trætte og der skal spises og bades.

Derfor synes jeg det er fint med 4 adventsgaver, som de får i weekenden, hvor der er tid til at lege med dem. Samtidigt kan jeg tillade mig at købe for lidt mere, når det kun er 2 x 4 gaver istedet for 2 x 24 gaver, som hurtigt løber op i mange penge.

Til min datter bliver det nok nogle Barbie ting; diverse tilbehør til Barbie og til min søn er det nok traktorer og dyr til hans bondegård.

Mvh. Maj-Brit

Maj-Brit - freelance bogholder www.rkservice.dkog indehaver af web-shoppen www.marela.dk- flot legetøj til alle
0
0
Svar på denne tråd

kalender gaver
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 10:38

vi giver også kun hver søndag, men så en større ting en hvis man sku gi hver dag, ellers gu der der ligges et par strømper i eller farver spænder til håret.

hilsen mette

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 14:04

En pakke rosiner el. andet sundt guf, lidt legoklodser, noget til at bage med (kagerulle, udstiksfigurer), tusser, modelervoks, fingermaling.

Hvad jeg lige kunne komme på..

Vh Lena

Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!!
0
0
Svar på denne tråd

jul jul jul jul
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 20:43

Modelervoks

perler ( hvis hun kan håndtere det, det kunne min i den alder)

Malebog/tusser

lege-mobil

bøger

små puslespils bøger ( boghandleren)

Dukketøj

Toys r us har tilbud på en masse til 25-30kr, bla.jordbærmarie.

0
0
Svar på denne tråd

Lyder som en dyr pakkekalender ;-)
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 21:59

Har så fravalgt - indtil videre - ikke at lave pakkekalender, da jeg tror, en 2 årig kun bliver forvirret af det. For hvorfor stopper gaverne pludselig den 25 dec ? Nu man lige, har vænnet sig til, at de kommer..

Men ellers superhyggelig tradition! Laver stadig til min lillebror på 10. Spurgte min mor i år, om hun ikke troede, at han hellere ville ha adventsgaver ( Læs: fordi jeg faktisk ikke heeelt har overskud til at finde 24 små geniale gaver )..

Men ak, barnet havde netop et par dage før spurgt, om hun stadig troede han ville få en - For det var så hyggeligt.

Så ud at finde simple gaver. Til en 10 årig. Arghh..

Vh Anja. - Som bare, ville pakke 24 forskellige små biler ind, hvis Alexander skulle ha pakkekalender.

Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd

gavekalender
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 10:29

Da mine dregne var mindre var jeg alene med dem og læste samtidig så tro mig pengene var små...

Jeg købte de dejligste små ting, men så lavede jeg en seddel på en bagedag, en legepladstur, en lave mad dag, en tur hos mormor, en fridag og så¨videre... Alt sammen ting de elskede og så gik der sport i de sjove "ting" de kunne få... Frem til de var 8-9 år fik de den slags og de elskede det... Vi brugte det til at finde på ting...

Sidste år lavdede de så sådan en kalender til mig og det var virkelig sjovt...

nu er jeg på den igen, fik jo nummer 3 for 1½ år siden...

håber det er noget I kan bruge

helle

0
0
Svar på denne tråd

pakkekalender
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 15:50

Hej

ja, det løber hurtigt op, især hvis man har 2 der skal have pakke kalender = 48 gaver...

Synes mange af de ting man kan få til forholdsvis få penge alligevel er noget bras som man hurtigt smider ud igen

I år har den ældste foreslået at de får 1 stor ting den 1.dec som de så kan lege med i hele december.

Regner med at det bliver den løsning eller en adventskalender, orker ikke at styrte rundt og købe ting ind til pakkekalender iår - Min læge har forbudt mig at lave andet end det mest nødvendige grundetstress.

mvh

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider